![]() |
Ik zal u straks wel bellen...
|
:) ;)
|
Quote:
|
Quote:
|
K weet nog ni als k morge kom. Zaterdag ben k der zeker! Dan kom k wel langs. ;)
|
Awel! T was heel plezant!!
Pure fun en eigenlijk best wel grappig! Heel het seizoen echte concurrenten geweest om nu samen te rijden. Er stonden 2 stoelen in, en zowel Caroline als ik hebben met mekaar meegeren maar ook Olivier en Philip, Philip met Caroline, Olivier met mij, best wel grappig! Zou 3 weken geleden nooit iemand gedacht hebben, maar da moet kunnen he!? T gaat echt plezant worden morgen! |
--> zowel Caroline als ik hebben met mekaar meegeren maar ook Olivier en Philip, Philip met Caroline, Olivier met mij, best wel grappig <--
Precies een serieus orgie geweest daar :D :D :D |
Moest dus GEREDEN zijn,
ik wil weer te snel zijn he!? Bel u sebiet he!? |
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
Soit... terug naar de belangrijke zaken zeker :) |
Jammer da k der ni bij kon zijn, maar we zien elkaar zaterdag e Kelly. De groete aan Philip'ke. ;)
|
Als ik de verhalen zo lees kunnen we naam Touring Cup opdoeken, wat te denken van de Swingers Cup 2004 ? :D :D
|
Dat belooft voor de fuif morgen na de race
|
T was ne megaplezante dag. Véél gelache. Vooral als ge ne Yaris ne Porsche voorbij ziet steke e Kelly. ;) BTW, zijde al trug nuchter? :D
|
terug nuchter????
Van Cola te drinken??? T was superplezant! Vooral het feestje achteraf! En dan die thuiskomst nog........pffffffffff, moe maar voldaan de volgende dag... |
Ik heb zoiet anders gehoord. :D
|
Quote:
Maarja, we hebben ons geamuseerd hé. |
Cola tik ja. Meer tik dan cola! :D
|
Ik denk dat ik 1 van de weinigen was die er nog nuchter bijliep...
Philip was meer dan zat, die vertelde mij zelfs dingen waar ik nog nooit over gehoord had... mannen en drank he!?... (ik drink GEEN alcohol) En andy was ook cola aan t drinken als k het goed gezien heb, dus eigenlijk waren we met 2 nuchtere mensen... |
Ik was ook plat water aan het drinken he :)
|
leugenaar!!!!!!!!!!!!!!!!
gij was zo zat als t maar zijn kon!!! |
Quote:
|
Quote:
|
ma sukkelaarke!!
alcohol helpt nie zulle, s'anderendaags alleen maar hoofdpijn! en nog steeds verdriet!! |
maar dan ist verdriet meestal(allez als ge op kafe hebt gezeten) van je lege portemonne
|
Quote:
|
Mercie!!
Ikke, de eerlijkheid zelve.... |
Das waar Kel.
|
eindelijk iemand die in mij gelooft..........................................
|
Quote:
|
jawel, zeker wel, maar nie van mensen van de paddock....
|
Quote:
|
All times are GMT +2. The time now is 18:32. |