De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Belcar Original (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Startlijst Belcar 2006, de overige berichten. (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=11623)

Bart.Vandecavey 24-03-2006 20:47

Quote:

Originally Posted by doctor jozz
Gabriël racing, die rijden dit jaar toch met de Porsche biturbo:drewl: :drewl: :worship: van RS-racing van vorig jaar, niet????:confused:

Greets, Dr. Jozz

Op hun tekening van de auto lijkt het me nog altijd de auto van vorig jaar hoor...

Bramzel 24-03-2006 22:24

Quote:

Originally Posted by Bart.Vandecavey
Op hun tekening van de auto lijkt het me nog altijd de auto van vorig jaar hoor...

Die tekening van die nieuwe livery is een photoshop van een straat 997, dus da's zeker weten niet hun wagen van vorig jaar.

Bart.Vandecavey 25-03-2006 09:44

Quote:

Originally Posted by Bramzel
Die tekening van die nieuwe livery is een photoshop van een straat 997, dus da's zeker weten niet hun wagen van vorig jaar.

En ze hebben alle moeite van de wereld gedaan om er een spoiler van een 993 bij te tekenen

Yvonne 25-03-2006 10:22

Quote:

Originally Posted by Belle
Gaat dat dan niet naar SRT toe? Ik dacht dat het team voorrang genoot op de piloot. Of denk ik verkeerd? :confused:

De SRT Covertte werd gister geshowed, foto's staan waarschijnlijk wel op het net...en die had nummer 1.

Misschien omdat zij Algemeen kampioen zijn...:confused:

Mark 25-03-2006 11:37

Op de foto's die gemaakt zijn op de show in Brussel kom ik een PSI Biturbo tegen met startnummer 4. Coureurs Bouvy en Vosse............zou dat de bezetting zijn voor de tweede PSI wagen in de Belcar?

Mark 25-03-2006 11:55

Quote:

Originally Posted by Belle
Vraag me af wat de tijdverschillen waren tussen Danny en Marc...

Venray is een kleine oval, dus of ze daar op "tijden" gereden hebben?

strepper 25-03-2006 12:03

Quote:

Originally Posted by Mark
Op de foto's die gemaakt zijn op de show in Brussel kom ik een PSI Biturbo tegen met startnummer 4. Coureurs Bouvy en Vosse............zou dat de bezetting zijn voor de tweede PSI wagen in de Belcar?

dat is de wagen van 2004

Yvonne 25-03-2006 13:06

Quote:

Ik heb eerder het gevoel dat die wagen dient als promotie voor Red Bull. Op dat stukje stond ook de VW Toureg wagen, ook gesponsord door Red Bull. Fred Bouvy en Vincent Vosse zijn (dacht ik) Red Bull coureurs...

Mark 25-03-2006 13:54

Quote:

Originally Posted by raceboy
die rechtspraktijkmensne en reglementen he ;)

Heb je de rest ook gelezen?

Quote:

Doen piloten en/of deelnemer niet meer samen mee in hetzelfde team aan Mediagroep Van Dyck Belcar 2006, dan gaat het nummer 1 naar het team dat de winnende wagen heeft ingezet. Neemt dat team niet deel aan Mediagroep Van Dyck Belcar 2006, dan gaat het nummer 1 naar de eerste en vervolgens naar de tweede piloot van de winnende wagen. Is dan nog geen rechthebbende op startnummer 1 gevonden, gaat dit nummer naar de tweede gerangschikte(n) van de Driver Challenge 2005 enzovoorts
Volgens mij dus toch SRT ;)

Raceboy 25-03-2006 20:44

Quote:

Heb je de rest ook gelezen?

Volgens mij dus toch SRT ;)

tis SRT. Maar in het reglement staat geklaseerde(n).

Mark 26-03-2006 17:27

Quote:

Maxime Dumarey: Verder is er dan nog onze Porsche Carrera GT waar momenteel druk aan gewerkt wordt. Als we op schema blijven bestaat de kans dat we aan de start komen in de Euphony 24 Hours of Zolder en de andere etmaalraces in Bahrein en Dubai.

http://pitstoptv.belbone.be/nieuwsbe...p?newsid=11174
Iets verderop in dat artikel is Pino Sperlinga iets minder positief over een mogelijke deelname aan de 24 uur van Zolder gezien het krappe tijdschema van de ontwikkeling van deze wagen

Belle 26-03-2006 18:35

Quote:

Iets verderop in dat artikel is Pino Sperlinga iets minder positief over een mogelijke deelname aan de 24 uur van Zolder gezien het krappe tijdschema van de ontwikkeling van deze wagen

Gisteren was er een special over het team van Pino Sperlinga in Pitstop.tv. Hij zei dat de wagen enkel zal ingezet worden voor Endurance races (24 uurs races) maar geen sprintraces omdat de wagen daar niet voor gemaakt is.
Maar hij sprak van 2007 gezien (zoals jij vermeldt) het krappe tijdschema, daar ze alle onderdelen/stukken zelf moeten bouwen.

François 26-03-2006 19:17

Quote:

Originally Posted by Bart.Vandecavey
En ze hebben alle moeite van de wereld gedaan om er een spoiler van een 993 bij te tekenen

Voor het ontwerp van de McDonald's Racing Porsche gebruikte de designer een foto van een standaard 997. Hij moest toch ergens mee beginnen nietwaar. De wagen waarmee ik aan de start van de MVDBO verschijn is inderdaad de bi-turbo van Gabriel Racing van vorig jaar. Hij werd heropgebouwd en wordt verder onderhouden door Luc Gabriel. Het team echter wordt ingeschreven als McDonald's Racing Team.
Groet
François Bouillon
McDonald's Racing Team

Jawaddeman 26-03-2006 23:30

Quote:

Je had er eens onder moeten kijken, de motor onbrak... Is inderdaad auto van 2004...

Mr.Dallara 27-03-2006 16:55

Quote:

Originally Posted by Jawaddeman
Je had er eens onder moeten kijken, de motor onbrak... Is inderdaad auto van 2004...

Gebeurd wel meer op racingshows :( :frusty:

Ik heb ooit een rally clio S1600 gezien in Luik, ruiten compleet geblindeerd. Ik deed de deur open en zag een compleet lege wagen! er zat NIKS in!

All times are GMT +2. The time now is 08:47.