![]() |
Ik heb alleen de laatste ronde gezien. Heb om mijn gemak met ene maat op café gezeten en hem kunnen overtuigen om nog een paar pinten te bestellen ipv naar de GP te kijken.
Goede keuze :) |
Heb al vijftig ronden in fast forward mode gezien, moet ik nog verder kijken????
Barrichello???? Wat ben je ermee als het circuit op je stuur staat afgebeeld en je kan niet vertrekken??? Minardi???? Gevleugelde ontvleugeling??? BARslecht! Jordan, een processie van Echternach?? Jaguar, zonder klauwen Tot daar ongeveer het slechte nieuws, nu het goeie Frentzen en de Arrows doen het van de free practice op vrijdag tot op het einde van de race naar omstandigheden meer dan behoorlijk en zien dat beloond met een punt. Sauber weer sterk. Coulthard steekt zichzelf een hart onder de riem en haalt een overwinning op....Button! Montoya sprokkelt belangrijke punten door (en voor ???) de tweede plaats. Op de Ferrari met Schumi aan boord staat geen maat. De Toyota's halen weer de eindstreep, maar ook niet méér. jan |
Het enige waar ik op hoop is dat we eindelijk nog eens een regenrace te zien krijgen. En dan liefst zo één waar het halfweg de race met bakken begint te regenen en er chaos op en naast de baan uitbreekt. Ik denk dat dat de enige manier is om nog een beetje spektakel te krijgen, want hoezeer ik ook een Ferrari-fan ben, dit is toch wel een beetje te veel van het goede.
En laat die felicitaties voor Canvas maar achterwege : dit was één van de vier kwalificaties die ze dit jaar wel uitzenden, naar de rest kunnen we nog steeds fluiten. Blijkbaar zijn er hier inderdaad nogal veel mensen die snel vergeten hoe Canvas autosportliefhebbers behandelt. Ik heb zondag 20 minuten gekeken naar Canvas en voor mij was het nog altijd hetzelfde , zoutloze, onverschillige commentaar. Daarna overgeschakeld op RTBF en toch tenminste eens een paar keer kunnen lachen, ook al was de race slaapverwekkend. |
Quote:
airco |
Man dat gaat toch echt ver hé :)
Hoe kunde een race beter meemaken dan in zijn positie. Ff gas geven een 10 ronde later iedreen dubbele en dan volgen hé :D Kunt het hem ni kwalijk nemen, ik zou da ook doen ;) |
Berger geeft de kans op een titel op ...
Quote:
Het is misschien wel hard voor BMW-Williams ... maar feiten zijn feiten ... Zoals het de laatste races loopt hebben ze geen kans op een titel... Stel je voor dat ook Barrichello zijn aantal Finish'es een beetje kan opdrijven is er weinig dat BMW kan beginnen ... Misschien loont de realistische aanpak van Berger op termijn wel ... airco |
Quote:
|
;)
|
Quote:
dit hoor ik al liever waarom zou de titel al verloren zijn Motorsport blijft Motorsport ! |
Carl Gaden, het lid van de Williams pitcrew, die gisteren tijdens de GP F1 van Spanje aangereden werd door Montoya stelt het volgens technisch directeur Patrick Head prima. Tijdens de tweede pitstop van de Braziliaan hief Gaden het bord (de lollipop), waarmee aangegeven wordt dat de rijder mag wegrijden, iets te snel omhoog en daardoor reed Montoya over de voet van de technicus. Volgens het team heeft de man enkel een blauwe en gekneusde voet.
------- das toch goe nieuws maar had wel al gezien dat ie oké was :) |
|
ach ik wil gerust geloven in de uitspraken van head zene ...
Ik vrees enkel dat ze enkel pure naïviteit zijn ... Het eerste team dat zo midden in een seizoen meer dan 1 seconde weet te vinden moet nog geboren worden zene... Voor de piloten staan ze inmiddels al een aanzienlijke kloof achter die al moeilijk in te halen zal zijn... Bij de constructeurs staan ze er nog iets beter voor ... maar dan moet je er wel bijvertellen dat Barrichello nog bijna niet gefinisht is he dit seizoen ... Vanaf dat die zijn periode van Bad luck voorbij is zal de kloof daar soon ook aanzienlijk zijn ... Sry zene, maar een kloof van 1 seconde dicht je niet op 2 weken, laat staan 2 maand ... Als Head zegt dat ze er in Oostenrijk dichter zullen bijzijn ... Dat zeiden ze in Imola ook, en toen kregen ze een nog grotere rammeling ... dus wat zijn Head's uitspraken dan nog waard airco |
Quote:
+ In grand prix racing, everything can happen, and it usually does (of zoiets :D) |
ach ...
dan staan ze terug mee gelijke punten ... en dan ... Zolang de kloof een seconde blijft he dan moet er nog veel gebeuren, en kunnen ze hun bij Ferrari wel eens een uitvaller permitteren ... Bovendien had ook BMW dit weekend een Blow-up, dus helemaal feilloos zijn ze ook niet ... Trouwens ik denk dat ze bij Ferrari niet echt een reputatie van onbetrouwbaar hebben ... dit ondanks een paar problemen met Barrichello de laatste weken ... airco |
http://www.schlegelmilch.com/images/0123/025-18-1.jpg
Wisten jullie dat KR ook daadwerkelijk van circuit is afgegaan ? dit is dus eerste wat ik er van hoor . foto : http://www.schlegelmilch.com/images/...l-2359-foc.jpg |
All times are GMT +2. The time now is 17:29. |