![]() |
Euh...is dit nog een fototopic.... ?
Niks tegen jullie comments, maar dit is wel erg afwijkend van de titel. |
Quote:
|
Quote:
|
Foto's van Moore en Daikin Racing terug te vinden op:
http://www.brother-racing.com/ => forum => Spa 6uurs race Mijn mailbox maakt overuren ;) |
De schade aan de Mini valt zo te zien nogal mee.
De BMW van Moore lijkt me meer een "perte totale"-geval. :( |
yep jammer genoeg wel :(
|
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
|
inderdaad, heb de Mini ook gezien (toen hij na de wedstrijd achter in de paddock werd gebracht op de depannage wagen), en heb daar ook vastgesteld dat de wagen links voor een serieuze klap heeft gekregen
|
Quote:
Ik krijg sterk de indruk dat je een probleem hebt met mijn houding jegens jouw enigzins bedenkelijke opmerking om geen foto's online te plaatsen van de gecrashte Mini. Hoe harder jij nee zegt, hoe meer mensen het willen zien. Ter info, toen ik gisteren voor de eerste keer die thread bezocht bij brother racing stond de teller op 39 views, krap 12 uur later zijn het er al dik 130 nadat de link hier verschenen is. Jouw gedrag op het forum komt het imago van het Daikin Racing Team zeer zeker niet ten goede. Lezers van dit forum zullen jouw gedrag toch zien als een medewerker van het Daikin Racing Team. Koel eens een paar dagen af en denk in het vervolg na over opmerkingen die je hier neerzet. m.vr.gr. 't Hollanderke ps: ik kick niet op gecrashte auto's, maar ik mag toch wel kijken naar de gevolgen van een koersfeit ;) Er kwamen nogal wat mailtjes binnen van mensen die de foto's niet konden vinden, die mag ik toch wel helpen.......... |
tis jammer van beide wagens hoe erg ze eraan toe zijn ik hoop voor hen dat zij goed verzekerd zijn ! echter crashes horen bij het racen ! that's racing !
|
media aandacht genoeg voor de mini
de sponsors kunnen tevreden zijn ;) ik vind het fout dat je pitstop aanvalt iceman wees er maar zeker van dat er in ieder verslag iets over de mini komt ... vergelijk maar met bv de bmw van cassiers (zelfde klasse toch? misschien wel sneller ... awel ik zou niet weten hoe de wagen eruit ziet!), een dames team trekt mega veel aandacht. Ik herinner me nog dat er op vele sites (waaronder pitstop) nogal wat te doen was rond de vier dames tijdens de 24u vorig jaar ... |
Zeg dat wel. En we mogen ook niet vergeten dat de Mini een speciale wagen is. Zo'n wagen trekt alleen op het uiterlijk al veel aandacht.
Mvg |
vergelijk maar met bv de bmw van cassiers (zelfde klasse toch? misschien wel sneller ... awel ik zou niet weten hoe de wagen eruit ziet!),
cassiers is TA geworden dit jaar vorig jaar was hij TB hij is in de winter uitgeboord geworden en kwam toen op 3280cc oficieel dus TA |
All times are GMT +2. The time now is 11:48. |