![]() |
Quote:
|
Hey Iceman,
Allee, we zijn weer bezig hé ? Vlag voor defect voertuig welke een obstakel of gevaar zou kunnen betekenen voor het desbetreffende voertuig of anderen ? zeker de olie of zelfs een slepende band kan aanleiding geven voor ongevallen als deze door de wrijving openknalt....... In de Funcup ben ik ooit eens binnengehaald met een aan één kant losgekomen achterspoiler....ambetant maar terecht vind ik. terloops gesproken : Louisette heeft verleden jaar te Francorchamps door een ontwijkingsmaneuver uit te moeten richten door schuld van een stuk spoiler welke achteloos en gevaarlijk op de baan lag een relingske geraakt, gelukkig zonder erg voor haar en de schade aan de wagen viel ook nog mee. Ook moest hij toch tenminste de blauwe vlag gekregen hebben want hij werd ingehaald en moest erop attent gemaakt worden (jij stond wel niet op deze plaats dus aan jou lag het niet) En nu shlussss, stop, ik wil er niets meer over horen (of lezen tenminste) :) Op naar de volgende race en laten we't gezellig houden voor iedereen. Doei Luc GM RACING |
Hey Jawaddeman,
Sorry misverstand van foto's, ik bracht jou in verband met Peter Bens van de Alfa.... dus toch niet? betreft mijn Meganeke lenen: beter nog .... je kan hem misschien kopen op het einde seizoen, shit, nu het Meganeke perfect is met veel bloed, zweet en tranen verkoop ik het misschien. :( Zonder zwanzen nu, ik weet niet wat ik precies wil en vooral kan doen want voor volgend jaar heb ik een héél véél kleiner budget en zou ik met een sponsorloze auto (dus zonder externe steun en uiteraard stickers) moeten rijden, dit wegens héél ingrijpende veranderingen in m'n leven en bedrijf. Misschien een optie om Sprinterscup te rijden.... of moesten ze de TC wedstrijden inkorten is dit ook een mogelijkheid met een betalende piloot erbij op basis van fifty-fifty.....we zien wel. Doei Luc GM RACING |
Ge gaat die nu toch niet weg doen Lucske dan zijn jullie pas echt u voor niks aan't afpeigeren geweest en ze geven nooit wat de gevoelswaarde en uw zweet gekost hebben om die auto te brengen waar'm nu is ! Waarom geen Sprinters idd. en wie weet hebben we wel een plaatske voor U volgend jaar op ons 2 Alfa's die tegen dan top zijn (V6 zal er in Spa al verassend snel geworden zijn) . En ge weet de echte die stappen niet in voor minder dan 1u30min rijtijd... en als gij genen echte zijt...
|
Quote:
|
Sam naazennekikechtwegmèmennevlo tot binnen een uur of twieje !
|
Hey Bugalfa,
't had toch nie veel langer mogen duren dan 2uur of het was ik eruit in een draagberrie :p De uitlaatgassen in de wagen in combinatie met de hitte en slechte koele luchttoevoer waren echt dodelijk.... echt een auto om "ballen in te kweken" t'schijnt dat Bartje van Samang ook z'on attooke heeft ;) Doei Luc GM RACING |
Ge moogt gerust zijn ; camelbakske op 45min leeg en de rest op speeksel...om geen gekloven lippen te hebben . Al die Pipo's die autosport een sport voor luxemannekes vinden mogen er dan eens naast komen zitten . Porsche is in't voordeel : motor achteraan en hitte ook langs achter weg, dat scheelt .
|
Ik was zondag zeer ontgoocheld en ben het nog steeds.
Waarom: bekijk de beelden, gemaakt door GM - racing over het voorval Civic-Clio maar eens, dan weet je waarom. De beelden zeggen genoeg. Bart Van den Broeck |
Enkele onboard beelden staan op onze site filmke , tegen dat we wat meer webruimte heben kan er een groter filmke op.
|
Hoi Luc,
Heb je de foto's van onze Alfa zijn 'balletoefening' al op jouw site kunnen zetten? Alvast dikke merci. Serge |
Hey Serge,
Helaas niet... wegens verlof en drukte na het verlof zijn we er nog niet geraakt om de foto's te plaatsen van o.a. "den Alfa." Komt erbij dat we binnenkort op een beurs exposeren in Nederland welke ook nog enige voorbereiding vraagt... Ze zullen zeker komen, dit is belooft. Doei Luc Gm Racing |
All times are GMT +2. The time now is 12:21. |