De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   De Paddock - Meetings (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=20)
-   -   Spa Euro Race 2002 (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=2208)

krikke 03-06-2002 22:37

Weet er iemand een camping daar in de buurt? Maar liefst géén zompige wei, er moet een caravanneke kunnen instaan, en mijn madam moet kunnen gebruik maken van een " niet in staat van ontbinding zijnde" sanitaire installatie. Zijn hier nog campeerders?

ckj 03-06-2002 22:42

Je moet gewoon zo als mij een Madam zoeken die daar in de buurt woont, dan heb je van die onzin geen last, dan kun je
lekker een een fris opgemaakt bed kruipen en dan zo lekker tegen haar aan gaan liggen hmmm....

CKJ Distrispeed

Sennake 03-06-2002 22:43

Ik zou wel willen, maar ik weet niet of MIJN madam daar mee akkoord gaat zijn...

Oneliner 03-06-2002 22:45

Ach sennake, legt u daar gewoon mee tussen, geen kat gaat dat merken :D ;)

Driesco 03-06-2002 22:46

De mijn alvast nie, maar ik heb Vicky nog altijd he. Werner en Guy, hier gaan we lol aan beleven, geloof me. Pak maar al n'een goeien bak bier mee.

AD SPORT 03-06-2002 22:50

Mannekes, Mannekes ...

Ik zie het al, ik zal daar 's nachts een oogje in het zeil moeten houden.
Maar als da goed daat aflopen is natuurlijk ook een andere vraag, want ik heb vernomen dat mijn madam daar ook vertrekt na de race en dat ik daar dus als "weduwnaar" achterblijf... Moet zondagvoormiddag rond 10.00u er wel terug fris uitzien, want dan komt ze terug (naar het schijnt...)

Sennake 03-06-2002 22:50

Om even de violen op elkaar af te stemmen : de mobilhome zit dus vol eh mannen.

Slapers : Sennake, Werner, Pascal, Ann (madam Pascal), Robin (zoontje Pascal), Driesco en Marshal. Voor Vicky schuift den ene of den andere wel een beetje op eh :-) (maar het was nog niet zeker of ze afkwam).

Tip : breng een slaapzak en een kussen mee, want beddegoed zal er op dat moment nog niet in zitten.

Sennake 03-06-2002 22:52

Quote:

Originally posted by AD SPORT
Mannekes, Mannekes ...

Ik zie het al, ik zal daar 's nachts een oogje in het zeil moeten houden.
Maar als da goed daat aflopen is natuurlijk ook een andere vraag, want ik heb vernomen dat mijn madam daar ook vertrekt na de race en dat ik daar dus als "weduwnaar" achterblijf... Moet zondagvoormiddag rond 10.00u er wel terug fris uitzien, want dan komt ze terug (naar het schijnt...)

????? Ik dacht dat ze tegen 12 uur Danni kwam helpen met de barbeque, Dries???

Raceboy 03-06-2002 22:53

lap die mannen gaan daar lol maken en ik kan na de koers terug om mij in boekhouden te verdiepen :(

Driesco 03-06-2002 22:54

Gasten, kan ik nog iets meebrengen om jullie van dienst te zijn. Buiten mijn goed humeur uiteraard.

AD SPORT 03-06-2002 22:55

euh... da ik het nie weet sennake, ge moet haar morgen maar eens bellen...ge weet, da is iets wat ge met haar moet regelen hé...

wat da ander probleem betreft :

"Voor Vicky schuift den ene of den andere wel een beetje op eh :-) "

AD Sport is een gastvrij team zulle ...

Sennake 03-06-2002 22:57

Dat was toch zo afgesproken in de Spork... En ik heb danni zo al doorgebriefd... Zeg nu niet dat heel mijn organisatie in het water valt eh...

Rrubinio 03-06-2002 23:00

Quote:

Originally posted by ckj
Hoi Heren!!

We moeten langzaam maar eens iets gaan afspreken hier, voor een ontmoetings plaats bij Spa Euro Race en waar we ons aan kunnen herkennen.

Heeft iemand nog een goed idee?, laat het dan hier even weten.

CKJ Distrispeed

Ik kan er alleen op zondag zijn. Fulltime post 30, in de pitline waag ik mij niet meer.

ckj 03-06-2002 23:05

Zeg heren waar staat die camper van jullie?

Dat ik daar eens even langs kom.

CKJ Distrispeed

Sennake 03-06-2002 23:09

Waarschijnlijk op parking Ster.

