![]() |
Ik zal de vergadering NIET kunnen bijwonen. De geplande namiddag-activiteit gaat WEL door.
Toch graag achteraf een verslag van de vergadering hier on-line ! (En aub iets sneller dan vorig jaar .... :) )Kwestie van even bij te benen wat jullie allemaal gaan bekokstoven |
Hallo Sennake,
kom wel naar de vergadering, eet 's middags een crokske, maar 's namiddags moet ik de familie-eer laten verdedigen door mijn zoon (Boetzie). Volgende keer probeer ik mee te doen ! Apart puntje: Ik heb hier een volledige jaargang van het Engelse wekelijks magazine AUTOSPORT van 11/2002 tot en met 02/2004. Ik breng ze mee. Degenen die ze hebben wil, krijgt ze gratis ! |
Daar gaat gevochten worden :D.
PS : ben zelf niet geïnteresseerd. |
Allez, vreemd dat hier nog niets over gepost is.
Voor mij is dat goed meegevallen. Nog eens heel wat Paddockers ontmoet, maar vooral de serene sfeer waarin de vergadering verliep. Ook het kader viel heel goed mee. Proficiat voor iedereen die daaraan meehielp. Vorig jaar kon ik er niet bij zijn wegens buikgriep, maar dit jaar toch gekomen. Hopelijk komt er een verslag van en kunnen we dit volgend jaar opnieuw meemaken. En tot slot : eindelijk Jan eens ontmoet en dat smaakt naar meer ! :D :D |
Inderdaad, het mag gezegd, dit was een "volwassen" vergadering, waar iedereen zijn mening mocht verkondigen en waar mekaars standpunt ook gerespekteerd werd. Het gaat er in het bedrijfsleven al wel eens anders aan toe.
Het is belangrijk om ook op deze manier te kunnen samenkomen, dus niet uitsluitend in het kader van een of andere wedstrijd of evenement. De lokatie mag er wezen, mooi werk van Andy en de zijnen. En na een vijftal jaren van virtuele gedachtenwisselingen Mario in real life ontmoeten, ja dat doet toch iets. Als we nu ooit Finish nog eens te zien krijgen, dann geht's immer geradeaus :D Alweer een (rook)pluim op de pet van de organisatoren. jan |
Krijgen we hier "ooit" nog het verslag van Het Bestuur online ?
:confused: |
Quote:
Zeg nu niet dat je het (weer) vergeten bent he mannen :no: :confused: Ps, mijn baas verwacht vergaderverslagen eigenlijk de volgende ochtend al op zijn bureau....Al goed dat jullie daar niet werken ;) |
Wij worden dan ook iets minder betaald voor ons werk op De Paddock dan jij op je werk eh Patrick :D
|
Quote:
Maar OK, alles is vergeven als je hier dan toch voor de start van de algemene vergadering van 2005 het verslag van dit jaar zou willen posten ;) |
All times are GMT +2. The time now is 00:03. |