![]() |
is er dan een demo van zolder ? voor DTM
|
Mmmm, ik vrees al het ergste. Dit is natuurlijk een demo, maar als je vloeiende beelden wilt ben je hier aan het verkeerde adres. Als je de gamers dan een demo geeft, zou het dan niet beter zijn dat ze er ook ff een normale ronde mee kunnen rijden? Het circuit is niet accuraat, met inderdaad bomen waar het niet moet (niet zo erg) maar ook een gemis aan hoogteverschillen. Het ergste vind ik dat de wagen precies weer niet op de voorwielen draait (in extern view zou je zeggen van wél) maar rond z'n middenas. Als dit ons langverwachte véélbelovende DTM spel is, hoop ik dat codemasters nog een beetje werk verzet om de final release de moeite waard te maken. Anders vrees ik dat we er weer een arcade"botser" bij hebben. Doemmetoch, sorry voor m'n pessimisme...Ik ga GPL nog eens opstarten...
|
Quote:
|
Tja, ik had 4 fps, dan zal ik nu nog eens F1 2001 ("gemod naar 2002) opstarten...
|
Als je de demo wil proberen draai je best de hardwaresetup eens in de racedriver directory. Schroef de resolutie wat terug, dan krijg je een acceptabele fps, maar toch lijkt het me meer en meer een arcadebotser, dit spel....
|
krikke maak geen oordeel nu want dit is eigenlijk nog helemaal geen demo. Het is een beta-versie en dat is er duidelijk aan te zien. Codemasters geeft zelf toe dat deze heel vroeg gereleased is.
|
Ik hoop dat je gelijk krijgt raceboy, maar dat "in de as" sturen van de auto kwam ik al eens tegen bij rallychampionship, en daar zal volgens mij niets meer aan veranderen. Enfin, hoop doet leven...
|
Quote:
|
lol ...
sry zene maar release date augustus ... dan moet engine nu toch wel op topvermogen draaien ... Als een spel inaugustus in de winkelrekken moet geraken moet de "gold"-code van het spel eind juni, begin Juli beschikbaar zijn ... Er zijn dus nog maximaal 2 maanden ontwikkelingstijd ... 2 maanden is gewoonweg belachelijk weinig in gamesdevelopment ... Sry zene, ik wil Codemasters best geloven dat ze dat nog allemaal Fiksen ... maar op 2 maand ??? whahahah Als ze het spel afmaken voor Q1 2003 geef ik ze nog een kans om succesvol te worden ... anders ... time wasted ... airco |
releasedate is 28 juni.
|
Ik krijg den demo niet gespeeld. :(
|
Quote:
We kennen de context natuurlijk niet helemaal he, misschien draaide deze demo enkel op software-3D-engine ofzo? Lijkt me twijfelachtig dat ze zulke versie op de markt zouden gooien. |
Quote:
|
Quote:
airco |
net gelezen op de spelletjesgarnaal. Deze demo is zelfs geen beta het is nog een alfa versie :eek:
|
All times are GMT +2. The time now is 11:40. |