![]() |
Quote:
|
Het went inderdaad wel, maar wat ik misschien toch een beetje mis, is het aantal nieuwe posts dat bovenaan de pagina stond. Zo wist ge toch al ongeveer hoeveel leeswerk ge weeral had :)
|
Een groot voordeel bij deze nieuwe versie is dat je steeds de log out knop binnen hand berijk hebt op iedere page. Zeer handig!!!
Maar het fijt dan men niet meer zoals vroeger het tijdstip kan zien wanneer men iets gepost heeft, is een gigantisch nadeel!!! verschikkelijk onhandig! Verder zie ik ook nergens geen "home" knop meer! Wat zonder twijfel ook enorm onhandig is... |
Quote:
Quote:
Quote:
|
zo ... het "probleem" van de tijdstippen is reeds aangepast :)
Verder houden we deze thread aandachtig in het oog en proberen we zoveel als mogelijk jullie wensen in te vullen :) |
Quote:
zo ... de keuze tussen horizontaal en verticaal is er .... User CP ==> Edit options ==> Thread Display Options ==> Postbit template Vanaf nu kan iedereen dus naar de vertrouwde verticale postbit zeg nu nog eens dat we niet luisteren naar jullie :) |
Waar blijven mijn smilies :fight:
:P (opzettelijk niet met kleine p) :d |
lol :) dacht dat Ottooke dat al gedaan had ...
Maar blijkbaar had mijn browser de vorige nog in cache staan :p zal eens zoeken zele |
statistieken zijn vanaf nu ook beschikbaar :)
op de forum homepage kan je op in de 'what's going on box' doorklikken naar de statistieken :) |
Het is wel even wennen. Ik verschrok my gisteren toen ik hier een bezoekje bracht.
|
Quote:
|
De balk boven een post met datum en posttijd zou voor mij ook een kleurtje mogen hebben. Vind het nogal raar zo in het wit...
|
effe melden dat de search niet tegoei werkt.
|
Valt goed mee nu die berichten weer netjes rechts op het scherm staan. :)
|
Quote:
|
All times are GMT +2. The time now is 02:18. |