We moeten ons op dit forum toespitsen natuurlijk, maar als je het andere forum bekijkt komt de scherpste kommentaar van mensen die er zelf echt NIKS SPECIAAL van bakken. Ik vind dat als je kommentaar geeft dat je dat zelf minstens moet kunnen waarmaken, en dat is totaal niet het geval.
Dat ik jou dan bijtreed Guy ... ja, een vorm van patriotisme, respect, ...
Genoeg gezeverd ... ondertussen ben ik er dus achter gekomen dat ik ... bijna opnieuw ga beginnen. In plaats van een 550 Spyder te maken ga ik er een 550 A van maken. Wat is het verschil? Een 550 Spyder is een 'personenwagen', een 550 A is meer een racewagen. In het interieur zitten een aantal verstevigingen voor het chassis, de dorpels hebben een structuur, in de koffer zit een soort pedal box, ...
Waarom dat ik daar nu pas op gekomen ben? Ik weet sinds enkele dagen dat Feeling 43 uitkomt met een 550 Spyder aan het einde van deze maand. Deze gasten kennende gaat dat een mooie kit zijn (serie Basic 43). Het zou dus zonde zijn een wagen te bouwen waarvan een goeie kit uitkomt en die ik ook zal bouwen in de toekomst. Dus ... een andere versie. Meer race en mooi om langs die andere te zetten denk ik.
|