![]() |
Quote:
C U |
@ BODI: zware beslissing die je gemaakt hebt! Ik heb dat niet kunnen doen met mijn 106. ik werd er ook even stil van, van jou wagen tegen de banden te zien staan.
@M-jo: Bedankt. Ik wil ook wel eens met je in komen zitten. Dan zorg ik ervoor dat ik nog een aantal keren kom met de 106. (ik weet nog niet hoe de nieuwe gaat meevallen) Maar ne fosters kunnen we altijd nemen. groeten Yves |
@swartpau: Vermogen (250-260PK) is redelijk maar valt me altijd weer tegen, zeker als hij 1340 kg over de baan moet sleuren waarvan teveel op de vooras zit. Het was i.i.g. onvoldoende om de Morgans (en vele anderen) op het rechte stuk te passeren. In de bochten (vooral de langzame) is de GTA gewoon niet ideaal. Maar ik vindt hem geweldig en ok, dan ben ik niet de snelste, dat hoeft ook niet. Als we maar plezier hebben met z'n allen.
Het is altijd leuk als je de pits in komt 's middags en er staat weer een club met auto's die je normaal niet ziet op Zolder. Deze keer waren het de vele Morgan's. Nostalgisch gezicht al die open auto's over de baan. Maar het Mercedes busje was echt de topper deze keer, dat had ik nog niet eerder gezien. :D Grtz, Robert Guezen www.geux.info |
De Morgan's waren ook vrij vuil .
Vermoedelijk deden zij de driftschool . Petje af . . . @ 106ken : Komt in orde : ik bij u , gij bij mij en dan de Wheels . . . ;) |
driften
klopt, s'morgens zijn we gaan driften. De morgans bleken niet in een drift te krijgen, zelfs de grootste prof. drifters lukte het niet. Zelfs niet toen we de bandenspanning voor verlaagd hadden. de stuuruitslag is te groot, en door de krappe bestuurders plaats heb je geen ruimte om kort te sturen. geen drift mobiel dus.
Morgans zijn beter af op het circuit, veel vermogen in een licht wagentje. nog veel te leren, maar het circuit beviel veel beter dan de driftbaan.[IMG] have a look at: http://83.117.215.165/PHPWebsite/index.php?module=photoalbum&PHPWS_Album_op=view&PH PWS_Album_id=23[/IMG] gr. Paul. |
vermogen
: Vermogen (250-260PK) is redelijk maar valt me altijd weer tegen, zeker als hij 1340 kg over de baan moet sleuren waarvan teveel op de vooras zit.
wow zoveel pk's bij een voorwiel aangedreven auto, moet inderdaad niet makkelijk te sturen zijn. blijft wel een erg mooie auto om te zien. gr. Paul Zag dat je een camera had ingebouwd, toevallig geen filmpje van de morgans gemaakt?? |
Quote:
|
Quote:
Filmpje van de Morgans, Yep. En nog van veel meer. De leukste momenten heb ik vandaag samengevoegd. Zie: http://www.geux.info/video.htm Grtz, Robert Guezen www.geux.info |
video
superb, schitterende video, bedankt.
Paul |
Quote:
En er niet door was!! Hij nam kanaalbocht en Bianchi volledig aan de binnenkant. |
Bedankt Eran.
Mooi dagje op Zolder gehad. (deze keer de slicks wel op temp gekregen dankzij de lagere druk:-)) Heb vlug een aantal foto's genomen (ik had niet veel tijd) zie op http://www.k-lo.be |
T was weer heel plezant, ideaal weer, niet te warm. Wel 2 maal de kant in gegaan door achterkant zonder grip.
31 mei ben ik er zeker terug bij. |
Quote:
|
All times are GMT +2. The time now is 01:32. |