![]() |
Quote:
trouwens: Amerikaanse beveiliging beter dan in Europa? laat me niet lachen he. Als ik op het werk iets moet afnemen van een Amerikaan in transit, dan was het steevast "OK in the USA". mij maak je niks wijs |
Quote:
Die bedenking had ik me eerder net zo gemaakt, maar was er niet te gekomen ze neer te tikken. |
Quote:
Dat gaat dus veel breder dan uitsluitend het afgelasten van de Dakar die aan de basis van deze thread ligt. Bijgevolg heeft deze wat uitgesponnen maatschappelijke discussie wel degelijk z'n nut. |
Voor mij is het vrij simpel: Mensenleven vs. Motorsport, wat is belangrijker? Ik ben nog altijd liever 'laf' dan dood...
|
Toch wel een belangrijke passage in de aankondiging dat de Dakar 2009 in Zuid-Amerika zal plaatsvinden:
Quote:
Dan is mijn vraag aan de mensen hier die regelmatig eender wat organiseren: als je over dit soort van information beschikt, ga je dan alsnog door en zeg je: we gaan rijden, eventuele "collecteral damage" rapen we achteraf wel op? Eerlijk? |
Komt daar nog bij dat de bivak 2 dagen in nouakchott bleef.
achja ik kan ze wel ergens begrijpen, geen verzekering geen race! Hopen dat het in Zuid Amerika de moeite wordt |
Zolang de terroristische cellen zich maar niet verplaatsen naar Zuid-Amerika is het goed hè :D
|
Khad hier wat getypt ivm een leuke napalmraid op die laffe eikels als afscheidsgeschenk maar kheb het maar ingeslikt.
|
Quote:
F A R C ach ja, t zal allemaal beter zijn |
Quote:
Maar van Al Qaida moet de Dakar zich al geen zorgen meer maken. Ik heb in hoogst eigen persoon in Lissabon ff onderhandeld met 2 Al Qaida aanhangers en ze hebben me beloofd hun doelwit te verleggen van de Dakar naar de F1 ;) :D http://www.renaudkuppens.be/gallery/...-1/dakar07.JPG |
All times are GMT +2. The time now is 04:15. |