![]() |
Henin op 5 en Clijsters op 6. Bangelijk hé. Hoger dan 1 van de koebeesten. En vooral hoger dan Seles. Toch één van de betere.
|
Seles WAS 1 van de betere, vooraleer ze dat mes tussen haar ribben kreeg van een Steffi Graf supporter die ondertussen alweer vrij is gelaten.
|
JEJEJEJEJEJEJEJEJEJEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE EEEEe
ZALIGE partij tussen Henin en Capriati. planetinternet.nl verwoordt het prefect volgens mij : Quote:
|
wwwwwwiiiiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeee
Belgie staat weer op de wereldkaart!! Prachtig gespeelt van justine!! echt kewl zaterdag final as nu nog opkan tege de kracht van williams... (en das echt een koebeest ;) ) greetz yannick EN supporteren eh mensen!!! nor de final kijken ipv de tour! |
Quote:
|
Quote:
|
hmmm ? Is 't zaterdag niet proloog ofzoiets ? De tijdrit ??
Kweenie zunne, ik kan compleet mis zitten ;) |
idd finish, ik zat mis.
zaterdag begint idd de proloog. |
on topic blijven he manne? der is voor den tour ook een gedeelte ze
|
ja chef.......
|
Amai, Rafter hé gewonne van Agassi. 8-6 in de 5de. Bangelijk. Rafter in de final. Weeral. Vorig jaar verloren van Sampras in 4 sets.Nu tegen Henman? Hij staat er nochtans goe voor. 2 sets tegen 1 en 2-1 in de vierde. Wel punt voor 2-2. Zo is de stand tot nu toe, want de match is gestopt wegens regen.
|
ja en ondertusse kunne ze nog altij ni verder spele want 't regent nog altij
en voor Henin-Williams hetzelfde ja ik zen den tennis wa gaan volge sins dit jaar |
En mor regenen :( :(
|
Nog steeds regen :(
kan de match uitgesteld worden tot morgen??????? Amai, dan gaan ze in trouble zitten denk ik |
ivanisovich of hoe dat em ook noemt hee wel geluk gehad dat gistere regende
maar nu ist weeral uitgesteld die gaan kei veel achterstaan op schema |
en Henin mag hope da ze ni onderbroke wordt...
|
Ze zoue normaal kunne uitstellen tot de woensdag. Hebbe ze dan nog ni gespeeld, ja, dan weetek het ook ni.
|
Henin verloren. Spijtig.
Maar onze meisjes hun tijd komt nog. |
Verloren,maar in de eerste (redelijk) en de tweede toch bangelijk gespeeld he!
Over de derde ff zwijgen! Maar de amerikaans wijf sloeg nogal op die ballekes zenne! Amai Nooll |
ik weet ni ik hem tot de regenpauze gezien :D
|
Heb live gezien tot de regenpauze he titi? ah ja want kwas bij u he!!
Maar had de match opgenomen! Dus ja Nooll |
da dacht ek al da ge hem had opgenome
maar ik zen ni zo nen "sport op tv-freak" dus vind ik da ni zo erg de laatsten tijd kijk ek wel wa meer naar den tennis en zo maar meestal kom ek zo af en toe zien wie dat er aant winne is... |
en nooll, wast een bekke plezant de zondag?
|
'tuurlijk vond dië da plezant
wij ware derbij :D :D :D |
tshhhhhhhhhhh
ge voelt uweigen wel goed hé :) :D:D Al 2 dagen achter elkaar da wij elkander gezien hebben :p |
Natuurlijk One, als wij der bij zijn ist altijd feest!
wa wilde wij "de beren van St-Lenaarts en van de cash fresh" :D :cool: :D |
beertjes dan toch zenne. Den echten beer zit hier. Ikke dus.:cool: :cool: :cool:
|
Gij Yves nen beer??
Oke een koalabeertje dan... Maar nu on topic, want tga hier eigenlijk over wimbeldon en niet over beertjes! Die Kroaat of iets in dien aard heeft toch wel verdiend gewonnen! Ni? Twas ontroerend... Nooll |
LOL, die was echt wel giere. Vooral toen datem iedereen bedankte. "thanks for giving me a wild-cart " --> ROFLOL
|
Quote:
|
Quote:
hehe, gij moet da zelf doen, ik heb daar iemand voor, alhoewel tegenwoordig ben ik met een puritijns mokkeltje, dus tis voorlopig op mijn kin kloppen.:D :D |
Ow het gaat hier over Wimbledon ?? Haddik niet opgemerkt, sorry.
|
All times are GMT +2. The time now is 05:31. |