![]() |
Quote:
Vraag: Is mijn man nog daar? Antwoord: Nee, die is juist vertrokken, waarop desbetreffende zijn glas in één teug uitdrinkt..........en als de bliksem zijn sleutles pakt en naar huis toe gaat :D :D |
Veel succes gewenst met je nieuwe zaak Andy. Als ik nog eens op Zolder vertoef spring ik zeker binnen!
Quote:
Enne nog iets: die "in één teug" en "als de bliksem" is meestal niet van toepassing, maar veeleer "op 't gemakske" :cool: |
veel succes met de zaak, zal er ook kunnen gegeten worden? Kwestie van de dames gemakkelijker mee te krijgen en zelf minder te moeten afwassen.
|
Ook van mij veeeeeeeeel succes toegewenst, en euh gaat gij nog tijd hebben om zelf te rijden? :rolleyes: ;) ;)
Eigenlijk had gij beter op donderdag den 29 januari geopent, ik ken iemand die dan jarig is. :D :D |
Wauw :p Geweldig Andy , maak er ineens een hotelleke van , dan blijf ik er een heel raceseizoen overnachten ;) Ik zal hier zeker eens langskomen bij mijn talrijke bezoekjes aan Zolder (als de ouders willen meewerken, want zo dicht is het niet...)
Nog heel veel succes zou ik zo zeggen , maar volgens mij zal succes niet ontbreken , echt waar super initiatief :worship: :applaus::applaus::applaus: |
Andy,
Succes ermee. Dit is misschien wel het enige wat er in Zolder nog ontbrak om op een schitterende manier van autosport te genieten. Eerst de adrenaline, dan rustig uitzakken bij een stevige pint. Lijkt me wel wat. Go for it! N.B.: Spa mag dan de plek zijn voor een dure fles bubbels op een exclusief terrasje. In Zolder mag dat gerust een vriendschappelijke pint zijn. En meer dan één ook waarschijnijk... ;) |
Ik kom zeker een cola'ke drinken !
Succes !! :) |
Quote:
|
Quote:
Ik heb er eigenlijk geen probleem mee dat iemand die op 29 januari jarig is, enkele dagen later een vat komt geven in mijn zaak :D Ik denk dat er hier op de paddock wel enkele kandidaten gevonden kunnen worden om deze leeg te drinken :+ |
ook van mijn kant proficiat met je nieuwe zaak A.J.
|
Heel veel succes met de zaak, we komen zeker langs :D
|
Quote:
Veel succes met de zaak Andy |
Quote:
|
trek nog maar een streepje :D
|
Quote:
|
Quote:
|
A.J. .. good luck with "WHEELS" ...
ik heb het al dorgezegd aan een hoop mannen die telkens aanwezig zijn op de ERAN trackdays ... Nu nog zorgen voor topless service :D |
Quote:
|
Kunt ge die Schotten van de William Lawson's niet inhuren ? :p ;)
|
Quote:
|
Even een "technisch" vraagje,
Als er F1 live wordt uitgezonden, via welke post gaat dit gebeuren? Ga je gewoon van VRT nemen of ga je via schotelantenne een buitenlandse zender nemen zoals SBS6 met Olav Mol en co? |
Een schotel-antenneke hé,lijkt mij het beste te zijn,niet enkel voor F1.
|
Wat F1 betreft ben ik er nog niet uit. VRT & RTBF ken ik, de andere zenders op de schotel heb ik nog niet kunnen beoordelen.
|
satelliet
Veel succes met je nieuwe zaak, we komen zeker langs.
PS.: satelliet antenne, kijk eens op bovenste reclame banner. Mag ik ook vragen aan iedereen om eens naar al deze banners te kijken zoals ik, zonder sponsering geen depaddock zou ik denken. :cool: |
nu heb ikke dat verkeerd geplaatst, kan iemand dat even recht zetten, het was voor AJ bedoeld. :frusty:
/* bij deze rechtgezet; mvg, Bart */ |
In elk geval heel veel succes toegewenst met de zaak.Ik zal zeker langskomen als ik op Zolder ben.
Greetz Speedy. |
/* bij deze rechtgezet; mvg, Bart */ [/B][/QUOTE]
Bedankt Bart, mvg, Geert ;) |
Veel succes Andy
Daar springen we uiteraard eens binnen! De Perdieuzekes |
veel succes met de nieuwe zaak andy
ook ik spring wel eens binnen, als ge maar "la chouffe" hebt ;-) |
Ah ja ... welk bier van't vat ??? zal er zo allemaal zijn ?? :D
|
Van het vat : Fosters en enkele anderen uit de stal van Alken Maes.
|
Succes met de zaak AJ !!! Enne wat die sateliet-schotel betreft , sbs 6 en consoorten kan ik helaas niet meer krijgen omdat ze er een nieuwe codering opgeplaatst hebben , maar .................. alles op moters-tv maakt het wel goed hoor !! Van V-8 in Australie ( 1000 km Bathurst LIVE ) tot Nascar -Busch ( soms live ) tot Btcc en noem maar op . Deze zender staat bij mij thuis bijna 24 uur op 24 op !!! Dus niet aarzelen en direct een digitale schotel plaatsen , zou ik zo zeggen hé !!! :D
|
Quote:
|
oei oei :rolleyes:
Cristal van 't vat, ik ga weer enkele keren mijn vrouw moeten bellen :fight: om mij komen te halen want ik drink zo graaaaaag Cristallekes. joepie :) pompierke |
Andy
word het het clublokaal van een renstal ? |
Andy, ook vanuit Lokeren veel succes met de nieuwe zaak. Ik denk dat velen al dromen van een internetaansluiting zodat ze van daaruit live verslag kunnen uitbrengen. De ex Refugio is trouwens een leuke boel geweest daar vroeger. En weten dat ik daar jaren geleden mijn frietjes ging halen.
Velen zijn al iets begonnen op Zolder, maar ik denk nu echt dat de Ottobar er een stevige concu bij heeft. A.J. heeft op gebied van autosport het hart op de juiste plaats, ik vind dat we het hem verplicht zijn om telkens als we in Zolder zijn op zijn minst 1 keer binnen te springen. Voor de pingelaars onder jullie: eigen boterhammen daar opeten is ten strengste verboden !! :) |
Quote:
Quote:
|
Quote:
Verder zal het ook fungeren als clublokaal voor de klanten van Eran Racing en zal ook de fanclub van Jan Heylen "BELGIJAN" zich bij ons vestigen. Verder staan wij open voor iedereen die met onze geliefde sport bezig is, maar ook voor de vele motorrijders die op het circuit komen. |
Quote:
|
Quote:
Kameraad op school beweerde dat Duvel van't vat bestond. We hadden gewed: als hij gelijk had, betaalde ik hem een vat duvel en als het niet zo was kreeg ik een bak Duvel... :) |
All times are GMT +2. The time now is 13:01. |