De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Autosport algemeen (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=6)
-   -   Race of Champions 2006 (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=13970)

Brecht 16-12-2006 22:49

Ekström wint in de eerste heat van de finale van Loëb met de Citroën :eek:

Brecht 16-12-2006 23:00

Ekström wint ook de 2de heat met de mégane met 6 seconden voor op Loëb en is kampioen!

smiley 16-12-2006 23:25

jaja Ekström heeft nog maar eens laten zien dat hij een stukje kan sturen vooral de race tegen Kovalainen met de megane en tegen loeb met de xsara waren vet.. :gas: :worship:
ook wel mooi hoe Ekström reageert als hij wint, ik weet niet maar hij is altijd zo anders.. met de horloge ook :D super blij met zen horloge :D

de rijders tegen elkaar was toch wel wat spannender dan de landen vond ik, maar dat lag misschien ook aan het opdrogen van de baan..

Integra 17-12-2006 10:03

Quote:

Originally Posted by Fonne (Post 196436)
Scott Speed moet ook afhaken wegens polsblesure .
Wie is nu de vervanger ?

Correctie: Jimmie Johnson polsblessure, Scott speed gecrasht tijdens F1 test en niet rijdensklaar verklaard door de dokter.

Bramzel 17-12-2006 18:40

Ik ben even de weg kwijt, ik zou zweren dat ik Ekström heb zien winnen gister op Eurosport, maar nu lees ik op F1Racing het volgende:

http://www.f1racing.nl/nl/news.php?newsID=137102

Wat haal ik hier door elkaar?

JPMontoya 17-12-2006 18:42

Gronholm & Kovailanen (Finland) hebben de Nations Cup gewonnen
terwijl Ekstrom de Race of Champions zelf gewonnen heeft.

Fonne 17-12-2006 22:21

Ik was er gisteren live bij in het "Stade de France" Het was een pracht spektakel ! Ik heb nog nooit een race gezien met zoveel sfeer en ambiance !
De fransen gingen elke keer uit de bol als er een fransman moest rijden.
De demo's met de Citroen C4 WRC waren ook prachtig De demo met de Renault R 25 vond ik persoonlijk minder. Ook fantastisch waren de schow van Terry Grand met zijn ledgend car een wiel vervangen terwijl die aant donuts draaien is ! Maar de prestatie van Tony Pastrana viel mij ook wel op .
Die rijdty daar even McRae, Couldhard,Grohnholm naar huis.
En we hebben prachtige duels gezien.
Een echte aanrader voor eens live mee te maken !

smiley 17-12-2006 22:29

Quote:

Originally Posted by Fonne (Post 196580)
Ik was er gisteren live bij in het "Stade de France" Het was een pracht spektakel ! Ik heb nog nooit een race gezien met zoveel sfeer en ambiance !
De fransen gingen elke keer uit de bol als er een fransman moest rijden.
De demo's met de Citroen C4 WRC waren ook prachtig De demo met de Renault R 25 vond ik persoonlijk minder. Ook fantastisch waren de schow van Terry Grand met zijn ledgend car een wiel vervangen terwijl die aant donuts draaien is ! Maar de prestatie van Tony Pastrana viel mij ook wel op .
Die rijdty daar even McRae, Couldhard,Grohnholm naar huis.
En we hebben prachtige duels gezien.
Een echte aanrader voor eens live mee te maken !

jah die demo's van Citroen C4 WRC leken mij ook wel wat.. en ik moet zeggen dat het best wel een mooie wagen is !! in het begin vond ik hem maar een lelijke eend... maar nu ziet hij er toch wel netjes uit !

heb je trouwens geen co2 vergiftiging opgelopen van die drag racers ?? :D

Fonne 17-12-2006 22:42

Quote:

Originally Posted by smiley (Post 196583)
jah die demo's van Citroen C4 WRC leken mij ook wel wat.. en ik moet zeggen dat het best wel een mooie wagen is !! in het begin vond ik hem maar een lelijke eend... maar nu ziet hij er toch wel netjes uit !

heb je trouwens geen co2 vergiftiging opgelopen van die drag racers ?? :D

Nee hoor geen vergifiging opgelopen van die rokers.
Was best wel indrukwekend ze . Die zetten dat stadion effe in de rook.
Ik geloof dat ze 3000 pk hadden. Van 0 tot 450 KM/U in +/- 8 sec. Welke wagen doet beter ? :gas:

camso belgium 19-12-2006 01:11

de top fuels; die gaan van 0 tot boven de 500km/u in ongeveer 4,5 sec

Fonne 19-12-2006 23:36

Quote:

Originally Posted by camso belgium (Post 196693)
de top fuels; die gaan van 0 tot boven de 500km/u in ongeveer 4,5 sec

:eek: Ooh my god !:drewl: Snelle kisten die dragsters. :gas:

JPMontoya 20-12-2006 00:39

Die R25 snapte ik niet echt goed....Met een F1 wagen op zo'n parcours rijden...Je kan niet eens een donut doen...

Zal wel deel van de deal met Renault zijn.

Fonne 21-12-2006 00:37

Quote:

Originally Posted by JPMontoya (Post 196749)
Die R25 snapte ik niet echt goed....Met een F1 wagen op zo'n parcours rijden...Je kan niet eens een donut doen...

Zal wel deel van de deal met Renault zijn.

Ze hebben donuts gedaan met de R25.

gouwyf 30-12-2006 20:41

Zijn er eigenlijk nog ergens filmkes van te van vinden van de ROC op het net ? Ik heb de uitzending gemist en zou eventueel toch wel wat beelden willen zien.

Raceboy 30-12-2006 20:47

Quote:

Originally Posted by gouwyf (Post 197676)
Zijn er eigenlijk nog ergens filmkes van te van vinden van de ROC op het net ? Ik heb de uitzending gemist en zou eventueel toch wel wat beelden willen zien.

wat dacht je van race of champions is in te geven op youtube?

http://www.youtube.com/results?searc...&search=Search

All times are GMT +2. The time now is 23:38.