![]() |
|
Ronald heeft toch ook altijd oog voor de schoon vrouwkes hé ;)
groot gelijk!! |
Quote:
Tof idee om de Rudi Penders bij zijn Porsche te laten poseren :) |
Ook net thuis , heb ook foto's genomen maar ga deze niet online zetten aangezien er al zoveel zijn en dit toch enkel space kost :).
1 ding is me vandaag opgevallen :). Men zegt soms dat een Lada roest als je er naar kijkt en het is nog waar ook ! Bij de Lada jeep (Niva geloof ik dat de modelnaam is) was er al roest onder de motorkap :no: :eek: . Vind dit niet echt kunnen , maarja. Dat model is wel mischien al 20 jaar oud :). Persoonlijke topper voor mij was de Honda s2000 :cool: . Vandaag voor de eerste keer ingezeten en echt een superwagen. Eens heel vriendelijk vragen aan sinterklaas :gas: :+ :D . Vond het vandaag wel nogal druk... |
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
of em pakt het af...!! :D :D |
Ben vorige donderdag geweest behalve in de aparte hal van Ford. Voor je het weet leggen die mannen een stel brandende banden aan de uitgang en kun je niet meer buiten :+
|
Quote:
|
Quote:
:Offtopic: Een Rolls Royce, Ferrari en een Lada raken in die volgorde betrokken in een kop-staart ongeval met drie maal totaal verlies. De eigenaar van de Rolls Royce stapt verbaast uit en grommelt “ja-ja, daar moet ik weeral een week voor werken”. Waarop de Ferrari eigenaar moet toegeven “zeker een volledig maand salaris zal mij dat weer kosten. Wanneer dan ook de Lada bestuurder snikkend tot bij het tweetal komt en deze moet opbiechten dat hij daar drie jaar hard voor zal moeten werken. Vragen de twee eerste zich in koor af “En waarom koop jij in Gods naam dan zo een dure auto ??” Quote:
|
Quote:
|
En als afsluiter vandaag nog de laatste en grootste gallerij van www.belgiracing.be . Veel plezier ermee en op naar het volgende evenement. :p .
|
Brecht Decanq heeft mooie foto's genomen ;)
geeft een mooi beeld weer van het autosalon denk ik! |
Brecht Decanq heeft mooie foto's genomen
geeft een mooi beeld weer van het autosalon denk ik!; ja sorry dat ik dit zinneke van Maarten herhaal, kwist nog nie hoe dat ik een quote moest zetten, ma da heb ik nu al gevinden hoe dat het moet, sorry daarvoor Merci Maarten voort compliment, en wacht maar tot het nieuwe Belcarseizeon begint, dan gaat ge pas iets zien |
Ik ben gisteren geweest... 'k had al schrik voor 'k ging met allemaal die verhalen over aanschuiven en niks zien... niks van dat alles, gisteren was het denk ik superrustig op het salon, we hebben alles rustig kunnen bekijken.
Topper vh salon vond ik toch wel (cliché) de Porsche carrera GT... prachtige wagen :) |
Ik heb de foto's eens bekeken : die Seat Idea (geloof ik) lijkt me ook wel iets mooi.
|
Quote:
|
Het is dus de Seat Altea die ik bedoel, NIET de Fiat. Bedankt voor de tip :) .
Binnenkort hebben we nog "<Merknaam wagen> Nivea" :) En nu niet allemaal tegelijk lachen, maar ook de Skoda Fabia RS 1.9 TDI vind ik wel een mooi autoke (en betaalbaar). |
Hela, nie lachen met Skoda é :)
Ik heb daar in een Superb gezeten vanachter, en er was nergens zoveel plaats achteraan als in die Superb! (is een Passat-chassis dat 10cm verlengd is!) Persoonlijke toppers: -de lak van die Murciélago -Porsche Carrera GT -Opel insignia -die werkelijk sublieme Thesis op de meest stijlvolle stand van het salon -de vriendelijke man bij de SLR die onvermoeibaar uitleg bleef geven en verschillende zaken demonstreerde -Het gehele concept van de Mazda RX8 en bovenal zijn schandalig lage prijs !!!! Persoonlijke floppers: - een zwarte golf sport (drie-deurs): niks speciaals maar wel een prijsje van ruim 30000 Euro. Daarvoor staat er wel al een RX8 met standaard lederen interieur en nog veel meer opties op de oprit - De golf die op een verhoog stond rond te draaien: zwarte bumpers voor en achteraan en zijschorten die met een borsteltje in koetswerkkleur waren geschilderd. Een schande! - de stand van Ferrari was redelijk zielig vond ik, zeker in vergelijking met vorige jaren. Een Enzo was echt wel op zijn plaats geweest! - 3 Euro voor een ondermaatse hot-dog :p |
Voor ons vader waren dé toppers de Mazda RX8 en de Opel Astra. Van verschillende verkopers heeft hij al gehoord dat de nieuwe Astra eigenlijk de Golf had moeten zijn.
|
DE TOP:
- Mazda RX8 - Honda S2000 (ok , al iets ouder..... Maar blijf het een superwagen vinden) de floppers: - Alles wat Ford is .... Sry ... Maar er is veel werk aan dat merk zele - De prijs van de golf ;) |
Quote:
De RX8 vond ik ook wel cool, wel jammer van de 'appelsien-lak'. Maar ja, voor dat geld mag je waarschijnlijk niet alles verwachten he... Subaru had ik nog vergeten te vermelden. Toen ik in de Forester ging zitten, twijfelde ik even of ik met de 307SW enkele maanden geleden wel de juiste keuze gemaakt had. De Pug is wel beter uitgerust enz. maar 177 pk op de vier wielen is 'tempting' te noemen. Maar toen ik me realiseerde dat gigantische benzine fakturen dan mijn deel zouden zijn, vanwege LPG niet mogelijk in combinatie met de turbo, werd ik weer wakker en was de 307 de verstandigste keuze. De Impreza WRX Plus is anders ook niet te versmaden. De break dus en niet de sedan, want die is in de koffer maar poverkes kwa afwerking. :D Subaru is in onze kontreien veel te miskend. In Nederland daarentegen veel populairder. Benieuwd of de geruchten rond een boxer diesel ooit vaste vorm gaan krijgen... |
Quote:
|
Scorpio je kan best wel eens gelijk hebben over de naamgeving. Onze excuses voor eventuele fouten in de naamgeving bij de foto's. Normaal gezien zetten we geen namen bij de foto's , maar deze keer hebben we een uitzondering gemaakt.
Hopelijk waren de foto's wel ok. Nogmaals onze excuses. ;) hiervoor. |
All times are GMT +2. The time now is 22:28. |