De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   De Paddock - Meetings (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=20)
-   -   De Teams Belkarting 2002 => OUDE versie !! (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=3668)

Breezz 18-11-2002 20:55

Quote:

Originally posted by Bart.Vandecavey
In mijne stamcafé staat er een computer met internetaansluiting! :D
En ne webcam ;) :p

Scapa 18-11-2002 20:55

Re: Re: *** De Teams Belkarting 2002 ***

Quote:

Originally posted by Maarten

mijn team is trouwens ook niet te versmaden! nah!

Oooh en ik had nog zo graag in uw team gezeten ;) :D Mja tegen u rijden zien ook wel zitten :+

Bart.Vandecavey 18-11-2002 20:57

Re: Re: Re: *** De Teams Belkarting 2002 ***

Quote:

Originally posted by stijnconinx
Oooh en ik had nog zo graag in uw team gezeten ;) :D Mja tegen u rijden zien ook wel zitten :+
Zorg er maar voor dat je geen zwarte vlag krijgt! :+

Raceboy 18-11-2002 20:57

gelieve niet teveel af te wijken hier anders wordt deze thread ellelang.

Scapa 18-11-2002 20:57

Quote:

Originally posted by Bart.Vandecavey

In mijne stamcafé staat er een computer met internetaansluiting! :D

GRAAF! Zover zijn ze hier nog nie gevorderd. Mja kost een pint in uw café 55 cent (echt waar vijfenvijftig cent voor ne Jupiler n.a.v. het lustrum van een studentclub); ik denk het niet eh :D

Mistery 18-11-2002 21:31

Re: *** De Teams Belkarting 2002 ***

Quote:

Originally posted by Driesco
Hier gaan we de teams bekend maken die volgende week zullen starten op de Belkarting 2002.
Namiddag

10. Nog geen naam - Dominique Delferriere - Mario Vrancken - Bonnaerens Heinz - Steven Anseeuw - Gunthers Geerts
13. Russell Racing - Bart Vandecavey - Johan Empsen - Hans Thiers - Steven Anseeuw - Philippe Leybaert

Euhm Driesco...in twee teams rijden op één en dezelfde namiddag lijkt mij toch nie zo vree bevorderlijk voor den team-spirit zulle...zal nog efkes herzien moeten worden zekers ???

Alléé, succes dermee :)

Driesco 18-11-2002 21:47

Thanks Mistery, heb hier nog juist een foutje gevonden. Effe wachten mannen, foutje zoeken en rechtzetten.

Mark 18-11-2002 21:52

tering, nog een limburger in het team :D :D

Mistery 18-11-2002 21:54

Driesco, ik heb de guy dezen avond al voorzien van een 15-tal foto's van piloten die hij kan gebruiken voor die lijst, maar veel meer heb ik er nie zulle...misschien efkes belcar.com raadplegen en toestemming vragen aan philippe ?

Driesco 18-11-2002 21:55

Foutje van Steven Anseeuw gevonden. Moet uit het team van Dominique Delferiere. ZIt dus wel degelijk in het team van Bart.

En het andere foutje nu ook gevonden.

Breezz 18-11-2002 23:16

Als'k ze nie weet gaan'k nie kunnen slapen zene :eek: :D

vincentdb2001 19-11-2002 00:08

Quote:

Originally posted by Mistery
Driesco, ik heb de guy dezen avond al voorzien van een 15-tal foto's van piloten die hij kan gebruiken voor die lijst, maar veel meer heb ik er nie zulle...misschien efkes belcar.com raadplegen en toestemming vragen aan philippe ?
Ik heb ook een paar foto's van piloten. Nu weet ik wel niet dewelke jullie missen, maar als ik er eentje toevallig heb die jullie missen, mogen jullie ze gerust gebruiken.

Vincent

Mark 19-11-2002 00:14

Moeten de forummers ook hun foto's doorsturen? Staat er tenminste 1 knappe tussen :D :D :D :D

R@ce@holiC 19-11-2002 00:20

Lolz , foto v mij is ook np , u vraagt maar :)

Rallyloverke 19-11-2002 09:53

Quote:

Originally posted by Oneliner
komaaaaaaaaaaaaaaaaaan de teams plssssssssssss :p
I can't hardly wait

Ik zit mij hier ook af te vragen bij wie ze mij gaan zetten. Maar Diesel zal wel het laatst bekendgemaakte team zijn, net als de dag zelf ... :)
Willen ze wel al wakker zijn om in de voormiddag te rijden? Hoewel ik dan misschien een kans maak : ik op mijn top en de rest 5 sec. trager door de slaaptoestand :D

schumivill 19-11-2002 10:02

Driesco,moest je nog piloten tekort komen,kunnen we die tekortkomingen altijd invullen met piloten die meegedaan hebben met de prékwalifs ofzo hé,of nie??

