De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   De Paddock - Meetings (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=20)
-   -   Michel Vaillant : the movie (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=6465)

R@ce@holiC 18-11-2003 23:22

Wordt er nog gegan door de groep Hasselt?? zoja waar en hoelaat spreken e af? ik hoop dat ik er kan graken :)

Rrubinio 19-11-2003 01:32

Quote:

Originally posted by R@ce@holiC
Wordt er nog gegan door de groep Hasselt?? zoja waar en hoelaat spreken e af? ik hoop dat ik er kan geraken :)
Ik heb juist mijn entreekaartje online gekocht en afgeprint.
Maar het gelijk meer op een vrijgeleide dan op een ticket, een ganse A4 pagina vol !!!

Davy bel mij eens rond 19uur.

Beemer 19-11-2003 01:41

Ben zojuist samen met raceboy de film gaan zien en ik vond em zalig!

Rrubinio 19-11-2003 01:44

Quote:

Originally posted by Sennake
De 18e zullen we hier alles nog eens op een rijtje zetten en dan kan iedereen gaan kijken waar hem het best uitkomt, en tevens weten waar en om hoe laat de beide groepen afspreken.
Het is reeds de 19de en :confused: :confused:

A.J. 19-11-2003 02:49

Quote:

Nog 2 opmerkingen:
[list=1][*]Anthony Kumpen's Viper komt ook eens in beeld.[*]A.J.'s favoriete hobby wordt door beide Vaillantes gedemonstreerd bij het opkomen van het circuit van Le Mans :)[/list=1]

heb de viper van Anthony ook even gezien.

De Vaillantes demonstreren inderdaad één van mijn favoriete hobby's maar ik kan u zeggen dat het bij mij véél spectaculairder uitgevoerd wordt :D

En nu allemaal maar gokken wat één van mijn hobby's is :confused: :D

A.J. 19-11-2003 02:52

Quote:

Waarschijnlijk hebben ze niemand voor het hoofd willen stoten (of niemand bereid gevonden) door een "echte" deelnemer te laten "klungelen" in de film... Vandaar een extra "fictieve deelnemer" die ze kunnen laten klungelen naar hartelust...
veel scenes werden ook opgenomen op het stuk Bugatti circuit dat tijdens de 24u niet gebruikt wordt.
De Amerikaanse MG hebben ze er toch in beeld gebracht tijdens het klungelen. Deze spin in de grindbak bij het insteken van de "esses" heb ik toen zelf zien gebeuren

A.J. 19-11-2003 02:54

Quote:

Originally posted by joost
Hoe Sennake, ben jij dat jaar niet met een Camaro naar Le Mans gereden?
Ik denk het niet, er hing precies een oranje sticker op, ik denk van DSC.com :D

A.J. 19-11-2003 03:03

Quote:

[*]Michel Vaillant zijn privé-Vaillant blijkt een mooi blauw gespoten Pagani te zijn...[*]Ook de Vaillantes "Grand Défi" komen in de film voor als "testwagens"...[*]Je gaat racescenes zien uit de rallywereld (rally van Canada?), uit de "testwereld" op het privé circuit van Vaillant en uit Le Mans.[*]Minstens 2 bekende scenes uit de strips van Vaillant zijn overgenomen in de film. Wie vindt ze?[/list=1]
Deze Pagani was precies wel betrouwbaar :D alhoewel de rook kwam mij bekend voor :+

Weet iemand welke piste er gebruikt werd tijdens de tests van Julie Wood? Lijkt mij een fantastische baan

Heb niet alle strips van Vaillant maar ik denk "n°13 aan de start" en de andere scene "het spook van de 24 uren" of zoiets???

R@ce@holiC 19-11-2003 10:32

Quote:

Originally posted by Rrubinio
Ik heb juist mijn entreekaartje online gekocht en afgeprint.
Maar het gelijk meer op een vrijgeleide dan op een ticket, een ganse A4 pagina vol !!!

Davy bel mij eens rond 19uur.

Oeie zo laat ?? ok

Nog iemand die gaat???

Mistery 19-11-2003 12:32

Deze avond om 19.15u afspraak aan de ingang ? Ik zal er alvast zijn, en A.J. ook...

Raceboy 19-11-2003 13:13

Quote:

Originally posted by A.J.

De Amerikaanse MG hebben ze er toch in beeld gebracht tijdens het klungelen. Deze spin in de grindbak bij het insteken van de "esses" heb ik toen zelf zien gebeuren

In de film heet het dan wel wel "Jaguar Nr 30". :) Zal Jaguar erg blij mee zijn. :D

Sennake 19-11-2003 17:13

Quote:

Originally posted by Rrubinio
Het is reeds de 19de en :confused: :confused:
Aha, kijk dan maar eens hier en hier ...

