De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Formule 1 (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=2)
-   -   DePaddock Prono: GP F1 San Marino - Imola (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=4745)

Scapa 19-04-2003 22:47

Bwah, wat zijn nu 5 luttele puntjes pfff :p Dat gaat hier nog leuk worden, ik voel het :D

Werner333 20-04-2003 12:06

Quote:

Originally posted by jan
Ene keer meegedaan en al meteen meer punten dan Sennake en Werner, dat motiveert een mens :D :D :D

jan

Bwa, dit is meer gokwerk dan puur kenniswerk he Jan ;) :D :D :D

Oneliner 20-04-2003 13:25

Seg em finisj, ik heb de vorige keer ni meegedaan denk ik, er moet dus DNQ staan ;)

Maarten 22-04-2003 15:22

tja coninx niet alleen op een kartcircuit zijn we rivalen hé :D

mag ik bij deze even opmerken dat ik al 3keer zou moeten gewonnen hebben (de eerste keer telde niet mee) en ik de vorige keer gewoon té laat heb meegedaan en gewoon maar iets heb ingetypt!!!!
daarbij komt nog dat ik mijn prono nog voor welke proefrit dan ook heb ingevuld (zie maar naar de datum van posting, zonder enige editing !!!), en zonder research te doen over tijden van vorig jaar

idd

ik dacht het ook ... we hebben hier te maken met een natuurtalent :D:D:D:D:D:D

Maarten 22-04-2003 15:24

Quote:

Originally posted by stijnconinx
GVD! Volgens mij wint dieje Perdieus weer :frusty: Daar gaat m'n eerste plaats. Gelukkig is er nog volgend spreekwoord: Geen geluk in het spel is geluk in de liefde :D
en hoe zit het dan in de liefde? ge weet het, ik mag ook niet klagen hé!

hoe was de cinema, CONINX? smijt de details ook maar eens op de paddock :cool: :D :cool: :D :cool:

Finish 22-04-2003 16:42

Quote:

Originally posted by Oneliner
Seg em finisj, ik heb de vorige keer ni meegedaan denk ik, er moet dus DNQ staan ;)
'k zal dat sebiet eens corrigeren, zie !
(als ik het niet vergeet) Maakt momenteel hoedanook nog weinig uit eh, je blijft 11de. Maar 't kan later een rol spelen ;)

En Maarten: vul eens een lottobiljet in voor mij, a.u.b. ?

yvdp 22-04-2003 17:55

ja, en voor mij ook. en de Joker ni vergeten hé:D

Beemer 22-04-2003 18:02

Quote:

Originally posted by Maarten
hoe was de cinema, CONINX? smijt de details ook maar eens op de paddock :cool: :D :cool: :D :cool:
well :Offtopic: but he scoreeeeeeeeeeeees :D

Scapa 22-04-2003 18:22

Quote:

Originally posted by Maarten
tja coninx niet alleen op een kartcircuit zijn we rivalen hé :D

mag ik bij deze even opmerken dat ik al 3keer zou moeten gewonnen hebben (de eerste keer telde niet mee) en ik de vorige keer gewoon té laat heb meegedaan en gewoon maar iets heb ingetypt!!!!
daarbij komt nog dat ik mijn prono nog voor welke proefrit dan ook heb ingevuld (zie maar naar de datum van posting, zonder enige editing !!!), en zonder research te doen over tijden van vorig jaar

:crazy: :crazy: :crazy:

Inderdaad Maarten, gij moogt niet klagen: uw Manuela laat u nooit in de steek :p :D

:bye:

Finish 22-04-2003 18:27

:Offtopic: ;)

airco 22-04-2003 19:35

*slotjes dan maar*

All times are GMT +2. The time now is 06:18.