Driesco 19-11-2002 10:20

Aan piloten geen gebrek, ze wisselen juist altijd van voor naar namiddag wat het er niet eenvoudiger op maakt. We komen er wel uit maar momenteel is het niet simpel.
Gelukkig is alles van de andere organisatie in orde zodat we ons de ganse week kunnen concentreren op de piloten.
Ik doe wat ik kan aan een imens tempo. We moeten iedereen nog verwittigen wanneer ze dienen te komen + Guy zijn pc is compleet gecrached wat ons in problemen brengt om onze teams grafisch te gaan voorstellen. Hopelijk krijgt hij alles terug aan de praat tegen vanavond.
Ik zal vanavond nog wel wa teams bekend maken maar momenteel moet ik nog teveel schuiven met namen dus nog niets is 100%.
De namen zijn wel al bekend, ik moet ze enkel nog op de juiste plaats plakken en er voor zorgen dat alle teams een beetje evenwichtig zijn he. Kwestie van niemand te bevoordelen.

Geef me dus nog effe tijd aub.
Morgen trouwens dagje verlof genomen om alles af te ronden. Tegen woensdag dus alles definitief online. Das beloofd

Rallyloverke 19-11-2002 10:23

Arme Driesco,

En gisteren heeft mijn vriendin nog iemand naar hem (of beter het bedrijf waar hij werkt) doorverwezen. En hij weet al zo goe wat te doen ... :D

schumivill 19-11-2002 11:36

Het zal weer in orde zijn Driesco zaterdag,daar ben ik zeker van,ge kunt dan al uwe stress es afwerken op de fuif ;)

fordje 19-11-2002 11:58

17. Rabbits Team

Guy Golsteyn - Jos Menten - Anthony Kumpen - Mathieu Geerinckx

Euh, Dries...

Ik ga het niet moeilijker maken dan het is,maarre..

Zijn er geen 5 man per team voorzien? Of rijdt er hier een extra konijntje mee?

Sennake 19-11-2002 12:22

Als ik het goed gezien heb moet daar nog een prekwalificatie-piloot bijkomen, maar er zijn er een paar minder ter beschikking dan dat er plaatsen zijn. Maar geen nood, we krijgen ze wel opgevuld :-)

BTW mijn PC thuis is dus wel degelijk gecrasht en als ik hem vanavond niet terug online krijg zal het maken van de foto-lijsten aan iemand anders overgedragen moeten worden. Driesco houdt jullie hierover wel op de hoogte denk ik.

Airco, als ik het niet zie zitten mag je van mij vanavond een emergency-telefoontje verwachten ;)

Mistery 19-11-2002 13:00

Driesco,

Check efkes na : team 10 staan nog maar 4 namen op...

schumivill 19-11-2002 13:34

Driesco,Dieter Dussart heeft ook twee pasjes,maar hij staat er nog maar één maal tussen :)

Wieter 19-11-2002 13:48

Quote:

Ik zal vanavond nog wel wa teams bekend maken maar momenteel moet ik nog teveel schuiven met namen dus nog niets is 100%.
De namen zijn wel al bekend, ik moet ze enkel nog op de juiste plaats plakken en er voor zorgen dat alle teams een beetje evenwichtig zijn he. Kwestie van niemand te bevoordelen.

Geef me dus nog effe tijd aub.
Morgen trouwens dagje verlof genomen om alles af te ronden.
Tegen woensdag dus alles definitief online. Das beloofd

Jongens, jongens, jongens....
Geduld is een schoon zaak.
ik denk dat we Driesco effe moeten laten doen, het zal wel in orde komen. We hebben tenslotte nog 5591 minuten.

Gikke 19-11-2002 14:05

Hoi Dries,

Ik heb net van Frank Molnar persoonlijk vernomen dat hij niet zou komen ...... misschien ff checken

Voor de rest zien we morgen wel, wacht in spanning ...... ;) :cool:

Driesco 19-11-2002 18:40

Zit nu nog op het werk maar heb da hier proper opgelost gekregen. Morgen -donderdag en vrijdag zit ik thuis om alles in orde te brengen.

Dieter Dussaert weet ik, heeft ritjes
Dat van Guy weet ik ook, daar stond maar dezelfde naam, opgemerkt door Mistery.
En dat van die open plaatsen is niet meer dan normaal. Daar deze mensen geen mailadres hebben moet ik hen persoonlijk via de telefoon verwittigen. Dat neemt wat tijd in beslag daarmee. Als ik hen in de namiddag zet en blijkt dat ze liever in de voormiddag komen kan ik weer opnieuw beginnen.