Sennake 19-11-2003 17:16

Quote:

Originally posted by Mistery
Deze avond om 19.15u afspraak aan de ingang ? Ik zal er alvast zijn, en A.J. ook...
Pakt Hollywood Café, Dries (nadat je jezelf van een ticket verzekerd hebt natuurlijk)... Dan kunnen we zittend wachten op de rest (en drinkend) :D :D :D

Giovanni 19-11-2003 23:53

Net terug van een overvolle zaal van +/- 20 pers. !!!
Er is er zelfs eentje na een goed kwartier vertrokken.
( Ik vermoed wel dat die van Belgafilm was om te komen kijken hoe de opkomst was ).
't Is inderdaad een prachtige Franse film, zeer mooi gefilmt en originele camerastandpunten.
Zelfs het jargon wordt min of meer correct gebruikt.
Er is zeker 1 grote fout te zien in de film, en dan heb ikhet niet over weersomstandigheden die nagebootst zijn of wagens die een ander embleem of kleur dragen.
Ik bedoel echt een gebeurtenis die op die plaats nooit kan gebeuren.
Een goede Le Mans zal dit gezien hebben ...
Wat is het ?
( Sennake en Werner, dit behoort niet tot jullie kwis dus jullie mogen zelf ook meedoen deze keer :D )

Bezemwagen 20-11-2003 01:57

Welke stad doet beter:
In Utopolis Mechelen was 50% van de aanwezigen lid van De Paddock, en tot 5 min voor de film begon zelfs 100%.

Alternatieve kwisvraag:
Volgens insiders zijn er passages gehaald uit minstens 12 strips
Wie kan mij vertellen welke?

schumivill 22-11-2003 00:56

Kinepolis Kortrijk,vrijdag 21 nov,17.30u,zaal van 200 pers.,drie personen aanwezig,ikke,mijn vriendin,en een man alléén(ne freak blijkbaar :D ).
Goeie film,natuurlijk een paar dingen die in het echt onmogelijk zijn,maar enfin,ze hadden de film beter gewoon franstalig gelaten,die engelse overlapping hoefde niet voor mij,maar je kan het soms duidelijk zien,als je wat lipleest.
Het mooiste was het einde in Le Mans,met de echte racebeelden ertussen,overall,geef ik hem een 7/10.

Mark 22-11-2003 11:39

Als ik die bezoekersaantallen lees dan hoop ik dat ie op de 29ste nog in de bioscoop is :rolleyes:

redje 29-11-2003 21:01

Bij ons was er derstrak 12 man. :rolleyes: Wij waren al me 5. De vertoning van 14:30 moest zelfs plaats ruimen voor Finding Nemo. :confused:

Mark 30-11-2003 20:03

Op de valreep waarschijnlijk een van de laatste vertoningen gezien, schat een mannetje of 40 in de zaal.

Dan de film zelf, het was een simpele, platte actiefilm. Niets meer, niets minder. Zelf ben ik geen kenner van de strips, dus kon ik me ook niet storen aan "de fouten" t.o.v. de strip.

Het was voor mij een mooie verzameling beelden met geluid.

Maaruh, welke auto's waren dat op het thuis-circuit van Vaillant (Circuit Mas du Clos) ? Op Zolder hebben we ooit eens een Vaillant serie gehad (2000 of 2001) tijdens een Historic GP............maar daar leken deze niet echt op.

Raceboy 03-12-2003 02:01

In UGC Antwerpen spelen ze hem vanaf morgen al niet meer.

Bart.Vandecavey 13-12-2003 00:06

Quote:

Nog 2 opmerkingen:
[list=1][*]A.J.'s favoriete hobby wordt door beide Vaillantes gedemonstreerd bij het opkomen van het circuit van Le Mans :)[/list=1]

Wat was dat eigenlijk???

A.J. 13-12-2003 20:26

Het omrijden van rood/witte kegeltjes !!!
Allen bij mij vliegen ze mooier en verder. :D

kevjef 14-12-2003 00:15

yep

Ja gasten,

'k Heb hem al gezien op den eerste dag dat ie uitkwam.
Wreed goeie film maar een beetje braaf als ge tenminste uitgaat van de strips. En de hoofdrolspelers zijn gelijk modepopkes.

By the way, zijn er hier enkel Limburgers op dit forum of wat is da? Oostvlamingen zijn ook race-liefhebbers zulle ...

flugel 14-12-2003 00:25

Re: yep

Quote:

Originally posted by kevjef
Ja gasten,

'k Heb hem al gezien op den eerste dag dat ie uitkwam.
Wreed goeie film maar een beetje braaf als ge tenminste uitgaat van de strips. En de hoofdrolspelers zijn gelijk modepopkes.

By the way, zijn er hier enkel Limburgers op dit forum of wat is da? Oostvlamingen zijn ook race-liefhebbers zulle ...

Hier zijn meer dan voldoende O-vlamingen zenne... ne Limburger heeft gewoon meer posts nodig om zijne zeg te doen :D

All times are GMT +2. The time now is 21:20.