![]() |
ik zoek al kei lang achter de nissan patrol 2.8 liefst 5 deurs van 1999
maar ik kan die nergens vinden. weten jullie hier meer over? da was mijn eerst post, het ging over modelbouw en ik zocht dus dat model, wat volgens mij nog steeds niet bestaat, misschien dat de persoon dat mij nu brieven stuurt over modelbouw mij nu misschien een positieve mail hieromtrend kan sturen :D |
Ben hier geraakt via een paar collega's van PJS14 namelijk Pascal en Rrubinio. Zelf post ik niet zoveel maar ik lees wel bijna dagelijks de nieuwtjes.
|
Quote:
zou tof zijn moest dit terugkomen ;) |
Dat zou inderdaad leuk zijn. Nu kunnen we ze wel lezen maar dikwijls blijven we dan nog met de nodige vragen achter ;)
on-topic: Ik ben hier terechtgekomen via het sport24-forum. Mijn eerste post was naar aanleiding van het overlijden van Frans Ooms... Sindsdien kom hier wel eens af en toe :D |
Hoe ik hier juist terecht ben gekomen weet ik niet meer, ik weet wel nog dat ik het forum al een tijd las voor ik mij geregistreerd heb om te posten. Dan via mistery bij de MAK terecht gekomen en daar op een vergadering eens ne hele nacht met Werner staan babbelen en dan heb ik me maar geregistreerd. Ik post nog maar af en toe maar lees wel dagelijks bijna alle nieuwe posts. Mijn eerste post handelde over de eerste mak-karting en was direct een uitgebreid verslag:
Quote:
|
Ik heb hier vroeger 1 maal iets gepost en nooit meer teruggeweest ... tot ik van werkgever wisselde :)
|
Quote:
|
hoezo? ik volg effe niet? ...
|
ik heb tijdens een 24 uren aan de binnenkant van de bolderbergbocht een banner gezien me dit adres...
|
mijn eerste post:
rittensport moet je dan de snelheid aanhouden van het wegreglement???? of is het een afgesloten parcour |
Quote:
De laatste maanden ben je echter je schade goed aan het inhalen ;) |
Quote:
...waar zit die trouwens? |
Ja lang geleden dat we daar nog iets van gehoord hebben.
|
Quote:
Quote:
Ik heb Vincent het laats gezien en gesproken tijdens de Dakar voorstart in Hasselt. Geladen met sporttas, fototas, fototoestel en zoveel meer………druk opzoek naar iets of iemand. Waarschijnlijk in één van die 4x4's of trucks gekropen en mee naar Afrika. (heimwee of examen vrees) |
examens zou inderdaad wel eens kunnen gezien die aan de unief zit (correct me if i am wrong)
|
Quote:
|
Deze nog eens bovengehaald. Aan de nieuwelingen, of oudere members die hun uitleg nog niet deden : doe hier je duit in het zakje...
C U |
Quote:
Z'n studies zitten er op nu, daarom trekt hij er nu voor een half jaar tussen uit. Hij zal rond 20jan vertrekken naar Australië... (mss gaat hij een site maken met z'n wekelijkse gebeurtenissen daar, als die site er komt zal ik zeker hier de url posten) |
Quote:
:Offtopic: :bye: |
't is serge (Serge De Beil) z'n schuld, maar ik ben er niet kwaad voor . Wat ik 1st gepost heb ik zou't ni meer weten maar't zal zeker met ZTC te maken gehad hebben . B.V.S. en serge hadden me direct herkend... nu is m'n pseudoniem ook wel redelijk verhullend .
|
Ik ben hier aangekomen via Eran, en 't forum beviel me zo goed dat ik ben blijven plakken. En voor je het goed en wel weet zit je alweer bijna een jaar op De Paddock. :D
@Bugalfa: Ik had ook snel door wie je was! Tja, zoals je zelf zegt, niet echt verhullend, hé! |
Ik volg het forum al meer dan twee jaar. Vond het interessant voor ZTC-informatie, omdat de andere sites er niet zoveel aandacht aan besteden... Heb dit forum gekregen via 'pdgracing', m'n broer. Volgens mij komt hij aan het adres van een :gas: Clio, maar ben niet zeker...
Eerste post zal ook wel iets met ZTC te maken hebben... Maar dit een hele lange tijd, na eerste bezoek :o Tegenwoordig lees ik (bijna) dagelijks, tijdens het afschuimen van de twee meest gekende Vlaamse autosport-sites op dit forum... |
Alweer meer dan een jaar geleden, dus tijd om deze nog eens boven te halen, zodat ook de nieuwere Paddockers hun bijdrage kunnen leveren. ;)
|
All times are GMT +2. The time now is 16:39. |