AD SPORT 03-06-2002 23:44

Sennake, ik merk plotseling een enorm groot probleem :

ge moet stoppen met posten jongen...als ge zo doorgaat dan gaat ge volgens de gegevens in de linker kolom de leeftijd van uw tanden gaan overschrijden...

PS : uw hp staat staat gloeiend rood...rode vlag...

Bart.Vandecavey 04-06-2002 08:54

Quote:

Originally posted by AD SPORT
Moet zondagvoormiddag rond 10.00u er wel terug fris uitzien, want dan komt ze terug (naar het schijnt...)
Dries ge weet het dus hé 5 flessen en geen 3 hé!

Ik weet nog altijd niet of ik zal afkomen...

ckj 04-06-2002 16:39

Spreken we nog iets af, van hoe laat en waar??!!

CKJ

Raceboy 04-06-2002 16:59

lap we hebben daar ook al een cafe :)

http://www.race-rally.be/2002/spaeurorace2002/flyer.htm

Mark 04-06-2002 20:11

tipje....misschien op de marshals-camping bij achter Les Combes en Rivage? als plaats van de paddockmobiel?

Enige faciliteiten zijn aanwezig zoals douche enzo........

Mark 04-06-2002 20:12

q

Sennake 04-06-2002 21:23

Quote:

Originally posted by Marshal
q
Da's die van James Bond zeker? :D

ckj 05-06-2002 07:14

Een vraagje, waar kan ik jullie camper aan herkennen?

Zitten er De Paddock stickers op, of aan de mooie meiden die er om heen hangen opzoek naar mooie mannen??

CKJ Distrispeed

Sennake 05-06-2002 08:48

We gaan hem zaterdag pas huren dus hoe ie eruit ziet weten we eigenlijk niet. Maar we weten wel dat hij voor 7 personen voorzien is en dus groot is, en dat hij gehuurd is bij Alpha Motorhomes (weeral gratis reclame) en dat zal er dus ook wel opstaan. Maar het gemakkelijkste om hem te herkennen is dat de eigenaar van GSM-nr 0496/985541 (ik dus) er in zal zitten (na de koers dan eh).

ckj 05-06-2002 18:56

Zullen er dit jaar ook weer van die leuke promotie-poezen rond rennen in de paddock, ik hoop dat het lekker weer wordt, dan kan het nog heel heet worden.

CKJ Distrispeed

ckj 05-06-2002 20:32

Zeg Marshal op welke post sta jij in het weekend?

Doe vooral goede kleding aan, want het wordt zeer waarschijnlijk weer echt Francorchamps-weer, regen dus.

Dan zullen de nodige auto's de grindbakken gaan opzoeken.

CKJ Distrispeed.

krikke 06-06-2002 15:56

Nu iets serieus....

Een vraagje betreffende Francorchamps deze weekend. Is het mogelijk beste vrienden , dat als je een gast (ik dus) ziet aankomen wandelen in z'n paddock t-shirt, eens luid je nick roept. Ik ben namelijk benieuwd om nieuwe gezichten te leren kennen. Als het regent roep je maar bij elke gast die er aankomt luid je nick, want dan zal ik waarschijnlijk iets meer dan een t-shirt aanhebben.
Werner of Sennake, kunnen we het nog eens hebben over die troffee van Imola die je me ging meebrengen. Ik kwam jullie het zondag's niet meer tegen op Zolder en ben nog steeds in blijde verwachting...

fordje 06-06-2002 19:11

Iemand kaartjes gezien ???

Hallo !!

Weet hier iemand hoe het zit met de kaarten die via Autosport zijn weggeven voor de Euroraces in SPA-Francorchamps voor 7-8en 9 juni?

Ik heb daar enkele weken geleden 2 kaarten aangevraagd, maar ik heb niets meer gehoord.

Morgen is het al vrijdag, dus dat wordt dringen om op tijd te zijn!
Intussen ben ik al wel een aan andere kaartjes geraakt dankzij Moore !! THANKS !!!

Die heeft me al twee kaartjes toegezegd, dus komen zal wel lukken.

Maar heeft ieamnd eigenlijk nog iets gehoord van die kaarten van autosport??
Mocht je weten of die ter plaatse liggen of misschien reeds zijn afgeleverd , graag dan een seintje.

Het zou wel lullig zijn dat ik hier straks met 4 kaarten zit en iemand anders moet betalen !!

Mark 06-06-2002 20:29

ik sta op post 15, uitkomen pouhon............................

Bart 06-06-2002 20:45

Re: Iemand kaartjes gezien ???

Quote:

Originally posted by fordje
Hallo !!

