![]() |
|
ach ik wil gerust geloven in de uitspraken van head zene ...
Ik vrees enkel dat ze enkel pure naïviteit zijn ... Het eerste team dat zo midden in een seizoen meer dan 1 seconde weet te vinden moet nog geboren worden zene... Voor de piloten staan ze inmiddels al een aanzienlijke kloof achter die al moeilijk in te halen zal zijn... Bij de constructeurs staan ze er nog iets beter voor ... maar dan moet je er wel bijvertellen dat Barrichello nog bijna niet gefinisht is he dit seizoen ... Vanaf dat die zijn periode van Bad luck voorbij is zal de kloof daar soon ook aanzienlijk zijn ... Sry zene, maar een kloof van 1 seconde dicht je niet op 2 weken, laat staan 2 maand ... Als Head zegt dat ze er in Oostenrijk dichter zullen bijzijn ... Dat zeiden ze in Imola ook, en toen kregen ze een nog grotere rammeling ... dus wat zijn Head's uitspraken dan nog waard airco |
Quote:
+ In grand prix racing, everything can happen, and it usually does (of zoiets :D) |
ach ...
dan staan ze terug mee gelijke punten ... en dan ... Zolang de kloof een seconde blijft he dan moet er nog veel gebeuren, en kunnen ze hun bij Ferrari wel eens een uitvaller permitteren ... Bovendien had ook BMW dit weekend een Blow-up, dus helemaal feilloos zijn ze ook niet ... Trouwens ik denk dat ze bij Ferrari niet echt een reputatie van onbetrouwbaar hebben ... dit ondanks een paar problemen met Barrichello de laatste weken ... airco |
http://www.schlegelmilch.com/images/0123/025-18-1.jpg
Wisten jullie dat KR ook daadwerkelijk van circuit is afgegaan ? dit is dus eerste wat ik er van hoor . foto : http://www.schlegelmilch.com/images/...l-2359-foc.jpg |
|
tja ...
zonder achtervleugel op de rechte lijn ... Ofwel ben je dan Fenomenaal dat je hem erop houdt, maar bijna de volle 100% van de piloten ligt dan in de zandbak ... airco |
tenzij je naam Schumacher is...
|
als je serieus vertraagd moet dit zeker kunnen
|
Quote:
Kijk maar eens naar Hongarije '92, waar Schumacher ook z'n achtervleugel verliest op het rechte stuk en er meteen af vliegt. |
mja kgeef de Mario nu is gelijk sie ....
achtervleugel weg ==> crash.to/zandbak ;) ik noemde in de vorige posts diegenen die hem wel op de baan houden fenomenaal ... maar ipv van fenomenaal hadek beter kunnen zeggen Hoerenchance |
Ik moet nu spontaan denken aan Hakkinen in Hockenheim '99. 'twas dan wel niet de achtervleugel, maar de ophanging. 'tis nu nog gelijk, als zoiets plotseling gebeurt, dan is elke piloot maar een passagier meer in z'n wagen. ik denk dat Kimi geluk gehad heeft deze keer (relatief: z'n race was wel over :( )
|
Quote:
|
ola, zware 'uitslag' :D
|
All times are GMT +2. The time now is 19:20. |