![]() |
Quote:
|
Quote:
:champagne:: |
Haha, geweldig! :applaus:
|
Is f1 dan toch gefixt?
Quote:
|
Domenicali ziet gewoon spoken. hij kan gewoon niet verkroppen dat zijn team een paar keer ernstig geblunderd heeft.
|
Een echte klucht is het...
Ik zie het al voor me dat Piquet braafjes met z'n hoofd 'ja' schudt wanneer ie de opdracht krijgt om z'n bolide in de muur te rijden. :rolleyes: Goed bezig bij Ferrari... Nu voelen ze zich machteloos omdat de FIA hen hierbij niet kan helpen, zeker? :crazy: |
Mr. E. zet ferrari even op zijn plaats:
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
|
Dat als fan voor je tv of op dit forum denken is één ding (het zou me eerlijk gezegd ook niet echt verbazen moest het waar zijn), dat als Ferrari-topman in de pers gaan rondvertellen is nog wat anders.
|
maar nu eens een andere vraag...
maar vertel me eens waarom zou ferrari de zege van alonso willen afpakken :crazy: zodat louiske nog 2 punten meer uitloopt ik denk eerder dat die uitspraak een verzinseltje is :) |
Quote:
nog nooit heb ik er op gereageerd maar nu doe ik het uiteindelijk wel. Jouw zinsconstructie zonder al te veel leestekens en het systematisch weigeren om hoofdletters te gebruiken stoort mij, en vermoedelijk andere forummers, enorm. Zou ik je daarom mogen vragen om daar in het vervolg wat rekening mee te houden. Thx C U |
Quote:
Ik zal er proberen op te letten :) |
Quote:
|
All times are GMT +2. The time now is 17:09. |