![]() |
Quote:
Guido Buskens |
Veel succes met uw zoektocht. De Saker is echt een aangename afwisseling tussen de vele Porsches en BMW's.
|
Quote:
Ik houd jullie (de Saker) ook zeker in de gaten. :applaus: groetjes, Bart |
Deze avond eens gaan kijken in Zolder naar de build up. Er waren toch al redelijk wat teams aanwezig : G&A, First Motorsport, GLPK, Markant, Kuismanen, TT Racing, Qvick, Belgium Racing, KS,....
|
Ik ga morgen en overmorgen naar Zolder. Voor het weekend moet ik forfait geven, want zaterdag moet ik werken.
PS: een topic van 20 bladzijden over de 24 Uren van Zolder... FREAKS :p |
weet er iemand wat er s'avonds nog allemaal te doen is buiten het optreden van praga khan? kan pas tege middernacht aanwezig zijn moet nog eerst naar de voetbal.
ps als je na 12 uur s'nachts binnekomt moet je dan nog 20 euro betalen of betaal je dan al de prijs voor aleen zondag? |
Zéér sterke bezetting op de PSI Biturbo...
|
Quote:
EDIT: blijkbaar niet, blijkbaar is er dit jaar ook een tarief van 10€. Maar ik denk dat je zolang het praga khan is je wel 20€ moet betalen. |
oke bedangt voor de informatie.
|
Zover ik weet is er maar één type inkom kaart zowel voor zat- als zondag. Je moet uw inkom kaart kaart ook terug laten uitscannen om opnieuw binnen te komen. Normaal 20€ kassa en 15€ in voor verkoop, de teams kunnen wel extra kaarten kopen aan 10€.
|
Quote:
|
zondag om 16 u op canvas:
Quote:
|
om 16u kijk ik naar een andere zender
|
Weet iemand of er inkom is op vrijdag avond? en de camping is die betalend?
|
Quote:
De camping is, zoals steeds, betalend. Tarieven, zie Circuit Zolder. Mogelijk is de parking vrijdag wel open, informeer daarvoor best ook ter plaatse. |
All times are GMT +2. The time now is 07:42. |