![]() |
Quote:
|
Quote:
|
Racing Box, AD Sport en Reiter zijn wel érg speculatief, zo kan je alles er wel op zetten. Ik zou toch alleen de wagens er op zetten waar iets meer aanwijzingen voor zijn. Reiter bijvoorbeeld werkt al nauw samen met BS Motorsport, dus een extra wagen zullen ze niet gauw inzetten lijkt mij. Racing Box verwacht ik ook niet veel meer van.
Bij JMB zijn er wat cash-tekorten, dus of die MC12 ingezet gaat worden hangt er vanaf of er betalende rijders gevonden kunnen worden. Ik ga dus niet uit van een competatieve bezetting op die wagen. |
Potdikke zeg, wat ziet die MC12 er lekker uit met dat rode erbij.
|
Is leuk om te weten welke teams er allemaal komen, maar het zou ook leuk zijn mochten we weten met welke piloten ze afzakken, daar voor een 24h race er altijd meerdere per team komen als de normale FIA GT entry list aangeeft ...
|
Quote:
|
#1: Bartels-Bertolini-van de Poele
#2: Biagi-Davies-Vosse #3: Gardel-... -... (Larbre) #4: Longin-Kumpen-Hezemans-Gavin #5: Piccini-Deletraz-Fässler-... #7: Brabham-(Piquet)-... #9: Bert-Janis-...-... #11: Balfe-Derbyshire-(Cunningham) #13: Bouchut-Kox-Walchhofer-(Enge) #15:...-...-... (JMB) Ja da's al een begin e |
Je hoort duidelijk dat de MC12 een echte racewagen is als je goed naar het geluid van de motor luistert.
|
Quote:
De Ferrari was al zeker... staat op de site van Care Racing |
Quote:
|
Ik zie Bouchut wel op de officiele wagen rijden eigenlijk, de Larbre DBR9 of de 550. Zoals vorig jaar. Hoe je bij Enge komt voor de #13 is me een absoluut raadsel, volgens mij is er geen enkel verband tussen Walchhofer/Reiter en Enge. Kox is wel teamgenoot geweest van Enge, maar dat zegt helemaal niks.
|
@ Bramzel: Mmmm je hebt gelijk, anders word de lijst mischien wel een beetje te lang en zou wel eens op einde teleurstellend uitvallen moest ik er wat téveel opzetten en dan een deel niet komen. Racing Box, Reiter en AD zal ik nog maar even weglaten dus.
@ brr01: Owkey ik snap het al, zal er eens werk van maken;) @ Grig-O: Bedankt, zal ze er bij zetten en met wat zoekwerk vind ik er nog wat. |
Denk dat je die 2e RaceAlliance wagen ook wel weg kan laten, denk dat ze daar gewoon Lechner bij Wendlinger en Peter inzetten voor de 24u. Verder betwijfel ik de 2 Listers, aangezien het daar qua Spa doodstil is. Als Larbre komt verwacht ik daar naast Gardel eigenlijk ook Lamy wel. Ik geloof echter niet dat Larbre met zowel de 550 als de DBR9 komt eigenlijk, ookal staan ze beiden op de poster. Voor Oreca verwacht ik Ortelli/Ayari/Hernandez, bij Konrad zal Antonio Hermann wel aantreden.
Al met al is het nog wel aardig wat giswerk, en ik ben toch benieuwd wie er uiteindelijk aan de grid staan en wie waar rijdt. |
Op de eerste entry list van Brno stond Enge op de wagen van Reiter. (De Lambo reed wel niet maar kom)
En aangezien Reiter zo dicht staat bij B-Racing... Alles wijst er wel op dat ze (Larbre) met 2 wagens komen. Maar 't zou raar zijn ja. Hoe zit het met de Belgen?? :) |
P.S Ik kom aan 60 wagens als ik alles optel. Wordt leuk :)
|
All times are GMT +2. The time now is 15:29. |