![]() |
heb tijdens de voormiddag wat gereden.
zo'n dag organiseren neemt toch wel wat tijd in beslag. Ik moet steeds in contact staan met de veiligheidsdiensten en zowel op het circuit als de driftplein toezicht houden. Daarom heb ik na de middag niet gereden. Zal dat nog wel goedmaken |
En goed georganiseerd was het. :applaus:
Wij hebben ons FANTASTISCH geamuseerd thanx to U. Uwen tuut ziet er in ieder geval zeer capabel uit. En de reputatie kennende..... :D Tot de volgende. |
Vond u Volvo wel tof uitzien om te driften. In 't begin lukte het niet zo maar na een tijdje ging het wel hé.
Kan je me zeggen hoeveel keer je bent rond gegaan tussen 5 en 6 want ben de tel kwijt geraakt. :D Ik heb me er ook goed geamuseert, straks eens kijken ofdat ik wat foto's kan posten. Mvg |
Mag ik alle drifters bedanken die de moed hadden om na het driftplein toch op het
circuit te gaan . De weergoden waren ons goed gezind . Het paddock driften werpt reeds zijn vruchten af . Het was een zéér geslaagde Eran Drift Day ! M-Jo , BMW E36 M3 , wit met overlangse M-striping www.mdriftpower.be |
Hoewel ik gisteren maar een enkel uurtje rondgebold heb, was het voor mij één van de leukste Eran-dagen van het afgelopen jaar. :gas: Mijn Hondaake was weer "in form".
Om te beginnen maar een enkel uurtje geboekt, omdat ik niet wist wat het weer nog ging doen. Dus voor de eerste keer op een vochtige piste en dat ging heel goed. :) Alleen, toen het tijdens het laatste uur al wat steviger begon te regenen ben ik toch maar geen uurtje gaan bijboeken. Ge moet niet direct alles willen, hé! Hoewel het voor Eran niet zo'n goed nieuws is, vond ik het ook nog eens leuk om met weinig verkeer op de baan te zitten. Dat rijdt toch een stuk relaxter! Hoe dan ook, het was (weer eens) een geweldige namiddag! Merci Eran! :worship: P.S.@Andy: Trouwens gezien dat je in de Skyline dezelfde Recaro's hebt zitten als in mijn Integra. Zitten goed, hé? :D |
Quote:
klopt, eindelijk ne kuipzetel waarin ik geen maxi-cosy gevoel heb :D |
Weer een droom in vervulling gegaan = DWARS DOOR DE EERSTE LINKSE!
Bedankt Andy en M-Jo voor het ter beschikking stellen van een legaal driftplein en de coaching ter plekke. Qua organisatie was 5 tot 6 echt de max., een groep drifters op de baan voldoende afstand en de baanposten in geval van een spin! Zo wil ik het nog doen...en ook op droog (volgende droom :eek: )! ERAN RACING MAKES DRIFTDREAMS COME TRUE! PS: voor alle meelezers die nog foto en/of videomateriaal hebben wil ik dat graag met bronvermelding op www.mdriftpower.be zetten. Stuur me een mailtje op bmwdriftpower@hotmail.com en dan laat ik je spoedig weten waar je de bestanden kan "droppen". Thx in advance! M QP Drifter |
heeft er nog iemand foto's van gistern?
|
Ubie ... Tuurlijk, U zoekt ??
PS de drift fotos en filmpjes zijn naar Trackfun om online te zetten. Race-groeten, Jo |
rode evo 8 of witte beemer m3
thnx! |
Quote:
@Rohrl-fan, u heb ik blijkbaar gemist maar ik was dan ook bezig op de paddock. :( Next time. |
Was weer een super dag!
En veel natte ervaringen opgedaan. Hier zijn enkele filmpjes: Driften Wet donuts Tot volgende woensdag 20 juli maar weer. www.circuitdag.nl Lode |
Ik was er dus toch, ondanks de regen heb ik mijn 2 uur op het circuit volgemaakt. De Porsche gedraagt zich heel anders op het nat dan op het droge. Als het regent ga ik dus steeds over de voorwielen schuiven bij het ingaan van de bochten en dan heb ik bij het uitkomen soms de achterkant die uitbreekt. Waarschijnlijk heeft dat slechte insturen wel te maken met mijn voorbanden die zo goed als geen profiel meer hadden. Toch ben ik blij dat ik blijven rijden ben, er was weinig verkeer met de regen en je kan dan toch een en ander leren. Ik ben wel voorzichtig geweest, ik vind de Porsche een beetje te duur en te oud (1984) om nu nog in den decor te plakken.
Komen er nog op die 20ste juli? Ik heb wel zin, alleen dat betalen voor een ganse dag steekt wat tegen. |
Ik kom mss naar Eran in Augustus.
Want zondag vertrek ik op reis voor een week. |
Ik heb me weer uitermate goed geamuseerd! Dit keer zelfs een vol uur (60 min) voluit gereden! Zonder brokken....... Ook in de regen was het een belevenis!
salut Jeroen |
All times are GMT +2. The time now is 04:45. |