![]() |
Bwah, wat zijn nu 5 luttele puntjes pfff :p Dat gaat hier nog leuk worden, ik voel het :D
|
Quote:
|
Seg em finisj, ik heb de vorige keer ni meegedaan denk ik, er moet dus DNQ staan ;)
|
tja coninx niet alleen op een kartcircuit zijn we rivalen hé :D
mag ik bij deze even opmerken dat ik al 3keer zou moeten gewonnen hebben (de eerste keer telde niet mee) en ik de vorige keer gewoon té laat heb meegedaan en gewoon maar iets heb ingetypt!!!! daarbij komt nog dat ik mijn prono nog voor welke proefrit dan ook heb ingevuld (zie maar naar de datum van posting, zonder enige editing !!!), en zonder research te doen over tijden van vorig jaar idd ik dacht het ook ... we hebben hier te maken met een natuurtalent :D:D:D:D:D:D |
Quote:
hoe was de cinema, CONINX? smijt de details ook maar eens op de paddock :cool: :D :cool: :D :cool: |
Quote:
(als ik het niet vergeet) Maakt momenteel hoedanook nog weinig uit eh, je blijft 11de. Maar 't kan later een rol spelen ;) En Maarten: vul eens een lottobiljet in voor mij, a.u.b. ? |
ja, en voor mij ook. en de Joker ni vergeten hé:D
|
Quote:
|
Quote:
Inderdaad Maarten, gij moogt niet klagen: uw Manuela laat u nooit in de steek :p :D :bye: |
:Offtopic: ;)
|
*slotjes dan maar*
|
All times are GMT +2. The time now is 06:18. |