De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   BSOT/ Belcar Sprint & Belcar Sprint Historic (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=38)
-   -   Dunlop Sport Maxx Endurance Cup 2008 (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=16520)

guntha 13-11-2007 21:30

Quote:

Originally Posted by Dunlop BeLux (Post 222934)
Neen, een Golfke met 700pk kan :)

Dus als ik nu zo zot ben van een r34 met 1000pk te maken mag ik daarmee gaan rondrijden in de dunlop......
Gaan we dan niet het beeld krijgen van vorige jaren belcar. Dat er zo 2 a 3 wagens niet in te halen zijn? (ik heb het over de 2 corvette)

ICEMAN 13-11-2007 22:12

Vind het wel jammer dat er geen algemeen klassement is.

BSOT 13-11-2007 22:33

Quote:

Originally Posted by guntha (Post 222945)
Dus als ik nu zo zot ben van een r34 met 1000pk te maken mag ik daarmee gaan rondrijden in de dunlop......
Gaan we dan niet het beeld krijgen van vorige jaren belcar. Dat er zo 2 a 3 wagens niet in te halen zijn? (ik heb het over de 2 corvette)

Je mag altijd proberen :) dat wil het publiek dus juist zien. Of je hem 4 uur draaiende kunt houden en onder de 105 db is een andere vraag he.
Op gebied van reglementen dus perfect mogelijk.

BSOT 13-11-2007 22:34

Quote:

Originally Posted by ICEMAN (Post 222949)
Vind het wel jammer dat er geen algemeen klassement is.

Je kan ook niet alles hebben he. Het feit dat nu een Clio algemeen kampioen kan worden is ook niet echt logisch. nu gaan we tenminste een echte kampioen krijgen in elke klasse.

ICEMAN 13-11-2007 22:43

Quote:

Originally Posted by Dunlop BeLux (Post 222953)
Je kan ook niet alles hebben he. Het feit dat nu een Clio algemeen kampioen kan worden is ook niet echt logisch. nu gaan we tenminste een echte kampioen krijgen in elke klasse.

Dat vond ik juist t toffe eraan. :)

guntha 13-11-2007 23:41

Quote:

Originally Posted by Dunlop BeLux (Post 222952)
Je mag altijd proberen :) dat wil het publiek dus juist zien. Of je hem 4 uur draaiende kunt houden en onder de 105 db is een andere vraag he.
Op gebied van reglementen dus perfect mogelijk.

Langs ene kant is dit perfect. Zo kunnen we bijvoorbeeld een turbo gooien op een auto om toch terug mee te kunnen in de titelstrijd nu dat de clio's ook in onze klasse vallen. Het heeft zo zijn voor en nadelen.
Over de r34. Zal er eens over denken:+ :p

Mark 12-02-2008 00:34

Quote:

Na een mooi leerjaar in de Belcar, waarin we als team volwassener zijn geworden, hebben we geopteerd voor een sterk programma in de Dunlop Sport Maxx Endurance Cup. Onze BMW Compact zal tijdens de eerste races worden ingezet, waarna we in het midden van het seizoen hopen uit te pakken met ons nieuw strijdwapen",

http://www.racingworld.be/nieuws/506...-seizoen!.html
Heb zo de indruk dat de gloriedagen van de ZTC weer in aantocht zijn, veel en kwalitatief goede deelnemers :)

Georges 26-03-2008 13:29

Quote:

Originally Posted by ikke (Post 222582)
Dunlop Sport Maxx Endurance Cup 2008 zo zal de BEC in 2008 gaan noemen.
Zaterdag zal er meer tekst en uitleg waaronder het regelement toegelicht worden.

Volgenst mij hebben ikke en Dunlop Belux toch héél véél gemeen !

BSOT 27-03-2008 08:58

Toch niet Georges, ben ook aan het uizoeken wie ikke is.

Georges 27-03-2008 10:00

Goe geprobeerd

Ottooke 04-04-2008 20:40

Quote:

Originally Posted by Georges (Post 231287)
Volgenst mij hebben ikke en Dunlop Belux toch héél véél gemeen !

Quote:

Originally Posted by Georges (Post 231364)
Goe geprobeerd

En toch hebben ikke en Dunlop Belux niet veel gemeen. We hebben enkele zaken nagekeken en zien geen overeenkomsten. Dat jij een andere mening hebt is best mogelijk, maar de 3 posts die je tot nu toe hebt gemaakt dragen niets bij aan een discussie omtrent Dunlop Belux en, in het algemeen, de discussies op De Paddock.

Georges 09-04-2008 11:48

Quote:

Originally Posted by Ottooke (Post 231918)
En toch hebben ikke en Dunlop Belux niet veel gemeen. We hebben enkele zaken nagekeken en zien geen overeenkomsten. Dat jij een andere mening hebt is best mogelijk, maar de 3 posts die je tot nu toe hebt gemaakt dragen niets bij aan een discussie omtrent Dunlop Belux en, in het algemeen, de discussies op De Paddock.

Het is nog steeds een vrij land en ik blijf overtuigd van mijn mening. Dat mijn posts niets bijdragen kan mss zijn maar wees gerust, mijn bijdrage aan de autosport is groter dan je kan vermoeden.

Mark 09-04-2008 19:32

Quote:

Originally Posted by Georges (Post 232168)
Dat mijn posts niets bijdragen kan mss zijn maar wees gerust, mijn bijdrage aan de autosport is groter dan je kan vermoeden.

Dat kan best zo zijn maar wij hebben een spuughekel op dit forum aan "anoniem" stoten onder de gordel uitdelen. Hoe groot je betekenis ook mag zijn voor de autosport. Wil je keiharde gefundeerde kritiek uiten op dit forum? Dat mag! Wees dan wel een echte vent of vrouw en zeg wie je bent.

Georges 10-04-2008 10:25

Quote:

Originally Posted by Mark (Post 232190)
Wees dan wel een echte vent of vrouw en zeg wie je bent.

Tja, daar gaat het nu net over, niet ???

buchinski 12-04-2008 15:07

Nergens Live Timing te volgen of vergis ik mij????

In Spa was er live timing op ris.... maar die schijnen geen timing te doen voor het zolder evenement

All times are GMT +2. The time now is 15:00.