Quote:
Originally Posted by gert mertens
(Post 247422)
In dit geval mijn advies, een beetje "magic-sculp" doet wonderen.
|
Dat is zeer goed advies wat het opvullen van de spie betreft. Jammer genoeg is daarmee het probleem niet helemaal opgelost. De ganse foto-ets bedekking zit omwille van de voorgevormde plooilijn een beetje scheef, zodat de panel line bovenaan niet evenwijdig loopt met de bovenzijde van het model. Het gewoon opvullen van die spie zou betekenen dat die line nog steeds niet evenwijdig loopt en daar wil ik ook aan verhelpen. Ik vrees dat het wegzagen van een reep foto-ets, evenwijdig met de bovenzijde de enige oplossing is. Daarna kan ik dan wel een nieuw stuk foto-ets aanbrengen zonder dat ik de gevormde panel-line moet camoufleren: ze hoort er gewoon te zijn...
Quote:
(Post 247422)
Heb je trouwens ref.pics of boeken van dit model?
Zoja ,welke?
|
Er bestaat een reeks boeken die uitsluitend over Ferrari handelen, en elk van die boeken behandelt zelfs één enkel type Ferrari. In dit geval gebruik ik de "Meri Kits Ferrari F1 Models Guide 1982", handelend over de Ferrari 126 C2. Op deze site vind je de ganse reeks (ik heb ze allemaal, want de foto's zijn fantastisch).
Quote:
(Post 247422)
P.s. Zie ik jullie op de beurs van Moveleo?
|
Absoluut! We hebben een clubstand én ik ben met enkele modellen ingeschreven op de wedstrijd. Zelfs als je ons zou willen ontwijken ga je niet naast ons kunnen kijken :+
|