![]() |
heb ik ook...
alleen het probleem met mij is dan weer dat het verschilt met de verschillende circuits. want op watkinsglen rij ik ze de oren van hun kop! of ligt dat aan de aiw? |
In Hongarije rij ik na 2 dagen 1 50 194, na serieus gepruts aan de setup... In het begin had ik overstuur terwijl ik onderstuur had, en de voorste banden brandden beter als een met brandalcohol aangestoken barbeque... ze worden nu trouwens ook nog te heet, maar ik zou niet weten hoe ik de temp naar beneden krijg...
|
een beetje lucht er uit laten lopen. dat helpt;) verder kan je nog de camber veranderen als je binnenkant te heet wordt.
ook, als je zonder traction control rijdt, moet je voorzichtiger op het gas gaan... |
Tja tis is een spel met voortrekkers ipv al die GT games met achteraangedreven wagens ;)
|
BMW voortrekker ? :D:D
|
Quote:
|
Ben net F1C gaan kopen.
Installatie, setup ser# "Setup is aborted because your version of Internet explorer is not recent enough." WTF??? :-((( Mijn game pc hangt niet online en ik heb ie helemaal niet van doen. Staat ook niks van op de doos requirements. GVD. Ben nu aan het zoeken naar een volledige versie van ie op het net maar buiten updates vind ik niks :((( Kzal nog eens betalen voor een origineel spel KL*TENBOEL. Jochen frustrated |
Quote:
Duidelijk een achtertrekker in het spel. De enige waar je lekker mee uit kan breken en donuts maken :) |
Quote:
ahja, dat had je niet. Euhm, bij een vriend opzoeken op internet? |
Quote:
|
Quote:
|
Yes ik heb de ETCC mod nu ook !! :)
derjuist wat op Spa getest en aan de setup gesleuteld en mij snelste is 1.32.1 :) |
't zal wel 2:32 zijn zeker, of rij je van Pouhon rechtdoor naar de busstop? :D :D
|
Quote:
Probleem kunnen oplossen dankzij de installatiecd van telenet waar onafhankelijke versies van ie6.0 op staan. Ben wat aan het proberen op Nurburgring GP circuit, best wel leuk en moeilijk. Voorlopig snelste tijd met 320 1'15 maar daar kan nog een pak af. Alfas zijn snel maar banden oververhitten heel makkelijk. 320s zijn heel moeilijk te houden als ze beginnen driften bij het uitkomen, moeilijker als de F550 bij GTR. Ook leuk hoe de ophanging reageert en de wagen kantelt, deint, springt ... Originele setups zijn wel niet goed, lijken mij oa veel te hard afgesteld vooraan, mensen die al een oplossing hebben? Minpunt ook hoe de wagens van de tegenstanders over de baan lijken te glijden/zweven en bij het uitkomen gewoon ongehinderd meerdere meters gras meenemen ??? Jochen |
Quote:
:D nee idd 2 32 :D BTW , THNX e krikke !!! Iemand straks een spelleke online? |
Quote:
|
Ik kan wel niet hosten :(
|
Ik ook niet :(
|
Bijna-spin :D
1.062Kb, 7 seconds |
2.31.846 op Spa
|
2.31.411 op spa :)
Hoe langer ik da speel des te meer krijg ik het onder de knie. mijne setup is wel nie super :( |
Ik ga ook es gaan testen op Spa. Ik neem aan dat de meeste online races daar plaatsvinden?
|
Quote:
|
Ik heb nu twee goede race-setups gevonden: 1 voor de Alfa en 1 voor de BMW. Voor de kwalif is hij iets minder maar tijdens de race kan je constant goede tijden blijven draaien, de banden blijven goed. Op AI 100% kan ik nu races winnen met een vijftal seconden voorsprong .
