![]() |
Quote:
|
Quote:
mor ie noemt Dirk Van der Cruyssen en tis just geschreven:p ambetant ventje, me toffe cursus: zie vroeger, zie vroeger, zie vroeger geen wonder dak gebuisd was:) |
Quote:
kzal de waarheid ier ton mor verzwijge;) |
lol.
Persoonlijk niet zo goed gedaan dit jaar, ADR attest verlopen. Mijn zoon Helter daarentegen heeft A attest 3de jaar automechanica. Proficiat, ook aan alle geslaagden!!! |
Quote:
|
6 vakken in 2de zit, da programmeren heeft mij den das omgedaan :(
|
Quote:
hihi jah, wa wilde as uw stem amper boven het gebabbel van de klas uitkomt |
Ook enkele kursussen suksesvol gevolgd dit jaar:
* Spaans voor gevorderden * Commerciële communicatie / Solution selling in b-to-b jan |
tsja, vandaag ook den uitslag gehad en was me da ne tegenvaller! Voor 3 vakken hebbek een ticketje gekregen om nog is mee te doen ergens in september en eigenlijk nie de gemakkelijkste, dus de als ik de 24u wil meedoen (procar dan) zal ik de nodige overtuigingskracht tov. ma en pa aan de dag moeten leggen... :(
Ik moet toch nog is navraag gaan doen want volgens mij wou die van statistiek per se hare rode stylo leeg voor de vakantie en kwam ik toevallig als laatste, in ieder geval ergens klopt er iets niet :frusty: |
Ik heb nog goei nieuws.
Ben afgestudeerd als burgerlijk ingenieur elektronica met vrij goede punten. Ga nu nog doctoreren (ik krijg er dus geen genoeg van :) ). Aan alle 2de zitters: veel succes, geef de moed zeker niet op!!!! |
All times are GMT +2. The time now is 23:05. |