![]() |
Is inderdaad bij Breezz, zou moeten toch.
|
Quote:
Bron : Goedele Liekens, VTM :D :D :D |
Quote:
|
ik zal niet kunnen komen kijken omdat ik maandag naar het ziekenhuis moet. maar wil toch even laten weten dat ik weer van de partij ben op het internet nu ze vandaag m'n modem hebben veranderd eindelijk :)
groetjes |
En belkartertjes, begint de spanning nog nie te stijgen? Wie gaat er vanavond allemaal niet kunnen slapen?? ;)
|
ikke :(
|
Ik kan altijd slapen :D
En hoe zit het bij jou, Beemer? :) |
volgens mij gaat driesco ook niet goed slapen ;)
|
Geslapen of niet : aan alle deelnemers van de Belkarting 2002 wens ik alvast een sportieve en faire wedstrijd toe.
|
van mijn kant ongeveer dezelfde boodschap.
fijne dag iedereen. |
OK, we zijn er stilletjes aan van door, ook ik wens iedereen een prachtige dag toe, en nie verschieten als ge op JPR komt he. Er staat een, heuse muur :): )
Tot straks |
hehe , mie is ready 4 it ;) nu enkel nog wachten op een seintje van men vervoer :)
|
iedereen veel geluk en veel plezier, bij zal het alleszins minder zijn.
Heb deze week stage gedaan en mijn vinger is ontstoken nu :( ma we gaan er het beste van maken. see you all on jpr sebiet :D |
Quote:
|
Quote:
|
Travellers Pub
|
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
|
Beemer,
Ondertussen heb ik Sennake al gemaild, ik mail naar Driesco ook. Wees gerust : het kwaadaardige is er al af , ik heb geen internet thuis om onmiddellijk kwaad te reageren he :) . En als ik internet had, had ik het geweten ... Dit laatste zou een reclameslogan kunnen zijn misschien? |
Driesco, Ik heb iets in uwe PM gezet.
|
ok, gelezen
|
zeg heb wel niet te veel rondslingerende wortels gezien, alleen maar voorgechotelde pintjes bier!!! :):)
|
All times are GMT +2. The time now is 03:52. |