|
Ik rij enkel met de bmw momenteel , dus heb enkl daarvoor een setup. Blijkbaar slijten mijn banden vlug met mijne setup , op het einde van de race schuif ik veel te veel. Ik rij er wel zeer constante tijden mee in de race maar wel een beetje trager dan dan 1 31 4 :)
|
Ik heb te maken met hevige bandenslijtage de laatste tijd. Meestal na 6-7 ronden koers is het beste er vanaf. Iemand tips?
|
Probeer eens om uw rechtervoetje wat te temperen? :D
|
mijn rechter wijsvingerke voorlopig nog. Normaal na kerstmis een stuur :D
|
Gisteren een raceke tegen krikke gereden op oschers :). Ik had de pole maar in de wedstrijd werd ik er in de 2e ronde afgetikt met tot gevolg een redelijk zware crash en een kapotte ophanging :(. nog 3 ronden betrekkelijke tijden kunnen rijden maar er volledig doorgezakt en zo mogelijk nog harder gecrasht :). 3 man gestart en geen enkele gefinished :) 2x suspension gebroken en 1 engine :).
|
hehe, hard tegen hard precies :D
|
De Race(aholic) was in form (zoals nogal geweest...) Ik koos de Alfa van Sjumi (die heeft blijkbaar nen alfa ook...) geven ze me daar toch wel nen BMW zeker, joengens a zo nen Johnnybak.. Bij de start ging die Engelsman voor mij onverwacht vroeg in de ijzers, en ik natuurlijk z'n achterste binnen... die gast kon daar blijkbaar niet mee lachen, want toen ik hem enkele ronden later vriendelijk de deur wagewijdopenzette op het rechte stuk, ramde die los vanachter in mijne Bayeraar binnen. Van een sportieveling gesproken. Ik vind dat er in ETCC dringend, zoals in GPL, een armke (of een vingertje) zou moeten kunnen omhoogestoken worden, enfin, wij beide verder met schade, en na een ronde of 3 was de baanligging van de eerste de beste Wartburg fenomenaal beter als die fluitketel van mij... Uit de achterste banden moet het ijzer uitgestoken hebben, want zelfs rechtdoor rijden ging moeilijk... Onderstussen kwam ik de Race tegen en ik dacht, allé, die wil nog eens effe het gas openzetten, wat ik dan ook prompt deed met een miljoenen schadeclaim van het circuit van Oschersleben tot gevolg... En ik maar zeggen "das ware ein accidente, ich wolte die alfa von sjumi und si haben mir die scheissenagel von das vilbeloik gegeben..."
Die Duitsers kunnen ook niet snel lachen... :confused: |
Quote:
|
hehe krikke, da moet een leuk raceke geweest zijn :D
moehaha |
Altijd ambiance...
Als er deze avond iemand goesting heeft... Ik laat hier nog de details weten... :D |
Ik zal ook eens binennspringen, ben nu alles aan het installeren
|
Opgelet: wie vliegt er straks eens gezellig mee den bocht uit?
Game: F1RC-ETCC Uur: 20:00 (tijdzone Brussel) Plaats: Duitsland Hockenheim Gebruik F1RST om in te loggen Naam server: Paddock Crash We rijden eerst enkele practice rondjes, dan een waanzinnige qual, en dan de bloedstollende race... :D Qua aids, enkel auto clutch; heeft iemand andere aids nodig? |
Nee (maar dan blijft de vraag hoe goed ik em zal kunnen houden :D)
|
Om deze race een beetje officieel te laten verlopen ;)
Voorlopige Deelnemerslijst : ----------------------------------- R@ce@holiC - BMW GB - BMW 320i Krikke - BMW Schnitzer - BMW 320i Sledge - Seat Sport - Seat Toledo |
Quote:
dus, als TC mag, wil ik wel eens proberen, met een audi (van audi sport?) *edit* ok, ik heb hierjuist geoefend, en ik ga toch ook auto shifting nodig hebben... der zijn gewoon geen toetsen dicht genoeg bij mijn pijltjes te remappen, om deftig manueel te kunnen schakelen... |
k Marcel, TC en Auto shift voor U ;)
|
All times are GMT +2. The time now is 06:19. |