![]() |
T'is nog niet zeker of Zabel meedoet. Omdat zijn meesterknecht Fagnini moet wijken voor een andere knecht van Ullrich. Onzen Erik kan daar nog nie te stijf mee lachen. We zullen wel zien. Als hij niet gaat, is dat wel goe nieuws voor de Belgen. Wie gaat Steels dan nog kloppen? En als Blijlevens wint, ist ook nie slecht, want hij rijdt voor Lotto.
|
ik bekijk et anders, welke ploeg houd et peloton bij elkaar?
dat gaat ni met 2 of 3 ploegjes hoor. 2 vd 4 (telekom en saeco) sprintersploegen gaan niet mee. Enkel Domo en Mapei die vollebak kaart sprint trekken (bij mapei dan nog ook voor garzelli, mor kom) dan hebt ge dus dome en mapei, en wa buitenstaanders. die houden da ni lang vol denkek zenne..... |
Telekom gaat sowieso niet werken voor massasprints, of Zabel er nu is of niet. Ze gaan hooguit in de laatste 5 of 10 kilometer een beetje werken. Ik denk dat naast die twee ploegen ook AG2R nog gaat proberen om het peloton samen te houden voor Kirsipuu die toch ook een massaspurt kan winnen, en misschien nog Lampre voor Svorada. In de eerste etappes gaat de ploeg van de leider ook nog wat helpen, denk ik, tenzij Armstrong de proloog wint. Supporteren dus voor Mattan en Verbrugghe in de proloog.
|
saeco doe zowiezo ni mee, die zijn toch ni geselcteerd?
|
Tot wanneer kunt ge inschrijven?
|
gouden tour of teammanager?
Voor GT moeten u deelnemongsformulier binnen voor vrijdag denk ik. tourmanager >>> www.tourmanager.nl |
Merci.
|
rien
|
Ik zal Maandag een ploeg opstellen en insturen.
Ik post ze ook hier. |
dat is goed, depaddock moet winnen he!
|
En hier is mijn ploeg:
1 Armstrong, Lance 999 US Postal Service 2 Beloki Dorronsoro, Joseba 999 Once 3 Etxebarria Alkorta, David 999 Euskaltel-Euskadi 4 Gonzalez de Galdeano Aranzabal, Igor 999 Once 5 Hamilton, Tyler 999 US Postal Service 6 Julich, Bobby 999 Credit Agricole 7 Mattan, Nico 999 Cofidis Le Credit Par Telephone 8 Merckx, Axel 999 Domo-Farm Frites 9 Nardello, Daniele 999 Mapei-Quick Step 10 Steels, Tom 999 Mapei-Quick Step 11 Svorada, Jan 999 Lampre-Daikin 12 Ullrich, Jan 999 Team Deutsche Telekom 13 Van de Wouwer, Kurt 999 Lotto-Adecco 14 Verbrugghe, Rik 999 Lotto-Adecco 15 Zabel, Erik 999 Team Deutsche Telekom |
veel succes he en ook aan de rest natuurlijk
|
Yannick,
Voor uw tourploeg : best Vandenbroucke er uit halen! |
mja, doet em nu mee???
nee zekers dan haal ik em er mor uit! thx johan |
lol
|
All times are GMT +2. The time now is 05:00. |