De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Community-forum (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=8)
-   -   Jouw kennismaking met Depaddock (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=6764)

alex4x4 06-01-2004 00:56

ik zoek al kei lang achter de nissan patrol 2.8 liefst 5 deurs van 1999

maar ik kan die nergens vinden.

weten jullie hier meer over?

da was mijn eerst post, het ging over modelbouw en ik zocht dus dat model, wat volgens mij nog steeds niet bestaat, misschien dat de persoon dat mij nu brieven stuurt over modelbouw mij nu misschien een positieve mail hieromtrend kan sturen :D

DJ Scorpio 06-01-2004 13:30

Ben hier geraakt via een paar collega's van PJS14 namelijk Pascal en Rrubinio. Zelf post ik niet zoveel maar ik lees wel bijna dagelijks de nieuwtjes.

Maarten 06-01-2004 14:38

Quote:

Originally posted by Rrubinio

Wie weet voor 2004 ? ? [/B]
ik weet alvast veel mensen die dit zouden appreciëren ... hint hint :D

zou tof zijn moest dit terugkomen ;)

Scapa 06-01-2004 14:47

Dat zou inderdaad leuk zijn. Nu kunnen we ze wel lezen maar dikwijls blijven we dan nog met de nodige vragen achter ;)

on-topic:

Ik ben hier terechtgekomen via het sport24-forum. Mijn eerste post was naar aanleiding van het overlijden van Frans Ooms...

Sindsdien kom hier wel eens af en toe :D

FastFons 06-01-2004 22:48

Hoe ik hier juist terecht ben gekomen weet ik niet meer, ik weet wel nog dat ik het forum al een tijd las voor ik mij geregistreerd heb om te posten. Dan via mistery bij de MAK terecht gekomen en daar op een vergadering eens ne hele nacht met Werner staan babbelen en dan heb ik me maar geregistreerd. Ik post nog maar af en toe maar lees wel dagelijks bijna alle nieuwe posts. Mijn eerste post handelde over de eerste mak-karting en was direct een uitgebreid verslag:

Quote:

Ik neem ook deel aan het kampioenschap, en heb me ongelooflijk goed geamuseerd. Het circuit in sint niklaas was heel goed, ook de omkadering enzo.

Ik had nog maar een 5à6 tal keer gekart in mijn leven en het was de eerste keer in sint-niklaas. Eigenlijk was ik voor de race enorm zenuwachtig omdat ik geen afgang wou maken ten opzichte van de deelnemers met eigen raceoveral en schoenen enzo.

Uiteindelijk begonnen dan de kwalificaties en wij hadden pos nr 1 om daaraan te beginnen. Uiteindelijk met een tijd van 52.83 op startpositie 5 terechtgekomen. DAn de start, het licht springt op groen en voor 1 keer reageer ik eens enorm snel en duw de gas plat op de bodem. De motor blokkeert echter en ik ben direct 5 plaatsen kwijt. Al snel kan ik 2-3 plaatsen terugnemen en enkele ronden later rij ik al in 5e pos. Daarna nog 1 positie gewonnen door een stuurfout van degene voor mij in een korte bocht. Daarna begon ik langzaam te naderen op de uiteindelijk winnaar (na afstaan plaats) om vervolgens rondenlang in die zijn gat te blijven hangen. Uiteindelijk na juist een halfuur gaan pitten in 4e pos voor de wissel.
Nadat alle wissels voltooid lagen we 5e. Mijn compaan reed echter een 2 sec per ronde trager waardoor we kostbare tijd verloren. Ongeveer 5 ronden voor het einde moesten we onze 5 en daarna ook onze 6e plaats afstaan. Uiteindelijk dus als 7e voorbij de geblokte vlag gekomen, een schitterend resultaat waar ik nooit van had kunnen dromen.
Nu hopen dat we nog wat progressie kunnen maken en dan zit er misschien ooit nog een top5 in.

Grtz

FF, die in ieder geval zoveel mogelijk races zal meedoen

PS: ik vond het schitterend dat er zo een geweldige fairplay was tijdens de race ook al werd er dikwijls tot heel dicht op de limiet geraced

Last edited by FastFons on 10-02-2002 at 18:19

De rest is geschiedenis :D

Gilles 06-01-2004 23:16

Ik heb hier vroeger 1 maal iets gepost en nooit meer teruggeweest ... tot ik van werkgever wisselde :)

airco 06-01-2004 23:59

Quote:

Originally posted by Gilles
Ik heb hier vroeger 1 maal iets gepost en nooit meer teruggeweest ... tot ik van werkgever wisselde :)
sindsdien ist wel goed in orde me dunkt ;)

Gilles 07-01-2004 16:33

hoezo? ik volg effe niet? ...

Supra 07-01-2004 17:00

ik heb tijdens een 24 uren aan de binnenkant van de bolderbergbocht een banner gezien me dit adres...

