De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Formule 1 (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=2)
-   -   Hamilton of Massa? (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=18034)

Rob 03-11-2008 11:17

Wat een finale!!! Vettel deed wat hij moest doen, nl zijn eigen race rijden zonder daarbij na te denken over de eventuele gevolgen voor het kampioenschap.

De commentaar op sporza stond dan wel in schril contrast met de race. Ze moesten ocharme 3 piloten in het oog houden, en dat lukt ze niet. Ze zeggen het nog zelf, "het begint harder te regenen", mijn eerste reactie toen, hoe is het met glock!!

T is spijtig voor Massa, om zo kort bij de titel te stranden.

En wat Glock betreft, blijkbaar vonden sommige het een domme gok, wel hij won 3 plaatsen door buiten te blijven en moest hier van terug 2 plaatsen terug afstaan, dus Glock heeft gegokt en gewonnen.

Jan 03-11-2008 11:47

Hamilton mag van glock spreken dat hij uiteindelijk toch wereldkampioen geworden is :+

Nu, zonder gekheid, geen van beide resterende titelpretendenten kon bogen op een foutloos en dominant seizoen, getuige daarvan ook de relatief magere puntenoogst. In zekere zin heb ik dit jaar veel meer strijdlust en consistentie vastgesteld bij een jonge wolf zoals Vettel, en zeker bij Fernando Alonso. Alleen, zij beschikten afgelopen seizoen niet over het beste materiaal.

De finale in Brazilië kende een boeiende beginfase (zowat de eerste 25 ronden), een suf middenstuk (de volgende 35 ronden) en een bloedstollend einde.

ICEMAN 03-11-2008 12:11

Volgens mij interesseren ze zich bij Sporza toch niet zo hard in de F1/Autosport. Getuige de commentaar of nog als ze een race later of niet uitzenden. Waarom hebben ze dan eigenlijk de rechten aangeschaft?

Guido 03-11-2008 12:15

Quote:

Originally Posted by Jan (Post 239454)
Hamilton mag van glock spreken dat hij uiteindelijk toch wereldkampioen geworden is :+

:applaus:

Quote:

Nu, zonder gekheid, geen van beide resterende titelpretendenten kon bogen op een foutloos en dominant seizoen, getuige daarvan ook de relatief magere puntenoogst. In zekere zin heb ik dit jaar veel meer strijdlust en consistentie vastgesteld bij een jonge wolf zoals Vettel, en zeker bij Fernando Alonso. Alleen, zij beschikten afgelopen seizoen niet over het beste materiaal.

Helemaal mee eens.

Quote:

De finale in Brazilië kende een boeiende beginfase (zowat de eerste 25 ronden), een suf middenstuk (de volgende 35 ronden) en een bloedstollend einde.

Opnieuw helemaal mee eens. Tijdens het suffe middenstuk begon ik zelfs te denken van wat anders te gaan doen omdat Hamilton toch zonder slag of stoot kampioen zou worden. Toen er weer sprake was van eventuele regen, ben ik toch maar blijven kijken.

Echter, de forecasters van dienst in Brazilië waren van een hoog KMI gehalte. "No more rain is expected for the remainder of the race" om dan voor het einde toch nog in de regen te zitten. Wat team-rijder communicaties bij Williams uitlokte als "If you see droplets on your visor, please come in for intermediates"...

Verder ben ik eigenlijk "totally pissed" op zowel McLaren als Ferrari dat je tijdens de race geen enkele radio communicatie te horen krijgt van beide teams - zogezegd omdat ze hiermee niet akkoord zijn, dat de vijand meeluistert. Hoe belachelijk is dat nu weeral. Als ze dan toch niet akkoord zijn, zou ik als regie hun radio communicatie ook niet laten horen wanneer ze gewonnen hebben. Iedereen gelijkwaardig behandelen is de dringende boodschap. Boeh voor beide teams!!

:)

Jan 03-11-2008 13:36

Quote:

Originally Posted by Guido (Post 239457)

Verder ben ik eigenlijk "totally pissed" op zowel McLaren als Ferrari dat je tijdens de race geen enkele radio communicatie te horen krijgt van beide teams - zogezegd omdat ze hiermee niet akkoord zijn, dat de vijand meeluistert. Hoe belachelijk is dat nu weeral.

:)

Der Feind hört toch altijd mit :rolleyes:

smiley 03-11-2008 21:16

Wat eeseizoens finale:worship: heel de race leek het maar een saai slot te worden, tot dat ineens Vettel besloot het wat spannender te maken. Ik moet zeggen dat ik als ferrari fan blij was, maar ik had al even goed door dat glock geen kans zou maken op de steeds natter wordende baan met zen droogweer bandjes.
Maar dat het op de laatstelijn moest gebeuren :crazy:

Verder was het maar een behoorlijke zwakke race van hamilton, en ik dacht dat hij bedoelde met op safe rijden een 3de of 4de plaats bedoelde :eek:

in iedergeval mogen we toch niet klagen van wat we dit jaar hebbe gezien, oke de kampioen heeft misschien niet zoveel punten, maar de spanning heeft er toch goed ingezeten dit jaar :worship:

ik zou zeggen op naar 2009 :champagne:
Te hopen dat Vettel volgend jaar over nog beter matriaal beschikt :gas:

Thomaske 03-11-2008 21:54

Maar het enige wat ik gewoon niet begrijp is waarom Kubica zich komt moeien met het duel tussen Hamilton en Vettel.

Door de move van Kubica leek alles in 't water te vallen voor Hamilton...

Mvg

Mark 03-11-2008 23:22

Quote:

Originally Posted by Thomaske (Post 239476)
Maar het enige wat ik gewoon niet begrijp is waarom Kubica zich komt moeien met het duel tussen Hamilton en Vettel.

Het blijft een Pool! ;)

Heerlijk einde van een absurd seizoen, het mooiste is dat de regie van de FIA niet gelukt is :)

FIRE 04-11-2008 19:33

De mannen van Radio Le Mans hebben afgelopen zondag de race bekeken en becommentarieerd vanuit de huiskamer van John "Mr Radio Le Mans" Hindhaugh:
http://audio.mpix.org.uk/specials/f1_brazil.mp3

Raceboy 04-11-2008 19:43

they weren't giving commentary, but comment ;)

Grig-O 04-11-2008 20:36

Quote:

Originally Posted by Thomaske (Post 239476)

Door de move van Kubica leek alles in 't water te vallen voor Hamilton...

Mvg

U spreekt hier wel over de wereldkampioen Formule 1 2009! (Kubica) :gas:
:p

All times are GMT +2. The time now is 11:41.