![]() |
Bij Lamborghini hebben ze blijkbaar weinig last van de kredietcrisis.
Check link (en video): http://www.autoblog.nl/archive/2009/...feo#post-20618 :drewl::drewl: |
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
|
Toch wel een naam die bekend is in autosportland:
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
Uiteindelijk staan ze voor 1.2 miljard in het krijt bij de banken. Kleine 4.000 man op straat en tienduizenden onverkochte wagens in opslag. Wie weet, heb je binnenkort voor een prikje een Cadillac. De Ferrari F1 wagens zijn in beslag genomen door de bank, stond op de lijst van de leasemaatschappij. Banken waren bang voor een crashke en dus nog meer miljoenen kwijt.......weg bedrijf, weg hobby. |
De start van het seizoen Porsche Supercup 2009 mag dramatisch genoemd worden, slechts 13 wagens aan de start in Bahrain. Dat is wel een zeer harde klap of onzachte landing.
Het is wel opmerkelijk om te zien waar de klappen vallen, er is niet echt een lijn te bespeuren. ALMS is dramatisch, LMS is stukken gezonder. BGTC en BTCS krijgen mokerslagen toegediend, DSMEC & Dutch GT4 groeien en bloeien. |
In de Speedcar Series is het licht ook gedoofd: de serie werd failliet verklaard.
Quote:
|
Quote:
|
Weet iemand van waar dit nieuws komt?
Enkele weken geleden werd het balletje opgegooid door Italiaracing.net, en nu dus overgenomen op SpeedactionTV. Maar ik vind geen enkele andere onafhankelijke bevestiging van diy zogenaamde faillissement. Ik moet er wel bijzeggen dat ik De Tijd niet lees, nog enig ander financieel blad. |
Quote:
|
Als opvolger of samenvoegsel uit andere klassen een low-cost formule:
Quote:
Quote:
|
Quote:
Maar ik volg het aloude gezegde : waar rook is, zal ook wel ergens vuur zijn. In het oog te houden dus. |
Er waren in het verleden al 'roddels' dat de BRL V6 zou verdwijnen, dit lijkt nu definitief te zijn. De lights gaan wel verder...
Quote:
Jammer want de races konden mij wel boeien... Bron: Autosportnieuws.be |
All times are GMT +2. The time now is 12:24. |