Ik heb dus nog steeds plaatsen open ( wat eigenlijk best meevalt ) Frank Molnar bel ik morgen, maar als hij niet komt heb ik een zeer mooie vervangster in de plaats welke niet eens op de eerste lijsten voorkwam, maar ze komt zeker.

Als jullie me effe willen helpen om alles vlot te laten verlopen, nog piloten aan € 50 euro en we zijn compleet met zo een 250 piloten, 750 rode passen in voorverkoop, een konijn, een top DJ, mega bangelijke games, een slot race circuit in verwarmde tent en 150 eters voor het diner. Ik denk dat we niet mogen klagen voor onze 2de belkarting.

Het enige minpunt : iemand die er plezier in heeft naar piloten te bellen om toch maar niet mee te rijden met als volgende uitleg :
Als jullie allemaal komen heeft Dries enkel nog meer n'een dikke nek en dat hoeven we hem niet te gunnen. Gelukkig weet ik uit welke hoek het komt en hoef ik daar al niet van wakker te liggen.
Van dat team zul je dan ook weinig of geen piloten te zien krijgen, op uitzondering van 1 fuifbeest natuurlijk.

Zoals beloofd dan mannen, effe geduld, ze komen er zo aan. Vanavond om 19.00 effe soundcheck gaan doen voor de fuif.

btw, alle Game Mania games zijn gratis die dag.

Piet Konijn 19-11-2002 18:48

zeg driesco wat bedoel je met da konijn???, Is dat ook inbegrepen in de prijs!!! LOL

Werner333 19-11-2002 18:53

Konijn met pruimen. Lekker. :D :D :D

Piet Konijn 19-11-2002 18:55

jammie dat zou smaken, is lang geleden!!!!!!!!!
Ben trouwens die wortels beu:):):):):):):):)

Scapa 19-11-2002 19:00

Quote:

Het enige minpunt : iemand die er plezier in heeft naar piloten te bellen om toch maar niet mee te rijden met als volgende uitleg :
Als jullie allemaal komen heeft Dries enkel nog meer n'een dikke nek en dat hoeven we hem niet te gunnen.

Als ik dat zo lees... volgens mij kan dat alleen een vrouwendaad zijn :D Wat zegge wij daarop :fight: :no:

Ach ja Dries, trek het u vooral niet aan eh! Jaloezie hoort er blijkbaar bij als je iets groot organiseert :mad:

R@ce@holiC 19-11-2002 19:05

Ik kan nie volgen :o

fordje 19-11-2002 19:09

Quote:

Originally posted by R@ce@holiC
Ik kan nie volgen :o
Zie dat je dat zaterdag maar wel kunt of ze rijden u van de baan :D :D

R@ce@holiC 19-11-2002 19:16

Lol nee zenne fordje :D zie maar da gij kunt volgen... ;)

Breezz 19-11-2002 19:34

Quote:

btw, alle Game Mania games zijn gratis die dag.
Woeeeeehoeeeeeeeeeeeeewwwww :+

Brosius 19-11-2002 19:35

Ik denk dat sennake ondertussen bijna aan het net moet hangen, dus de lijsten, dat moet wel in orde komen.
Ik ben ook aan het wachten op de samenstelling van mijn team maar ik ben geduldig ;-))

Driesco 19-11-2002 21:36

Thanks Brosius. Ben net thuis en weeral verzuip ik in de mails. Nog zo een 20 tal piloten melden zich aan met zo een 35 eters. Hopelijk komt dit allemaal goed. Effe vroeg slapen en morgen er tegenaan tot en met zondagmorgen en alles komt goed.

Er komt trouwens nog een klepper uit het PKGL team binnengevallen. Anthony doet alles wat hij kan maar met een beetje geluk is ook Hezemans van de partij.

Let's pray.

Sennake 19-11-2002 23:02

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhoooooooooooooooo! !!!!!!!
Ik ben weer online seh. Wel een format C-ke moeten doen, maar ja. Ik ga er vanaf morgen tegenaan, en de lijst wordt dan ook online gezet, zodat iedereen hem kan downloaden.

En niet vergeten : BEWARE OF THE RABBIT'S TEAM !!!

Oneliner 19-11-2002 23:07

Zit hij hier zen eigen team een bekke op te hemelen terwijl de, helft zen team geneens kent :)

Doe maar opt gemakske he mannen, beter een daggeske later dat het volledig in orde is (y)

R@ce@holiC 19-11-2002 23:38

Is er al een lijst van toppers bekend? ale want nie alle teams zijn ingevuld en me nieuwsgierig voor de concurrentie :) :)

Da rabbit team pfoeh , easy to beat :frusty: :rolleyes:

Rallyloverke 20-11-2002 15:49

Van de voormiddag is precies nog nie zo veel bekend ... Buiten de timing dan ...

All times are GMT +2. The time now is 03:41.