Supra 07-01-2004 17:03

mijn eerste post:

rittensport
moet je dan de snelheid aanhouden van het wegreglement???? of is het een afgesloten parcour

airco 07-01-2004 17:16

Quote:

Originally posted by Gilles
hoezo? ik volg effe niet? ...
never mind .... ik doelde op het feit dat je tijdens de eerste maanden van je registratie nooit poste ......

De laatste maanden ben je echter je schade goed aan het inhalen ;)

Bart.Vandecavey 07-01-2004 21:03

Quote:

Originally posted by Supra
ik heb tijdens een 24 uren aan de binnenkant van de bolderbergbocht een banner gezien me dit adres...
VincentDB...

...waar zit die trouwens?

Werner333 07-01-2004 21:04

Ja lang geleden dat we daar nog iets van gehoord hebben.

Rrubinio 07-01-2004 23:18

Quote:

Originally posted by Bart.Vandecavey
VincentDB...

Quote:

Originally posted by Werner333
Ja lang geleden dat we daar nog iets van gehoord hebben.
:Offtopic:

Ik heb Vincent het laats gezien en gesproken tijdens de Dakar voorstart in Hasselt.
Geladen met sporttas, fototas, fototoestel en zoveel meer………druk opzoek naar iets of iemand.
Waarschijnlijk in één van die 4x4's of trucks gekropen en mee naar Afrika. (heimwee of examen vrees)

airco 08-01-2004 00:19

examens zou inderdaad wel eens kunnen gezien die aan de unief zit (correct me if i am wrong)

Raceboy 08-01-2004 00:22

Quote:

Originally posted by airco
examens zou inderdaad wel eens kunnen gezien die aan de unief zit (correct me if i am wrong)
hogeschool denk ik. Studeert evenementen ofzo.

Pascal 21-12-2005 14:28

Deze nog eens bovengehaald. Aan de nieuwelingen, of oudere members die hun uitleg nog niet deden : doe hier je duit in het zakje...

C U

Mr.Dallara 21-12-2005 17:45

Quote:

Originally Posted by Bart.Vandecavey
VincentDB...

Vincent heeft niet meer gepost (en gelezen) het voorbije seizoen wegens geen internet op kot en een druk leven...

Z'n studies zitten er op nu, daarom trekt hij er nu voor een half jaar tussen uit. Hij zal rond 20jan vertrekken naar Australië...

(mss gaat hij een site maken met z'n wekelijkse gebeurtenissen daar, als die site er komt zal ik zeker hier de url posten)

Guido 21-12-2005 18:00

Quote:

Originally Posted by Mr.Dallara
Vincent heeft niet meer gepost (en gelezen) het voorbije seizoen wegens geen internet op kot en een druk leven...

Z'n studies zitten er op nu, daarom trekt hij er nu voor een half jaar tussen uit. Hij zal rond 20jan vertrekken naar Australië...

(mss gaat hij een site maken met z'n wekelijkse gebeurtenissen daar, als die site er komt zal ik zeker hier de url posten)

Da's leuk om te weten, maar ik denk niet dat er nog iemand zit te wachten op het antwoord op een vraag die bijna 2 jaar geleden gesteld werd, trouwens toen er eerder al antwoorden kwamen, werd er al een een OT bordje getoond en dat ga ik nu opnieuw doen.

:Offtopic:

:bye:

Bugalfa 21-12-2005 23:23

't is serge (Serge De Beil) z'n schuld, maar ik ben er niet kwaad voor . Wat ik 1st gepost heb ik zou't ni meer weten maar't zal zeker met ZTC te maken gehad hebben . B.V.S. en serge hadden me direct herkend... nu is m'n pseudoniem ook wel redelijk verhullend .

Rohrl-fan 22-12-2005 11:02

Ik ben hier aangekomen via Eran, en 't forum beviel me zo goed dat ik ben blijven plakken. En voor je het goed en wel weet zit je alweer bijna een jaar op De Paddock. :D

@Bugalfa: Ik had ook snel door wie je was! Tja, zoals je zelf zegt, niet echt verhullend, hé!

A uit PDGRacing 22-12-2005 18:36

Ik volg het forum al meer dan twee jaar. Vond het interessant voor ZTC-informatie, omdat de andere sites er niet zoveel aandacht aan besteden... Heb dit forum gekregen via 'pdgracing', m'n broer. Volgens mij komt hij aan het adres van een :gas: Clio, maar ben niet zeker...
Eerste post zal ook wel iets met ZTC te maken hebben... Maar dit een hele lange tijd, na eerste bezoek :o Tegenwoordig lees ik (bijna) dagelijks, tijdens het afschuimen van de twee meest gekende Vlaamse autosport-sites op dit forum...

Guido 17-01-2007 14:03

Alweer meer dan een jaar geleden, dus tijd om deze nog eens boven te halen, zodat ook de nieuwere Paddockers hun bijdrage kunnen leveren. ;)

All times are GMT +2. The time now is 16:39.