De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Belcar Original (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=18)
-   -   24 uur Zolder, de aanloop. (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=10598)

B&S Racing 22-08-2005 23:04

Quote:

Originally Posted by Mark
Nu weer terug naar de 24 uur, op de Saker zoeken ze opeens nog twee man........als ze die niet vinden, gaan ze dan van start met twee man? Volgens mij was Corsa Racing met de Astra in 2001 de laatste keer dat een team met twee man de wedstrijd heeft uitgereden.

Wat zal ik zeggen Mark, is allemaal een kwestie van budget! Martijn valt weg vanwege medische redenen :( , blijft er een budget van twee coureurs over. We zijn in ieder geval daar en zullen zeker aan de start verschijnen. Wellicht dat er woensdag nog coureurs zijn die willen instappen.

Guido Buskens

Autofan 22-08-2005 23:39

Veel succes met uw zoektocht. De Saker is echt een aangename afwisseling tussen de vele Porsches en BMW's.

bart VDB 23-08-2005 07:10

Quote:

Originally Posted by B&S Racing
Wat zal ik zeggen Mark, is allemaal een kwestie van budget! Martijn valt weg vanwege medische redenen :( , blijft er een budget van twee coureurs over. We zijn in ieder geval daar en zullen zeker aan de start verschijnen. Wellicht dat er woensdag nog coureurs zijn die willen instappen.

Guido Buskens

Nog veel succes gewenst in alle opzichten. ;)
Ik houd jullie (de Saker) ook zeker in de gaten. :applaus:

groetjes,

Bart

Brecht 23-08-2005 22:10

Deze avond eens gaan kijken in Zolder naar de build up. Er waren toch al redelijk wat teams aanwezig : G&A, First Motorsport, GLPK, Markant, Kuismanen, TT Racing, Qvick, Belgium Racing, KS,....

bluelite 23-08-2005 22:23

Ik ga morgen en overmorgen naar Zolder. Voor het weekend moet ik forfait geven, want zaterdag moet ik werken.

PS: een topic van 20 bladzijden over de 24 Uren van Zolder... FREAKS :p

auto delta 23-08-2005 22:38

weet er iemand wat er s'avonds nog allemaal te doen is buiten het optreden van praga khan? kan pas tege middernacht aanwezig zijn moet nog eerst naar de voetbal.
ps als je na 12 uur s'nachts binnekomt moet je dan nog 20 euro betalen of betaal je dan al de prijs voor aleen zondag?

Scapa 23-08-2005 22:38

Zéér sterke bezetting op de PSI Biturbo...

Raceboy 23-08-2005 22:40

Quote:

Originally Posted by auto delta
weet er iemand wat er s'avonds nog allemaal te doen is buiten het optreden van praga khan? kan pas tege middernacht aanwezig zijn moet nog eerst naar de voetbal.
ps als je na 12 uur s'nachts binnekomt moet je dan nog 20 euro betalen of betaal je dan al de prijs voor aleen zondag?

de prijs voor alleen zondag is ook 20€

EDIT: blijkbaar niet, blijkbaar is er dit jaar ook een tarief van 10€. Maar ik denk dat je zolang het praga khan is je wel 20€ moet betalen.

auto delta 23-08-2005 22:49

oke bedangt voor de informatie.

jeep 23-08-2005 23:15

Zover ik weet is er maar één type inkom kaart zowel voor zat- als zondag. Je moet uw inkom kaart kaart ook terug laten uitscannen om opnieuw binnen te komen. Normaal 20€ kassa en 15€ in voor verkoop, de teams kunnen wel extra kaarten kopen aan 10€.

Raceboy 23-08-2005 23:24

Quote:

Tickets

Zondag: € 10
Weekend: € 20
Paddock inbegrepen
komt van de site van Zolder. Als het zo niet is doe je ze maar een proces aan voor bedrieglijke reclame ofzo ;)

Raceboy 24-08-2005 00:03

zondag om 16 u op canvas:

Quote:

SPORZA
Vandaag:
- Motorcross: GP van Engeland, vanop het Isle of Wight
- Autosport: Belcar 24-uren van Zolder

marcel 24-08-2005 00:07

om 16u kijk ik naar een andere zender

tuneboy 24-08-2005 02:48

Weet iemand of er inkom is op vrijdag avond? en de camping is die betalend?

fordje 24-08-2005 12:34

Quote:

Originally Posted by tuneboy
Weet iemand of er inkom is op vrijdag avond? en de camping is die betalend?

Vrijdag is er in principe geen toegang. Aangezien er geen activiteiten gepland staan zal er ook normaal niemand worden toegelaten (inzake bezoekers spreek ik dan). Natuurlijk wordt in de pits en boxen klassiek ijverig geknutseld aan de mecaniek en bestickering.

De camping is, zoals steeds, betalend. Tarieven, zie Circuit Zolder. Mogelijk is de parking vrijdag wel open, informeer daarvoor best ook ter plaatse.

All times are GMT +2. The time now is 07:42.