![]() |
Quote:
|
Quote:
Dat zou nog eens een goeie oplossing zijn. Die zullen dat zeker doen. Ik zijn in mijn gemeente in een jeugdhuis en die hebben in het verleden de ramen en deuren ook door een lokale school laten maken. We moesten enkel de materiaal kosten + 20% (voor eventuele mislukking) betalen. Het enige nadeel hiervan was dat we moesten wachten tot het einde van het schooljaar na de opendeurdag. Als het een technische school is waar ze aan metaalbewerking(palen) houtbewerking(bodem) en automechanica(palen spuiten) doen, zit je als gegoten. Ik zou dat zeker gaan vragen anders doe ik het op de school in mijn buurt ook eens. Alleen hebben ze daar geen automechanica. Lesley |
Het gaan vragen is geen probleem, Jr zit in het laatste jaar mechanica, met veel CNC. Nadeel is dat er een eindwerk moet gemaakt worden ed. en stages. Electriciteit is ook geen probleem, die afdeling is er ook en om te lakken moet je geen autmechanica hebben, dat lukt ook zo wel.
Van zodra ik de plannen heb zal ik me eens gaan informeren. Het moet in ieder geval makkelijk transporteerbaar blijven. |
Zit er nog leven in deze thread:crazy:??
|
Laat ons zeggen dat dit project even op een klein vuurtje staat ;)
|
Quote:
|
Jullie doen volgens mij veel te moeilijk.
Het moet toch wel simpeler te verwezelijken zijn. |
We moeten onze koppen eens terug bij elkaar steken om tot een leuk idee te komen en om nadien uit te werken. Ik sta alvast paraat.
Greetz, Lesley |
All times are GMT +2. The time now is 00:03. |