De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Belcar Original (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Startlijst Belcar 2006, de overige berichten. (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=11623)

ICEMAN 09-03-2006 18:57

Ah ok, ik dacht dat het contract met Euphony enkel vo België/Belcar was.

jeep 09-03-2006 21:34

Op 20maart is de voorstelling van KS motor sport staat op Belcar.com. Heb je de namen al gezien ik weet al enkele die nog niet in het lijstje van de Belcar staan maar toch zullen rijden in de Belcar

Mark 09-03-2006 21:44

Quote:

Originally Posted by jeep
Op 20maart is de voorstelling van KS motor sport staat op Belcar.com. Heb je de namen al gezien ik weet al enkele die nog niet in het lijstje van de Belcar staan maar toch zullen rijden in de Belcar

Daar staat idd een hele rits namen.........de vraag is natuurlijk: Wie in de Belcar en wie in het BTCS? Gaan we toch luisteren en kijken op 20 maart ;)

jeep 09-03-2006 22:27

Volgens mijn info WL Belcar samen met KL

Mark 10-03-2006 17:40

Quote:

Originally Posted by P De Sonville
Het wordt niet het exemplaar dat Euser in Spa plat reed. Méér info in de volgende Belcar Short News.

Bij deze:
Quote:

Wim Noorman geeft méér uitleg bij zijn keuze: “Om alle speculaties de kop in te drukken gaat het hier wel om een volledig nieuw opgebouwde Marcos LM 600 volgens de specificaties 2003”, verduidelijkt de Eurotech-baas

BSN 06
Met nog een kleine maand te gaan voor de eerste wedstrijd zitten we nu reeds op 40 wagens. Er zit lang niet zoveel "kwakkels" in de lijst zoals vorig jaar toen enkele projecten toch wel zeer vroeg wereldkundig werden gemaakt. Met nog wat presentaties in de komende weken moeten we toch dicht in de buurt van de 50 wagens komen. Iets minder dan vorig jaar maar gezien de "woelige (reglementaire ;) ) winter" een zeer behoorlijk aantal.

Waar we eigenlijk niemand over horen is dat we maar liefst 4 door PSI gebouwde Porsche Biturbo's aan de start zien. We zijn wat verwend door al die Corvettes ;)

Jawaddeman 11-03-2006 10:38

Quote:

Originally Posted by Mark
Bij deze:

Met nog een kleine maand te gaan voor de eerste wedstrijd zitten we nu reeds op 40 wagens. Er zit lang niet zoveel "kwakkels" in de lijst zoals vorig jaar toen enkele projecten toch wel zeer vroeg wereldkundig werden gemaakt. Met nog wat presentaties in de komende weken moeten we toch dicht in de buurt van de 50 wagens komen. Iets minder dan vorig jaar maar gezien de "woelige (reglementaire ;) ) winter" een zeer behoorlijk aantal.

En ik denk dat je daar nog enkele die elk jaar wel aan de start verschijnen die hier nog niet bij staan...

- Schreurs Patrick
- Daikin Racing
- Grutman
- Ks racing
- familie Dumarey
...

en niet te vergeten Bouvy!!!

Scapa 11-03-2006 11:33

Quote:

Volgens mijn info WL Belcar samen met KL

Volgens mijn info Wim L en Koen L. :D

afond 12-03-2006 21:36

start die engelse 360 nu in klasse 2 of 3, dit lijkt me toch geen cupwagen..

bandje 12-03-2006 22:38

wat denken jullie eingenlijk over JMT, veel beloftes maar komen ze die ook na en hieveel wedstrijden gaat het weer duren.....?:confused:

Supra 12-03-2006 22:43

Quote:

Albert zijn (kiekens) op de Viper hebben namen gekregen Koen en Chris Wouters. Staat vandaag in Belang van Limburg

ad-sport albert?

een paar posts terug staat er dat koen en kris met een 996 Biturbo gaan rijden...

edit: ik heb de andere posts gelezen en begrijp de zaak nu. srry voor het misverstand.

Mark 12-03-2006 23:03

Quote:

Originally Posted by bandje
wat denken jullie eingenlijk over JMT, veel beloftes maar komen ze die ook na en hieveel wedstrijden gaat het weer duren.....?:confused:

De namen die bekend zijn gemaakt zijn in ieder geval "financieel daadkrachtige personen". Wat dat betreft een verbetering t.o.v. van voorgaande jaren met de Z3'tjes.

Quote:

Originally Posted by afond
start die engelse 360 nu in klasse 2 of 3, dit lijkt me toch geen cupwagen..

Zekerheid daarover is op het net niet te vinden. Wellicht in een volgende newsletter? In ieder geval één 360 in de Belcar :)

Mark 14-03-2006 20:12

Weekje verder en we zitten al op 45 stuks, gaat lekker. Geloof wel dat we een aardige stijging zien in het aantal "Nederlandse autosport vluchtelingen" ;)

ZTCfan 14-03-2006 21:43

Ja ondanks het overgangsjaar lijkt het toch wééral een grand-cru jaar te gaan worden.Heeft er iemand trouwens nog iets gehoord van die Ferrari 550 maranello die was aangekondigd?De kwaliteit van de wagens gaat dit jaar denk ik toch wel enorm hoog liggen.Zo veel te beter zou ik zeggen!

Racegreetz

jeep 15-03-2006 13:55

Quote:

Originally Posted by Jawaddeman
En ik denk dat je daar nog enkele die elk jaar wel aan de start verschijnen die hier nog niet bij staan...

- Schreurs Patrick
- Daikin Racing
- Grutman
- Ks racing
- familie Dumarey
...

en niet te vergeten Bouvy!!!

Wie heeft er al iets gehoord over de Gastines? Volgens de site van Alex Debock zijn ze nog steeds bezig met een Maranello 550GTS project bezig.

marcel 15-03-2006 18:22

volgens Pitstop.tv gaat Alexandra Van de Velde in BTCS de plaats innemen van Sylvie Declour op de 360 Modena.

er wordt ook de bedenking gemaakt dat de kans bestaat dat haar Daikin-team in de Belcar ook zou opteren voor een Ferrari?

All times are GMT +2. The time now is 08:43.