Ik heb daar enkele weken geleden 2 kaarten aangevraagd, maar ik heb niets meer gehoord.

Morgen is het al vrijdag, dus dat wordt dringen om op tijd te zijn!
Intussen ben ik al wel een aan andere kaartjes geraakt dankzij Moore !! THANKS !!!

Die heeft me al twee kaartjes toegezegd, dus komen zal wel lukken.

idem...

Driesco 06-06-2002 22:26

Idem onder 5 verschillende mailadressen. Als het een reclamestunt is en er zijn geen kaarten dan zkt hem bij mij nog meer.
Heb dus ook nog niks gehoord en ik heb WEERAL nog geen kaarten.

fordje 06-06-2002 22:37

Dries,

Probeer es via MOORE (linda) mss kan zij je nog aan een paar kaartjes helpen.

In elk geval de "stunt" van yariscup is bij mij in het verkeelde keelgat aan het schieten.
Mocht ik alsnog aan mijn bestelde kaartjes rapekn, zijn er in elk geval twee voor jou bij !!

Ik probeer yariscup nu op alle mogelijke manieren te pakken te krijgen, maar hij is spoorloos.

Zoiets doe je niet! Hij heeft op verschillende forums lopen roepen dat er "honderden" kaartjes te krijgen waren.

Zover ik nu al weet is er NIEMAND die iets heeft gekregen.

Ofwel is er duidelijk iets fout gelopen ofwel is er iemand serieus met ons voeten aan het spelen.

Ik geeft toe, ik heb ook graag grais kaarten. Maar dan wel op een faire manier behaald. Via een kwis of een post. Ik vind het niet schoon dat je loopt te reoepn dat je iets hebt , wat nadien niet waar is.

R@ce@holiC 06-06-2002 22:50

Flugel heeft zijn kaarten ontvangen en yariscup poste het volgende op planetsport :

Ik heb net contact gehad met de verantwoordelijke van de VW/Audi Club, en hij verzekerde mij dat de kaarten verstuurd zijn naar iedereen die ze gevraagd heeft.

Stuur mij een mail als ze morgen (vrijdag) nog niet zijn aangekomen.

Bart 07-06-2002 10:11

Als het goed is mag het ook gezegd worden! Mijn kaarten via autosport.be zijn deze morgen aangekomen. Bedankt!

Alain 07-06-2002 11:16

Heren, mag ik jullie erop wijzen zelf ook niet te hard te roepen. Zoals jullie inmiddels kunnen zien zijn er wel reeds kaarten aangekomen.

fordje 07-06-2002 14:52

Recht is recht,

Als het moet kunnen we ook nederig zijn.

Vanmorgen in de bus ; 2 kaarten met groeten van VW Audi.

OK, mss iets te vroeg hellup geroepen gisteren, maar wees eerlijk, dit is toch echt op het nippertje he.
Dat is zoals ze zeggen gered door de bel.

Hierbij toch enige excuses tov yariscup !
Je hebt alsnog woord gehouden, enblijkbaar is de vertragig buiten jou om gelopen.

Mss een tip voor de volgende keer : als je merkt dat er iets fout gaat, laat dat dan ook even weten, zou verijden we misverstanden

Tot morgen allemaal !!

moore 07-06-2002 15:01

ik heb mijn kaartjes ook gekregen, maar waar wordt er nu afgesproken? ja als je mij wil zien moet je maar naar de box van moore gaan ik zal daar wel de meeste tijd doorbrengen ;o))

fordje 07-06-2002 15:05

Linda

Ik zal je daar zeker een bezoekje komen brengen. AL was't alleen maar voor de moeite die je wou doen.

Wij arriveren zaterdag in de vroege namiddag.

Welk boxnr heeft Moore?
Enne, hoe herken ik jou??

O ja, gooi die kaartjes die je voor Bart en mij gereserveerd had niet weg. Driesco zit nl ook te springen voor kaarten en ik weet niet of die van hem al zijn gearriveerd.

Hou de posts nog even in de gaten !

Sennake 07-06-2002 15:31

Linda, ik kom je ook wel eens goeiedag zeggen hoor. Je kan me herkennen aan de teamkledij van AD Sport en mijn kodakske :-)

Aangezien de Belcar race pas 's avonds is kunnen we misschien tegen 12.00 uur afspreken aan de ingang van de Belcar tent?

Raceboy 07-06-2002 16:05

Quote:

Originally posted by Sennake
mijn kodakske :-)
mijn kodakske :D

All times are GMT +2. The time now is 05:59.