![]() |
Tot de tijd voor deze race hebben we wel een leuke ontmoetings plek gevonden denk ik.
Mij lijkt het beste om buiten de paddock af te spreken en dan op een tijdstip dat er even niet wordt gereden. Dan kunnen we ook even babbelen met elkaar. CKJ Distrispeed |
( effekes tussen haakjes ), ik zal er ook zijn. Geen hemd van Depaddock, geen dure pasjes, maar gewoon n'een auto die vol met stickers hangt van jullie allemaal.
Ik zal er zijn zaterdag en zondag |
hmmmm, rij je dan mee...of gewoon ter promotie?
|
Quote:
PS neem 3 litertjes extra mee, je weet nooit of ze van pas kunnen komen ;) ;) ;) |
Minstens acht Silhouettes en Belloc in New Procar
Na Zolder, Francorchamps en Chimay is Spa Euro Race de vierde manche van de New Procar. Met het gebruikelijke recept van 4 races : twee op zaterdag en twee op zondag. Telkens een wedstrijd van 20' en één van 25'. Het deelnemersveld weegt echter zwaarder dan bij eerdere gelegenheden. Vooral in Divisie 1, waar de forse Silhouettes de show stelen. Naast de vier habitués Stelandre-De Sordi (Ford Mondeo), Maes-Verbist (Opel Astra), Defourny-Lupant (BMW M3) en Hemroulle-Verbergt (Audi Quattro Light), zet in Francorchamps nog een tweede 'Belgische' Audi aan, met twee meisjes achter het stuur : Sylvie Delcour en Sabine Dubois. Naast de Audi komt de Seat Toledo Snobeck van Vincent Radermecker uit het Franse kampioenschap overwaaien. Met in zijn zog nog twee 'Franse' auto's. De Opel Astra van de Fransman Patrick Herbert, die bij ons al te zien was met een BMW FIA 2 liter, en nog een tweede BMW M3, klaargestoomd door het LO Racing van Olivier Lainé, bestuurd door de regerende wereldkampioen FIA GT, Jean-Philippe Belloc. Dat maakt in totaal 8 Silhouettes. Minstens 8, want MG Racing heeft de Citroën Xsara van Bas Leinders in het uitstalraam gezet. Allen daarheen, wel met 100.000 euro in de achterzak. Ook in Divisie 2 oogt het veld sterker dan gewoonlijk. Met twee bijkomende BMW's M3, voor Kenis, respectievelijk Heeren. Aardige tegenwind voor de VW Bora Tdi van Duchateau-Schuybroek. En nog twee klanten voor de New Procar die er al net zo indrukwekkend begint uit te zien als zijn Silhouettes. THIS MAILING LIST IS POWERED BY ------->WWW.CYBERNET.BE<------- CKJ Distrispeed |
Procar allemaal schoon, maar het evenement is toch de 4uur durende belcar race, das pas autosport :)
|
Hoi Heren!!
We moeten langzaam maar eens iets gaan afspreken hier, voor een ontmoetings plaats bij Spa Euro Race en waar we ons aan kunnen herkennen. Heeft iemand nog een goed idee?, laat het dan hier even weten. CKJ Distrispeed |
Zeg weten jullie niet meer waar Spa-Francorchamps ligt, of zijn jullie nog even vlug frans aan het leren??
of hebben jullie geen franse/belgiesche euro's. Ik ben er wel, maar willen jullie nog iets afspreken?? CKJ Distrispeed. |
Quote:
Nog 27 dagen en ik ben eindelijk weer in België !! :) :) Greetz, Vincentdb |
Quote:
ik kom enkel voor de belcar koers wegens examens. (dealke met ons ma ;)) |
Weet er iemand een camping daar in de buurt? Maar liefst géén zompige wei, er moet een caravanneke kunnen instaan, en mijn madam moet kunnen gebruik maken van een " niet in staat van ontbinding zijnde" sanitaire installatie. Zijn hier nog campeerders?
|
Je moet gewoon zo als mij een Madam zoeken die daar in de buurt woont, dan heb je van die onzin geen last, dan kun je
lekker een een fris opgemaakt bed kruipen en dan zo lekker tegen haar aan gaan liggen hmmm.... CKJ Distrispeed |
Ik zou wel willen, maar ik weet niet of MIJN madam daar mee akkoord gaat zijn...
|
Ach sennake, legt u daar gewoon mee tussen, geen kat gaat dat merken :D ;)
|
De mijn alvast nie, maar ik heb Vicky nog altijd he. Werner en Guy, hier gaan we lol aan beleven, geloof me. Pak maar al n'een goeien bak bier mee.
|
All times are GMT +2. The time now is 21:41. |