De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Driver's seat & Trackdays (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=22)
-   -   plaats volgende mak-karting (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=2904)

Werner333 03-09-2002 17:44

Ik zal eens horen hoe het zit.

ydg 03-09-2002 19:30

Het MAK-clubblad gaat morgen woensdag op de post. De uitslag van de vorige wedstrijd kon Serge niet doorgeven wegens even geen computer... Komt tegen donderdag in orde...

Maarten 03-09-2002 20:19

voila seh,

nu nog de plaats van de volgende mak-karting officieel bevestigd zien en alles is in orde !

thx yves

flugel 03-09-2002 22:09

Quote:

Originally posted by ydg
Het MAK-clubblad gaat morgen woensdag op de post. De uitslag van de vorige wedstrijd kon Serge niet doorgeven wegens even geen computer... Komt tegen donderdag in orde...
En laat ons nu maar hopen dat het clubblad tot in Hamme geraakt, want ik heb er tot nu toe nog geen enkel thuis ontvangen

Maarten 03-09-2002 23:02

Quote:

Originally posted by flugel

En laat ons nu maar hopen dat het clubblad tot in Hamme geraakt, want ik heb er tot nu toe nog geen enkel thuis ontvangen

er zijn inderdaad wat foutjes in de verspreiding van het vorige clubblad geslopen. tegen volgend seizoen moet het systeem volledig op punt staan. dit is een testjaar :D voor mij. ik ga proberen om iemand te strikken die de kwaliteit nog wat kan opvoeren en dan kunnen we misschien denken aan nog professionelere middelen en ...

wie weet wat de toekomst dan brengt
voor dit jaar moet alles vanaf volgend clubblad terug normaal verlopen want dan heb ik eindelijk eens geen examens meer voor een paar maand, en dan zullen we eens een kalender opmaken met vaste verschijningsdata. is altijd beter hé

flugel 08-09-2002 21:08

Op 't forum van kartgrid heb ik iets gelezen van dat de wedstrijd zou doorgaan in Aalst (Moorsel)...

Speesman 08-09-2002 21:23

Ik zal het op dit forum ook nog maar eens zeggen.
Ik had den donderdag op de MAK avond gehoord dat we zouden gaan karten in Aalst (Moorsel).

Stipey (of iemand anders), kunt ge dat bevestigen?

Driesco 08-09-2002 23:08

Yes yes, naar mijn oude vaste stek. Da was nu eens de karting waar ik mijn eerste stappen gezet heb se. Jullie zullen opkijken van het leuke circuit.

Ook leuk om even aan te halen, Aalst is een leuke stad om daarna een pintje te gaan pakken.

Mistery 09-09-2002 07:29

Na contact met de organiserende renstal, werd mij gisteren bevestigd dat MOORSEL (AALST) inderdaad de plaats zal zijn waar volgende zaterdag alles doorgaat. Verdere info zou volgen per mail heeft men mij gezegd, dus iedereen zijn mailbox in de gaten houden

flugel 09-09-2002 21:05

Quote:

Originally posted by Driesco
Yes yes, naar mijn oude vaste stek. Da was nu eens de karting waar ik mijn eerste stappen gezet heb se. Jullie zullen opkijken van het leuke circuit.

Ook leuk om even aan te halen, Aalst is een leuke stad om daarna een pintje te gaan pakken.

supersnel circuit (topsnelheden van 65 km/u), juist spijtig dat er palen her en der verspreid staan op het circuit (wel met banden rond, maar of da veilig is??) en mensen... geduld is een schoon deugd... 'k hoop dat we ginder tegen 22u onze wedstrijd gaan kunnen beginnen ;)

Raceboy 09-09-2002 21:24

is er iemand die gaat karten die ook naar de truck super prix komt op zaterdag ?

Sennake 09-09-2002 21:36

Zaterdag niet (verjaardags-bbq) maar zondag wel.

Raceboy 09-09-2002 22:03

mja tis dat er iets moet worden afgegeven aan een karter.

Maarten 10-09-2002 21:51

kzou zeggen, ik pak het mee vanuit turnhout (kzit daar toch iedere dag) maar ik kan zelf niet dus ...

Werner333 10-09-2002 22:10

Officiele mededeling

MAK karting 14/9 in Aalst.
Aanwezig ten laatste om 18.15 uur.
Race start om 19.00 uur.
Serge gaat de regelmatige deelnemers nog opbellen aangezien zijn internet verbinding niet werkt.
Planneke:
http://www.indoorkartingaalst.be/route_3.gif

Tot dan.

Werner333 10-09-2002 22:23

Oh ja, de website vind je hier: http://www.indoorkartingaalst.be/

Benklak 10-09-2002 22:24

Hoe moeten we dan precies inschrijven?

