![]() |
Quote:
|
Zoveel heeft mijn Porsche nog niet gekost :D ... En het is wel de bedoeling dat ik ermee naar de Eran dagen kan rijden. Die Clio lijkt me meer iets voor starters cup. Het is wel een mooie bak, maar ik ben op zoek naar een echt goedkope oplossing om plezier te hebben. €2000-2500
|
Quote:
En op Zolder zal een Porsche het volgens mij gemakkelijker hebben om een Golf af te schudden wegens het vele hard uitacceleren uit trage bochten. Quote:
Quote:
En we zijn er ondertussen achter dat pks daarop de nordschleife heel weinig mee te maken heeft. Wanneer je dan prijs verschil bekijkt ... Heb een paar vrienden die wekelijks met E46 M3 en Corvette C5 reden en er hard mee gingen en zich nu even goed amuseren met geprepareerde E30 318is en minder kosten en zorgen. Andere met 968s en 964 zitten nu bij de Golf. Persoonlijk heb ik er niet veel zin in om met een Golfke vrij in Zolder te rijden, en niet veel meer om het met een Porsche te doen eerlijk gezegd. Maar dat is enkel mijn, door Nordschleife verslaving misvormde mening. Quote:
Groeten, Jochen |
Hey Jochie,
na het zien van je website krijg ik ook wel zin om de Nordschleife te verkennen. Ik lees overal dat je dat met enig gezond verstand moet aanpakken. Wanner zijn jullie daar de komende maanden? Dan kom ik eens af. |
Quote:
Das zo wat de referentie qua informatie en mindset als je het mij vraagt, de tripreports zijn ideaal om de sfeer op te snuiven, er staat ook wat uitleg in over onze 1e golf. Ik ben er enkel in de weekends :) Het is nu 2 weken toe vanwege F1 en Rock am Ring. Zaterdag 11 juni is er een VLN wedstrijd met savonds EVENTUEEL vrij rijden, Zondag ganse dag vrij rijden. 25-26 Juni weekend is ook vrij rijden. Ik denk dat het wegens drukte best is om 12 juni te komen. Als je concreet wil afspreken moet je maar een mailke sturen naar jochen at nurburgring.be Jochie |
Quote:
volvop31@yahoo.com |
All times are GMT +2. The time now is 22:54. |