Maarten, Manfred rijdt toch niet mee met jullie in Silverstone? Dan kan ik hem is opbellen om te horen of hij nog is met mij mee wilt rijden. Ik heb per slot van rekening toch een 2e of 3e plaats int kampioenschap te verdedigen hier. Of gaat hij zelf rijden met zijn zoon? Hopelijk kan hij, anders moet ik nog op zoek naar een vervanger.

Doe het daar goe in Silverstone! en btw hoe was wis de maandag?!

Greetzzz

flugel 10-09-2002 22:27

wij doen toch mee dus... schitterend uur trouwens :rolleyes:

Werner333 10-09-2002 22:29

Tja aan dat uur kan ik ook niks doen he. ;)

Maarten 10-09-2002 22:44

Quote:

Originally posted by Benklak
Hoe moeten we dan precies inschrijven?

Maarten, Manfred rijdt toch niet mee met jullie in Silverstone? Dan kan ik hem is opbellen om te horen of hij nog is met mij mee wilt rijden. Ik heb per slot van rekening toch een 2e of 3e plaats int kampioenschap te verdedigen hier. Of gaat hij zelf rijden met zijn zoon? Hopelijk kan hij, anders moet ik nog op zoek naar een vervanger.

Doe het daar goe in Silverstone! en btw hoe was wis de maandag?!

Greetzzz

wiskunde was bangelijk, heb een goed examen gekozen!

nee manfred rijdt niet meer mee met ons dit seizoen, de studenten zijn immers examenvrij voor toch wel een aantal maanden en dan moet er al veel gebeuren om ons niet mee te krijgen. ge kunt het dus aan manfred vragen, en als die wilt meedoen met zijn vrouw dan kunt ge het aan zijn zoon vragen, als hij meedoet met zijn zoon dan kunt ge het aan zijn co voor dakar, hilde gijsbrechts vragen. via manfred moet dat te organiseren zijn. evt eens bij de flitser horen in het slechtste geval :D graptje hé didier, maar hij is dus ook een mogelijkheid. ge zult hem de week daarna alleszins zien op inkart!

Scapa 10-09-2002 23:31

Quote:

Originally posted by Werner333
Officiele mededeling

MAK karting 14/9 in Aalst.
Aanwezig ten laatste om 18.15 uur.
Race start om 19.00 uur.
Serge gaat de regelmatige deelnemers nog opbellen aangezien zijn internet verbinding niet werkt.

Tot dan.

Het is daarmee dat ik geen reactie krijg op mijn mail hoe dat nu in z'n werk gaat (ik wou nl meedoen op 5 okt en dan misschien gaan voor volgend jaar heel het seizoen)...

Benklak 13-09-2002 12:38

Vermits Manfred niet kan en Maarten met de Funcup in Silverstone zit ben ik dringend op zoek naar een nieuwe karter om deel te nemen aan de mak-karting in Aalst in het Mighty M Racing team! Ik gaan vanavond nog een testritje doen in Puurs voor de karting aldaar op 20 september en misschien kan één van die teamleden morgenavond meerijden. Maar als dat niet het geval is kent er iemand dan nog een snelle vrijwilliger?

Alvast bedankt

Greetzzz,
Benklak

Speesman 13-09-2002 14:04

Flitser?? :)

Flitser 13-09-2002 15:49

Ik had het ook al gelezen maar hélaas, ik moet werken tot 19u morgen :(
Tegen de tijd dat ik in Moorsel ben is de race al gedaan.
Bedankt voor het aanbod, misschien volgende keer.
Succes in ieder geval!

Driesco 13-09-2002 20:59

Quote:

Originally posted by Benklak
Vermits Manfred niet kan en Maarten met de Funcup in Silverstone zit ben ik dringend op zoek naar een nieuwe karter om deel te nemen aan de mak-karting in Aalst in het Mighty M Racing team! Ik gaan vanavond nog een testritje doen in Puurs voor de karting aldaar op 20 september en misschien kan één van die teamleden morgenavond meerijden. Maar als dat niet het geval is kent er iemand dan nog een snelle vrijwilliger?

Alvast bedankt

Greetzzz,
Benklak

Als je tevreden bent met Snelle Vicky en tragen Dries ddan kunnen we misschien iets regelen. Kom maar naar Aalst dan zien we wel wat we kunnen doen.

Benklak 14-09-2002 12:01

Quote:

Originally posted by Driesco

Als je tevreden bent met Snelle Vicky en tragen Dries ddan kunnen we misschien iets regelen. Kom maar naar Aalst dan zien we wel wat we kunnen doen.

Okay, Driesco maar hoe zou je dat dan eventueel willen regelen? Ieders een 20min rijden ipv een half uur? Dat is voor mij oké hoor.
Het kan ook nog dat ik met Dominique Vleeracker rijd, maar dat zal in de loop van de dag nog bevestigd moeten worden. Als ik niemand vind kom ik zowiezo alleen naar daar!
Alvast bedankt en tot vanavond!

Greetzzz

All times are GMT +2. The time now is 09:40.