De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Belcar Original (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Stand MVD Belcar kampioenschap (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=2352)

Scapa 30-06-2002 11:40

Ik moet mij toch wel bij Maarten aansluiten wat dit betreft. Het is T-O-T-A-A-L onrechtvaardig dat zo iemand aan een zitje in de Belcar geraakt, met de nadruk op Belcar! Gewoon omdat hij een BV is kan hij meerijden, als je het rijden kunt noemen eh. Dat hij weet dat hij nog veel moet leren moest er nog aan mankeren en als je het dan toch zo goed weet begin dan in TC of Starters Cup, die beide gelden als opstap disciplines.
De gebroeders Wauters hebben bewezen dat ze het nu wel onder de knie hebben maar dit heeft tijd gekost, laten we eerlijk zijn. Hét grote verschil is wel dat zij begonnen ten tijde van de Carglass Cup, wat toch wel een hemelsbreed verschil is qua niveau met de huidige Belcar, waardoor ze rustig aan konden leren. Correct me if I'm wrong.

Werner333 01-07-2002 21:07

Die BV heeft net zoveel recht op een Belcar zitje dan eender welke andere beginneling die recht in de Belcar stapt. En zo zijn er.
Het feit is dat de wagen van Harry niet echt meewil.
Daarom Harry direct afmaken als iemand die 'het' niet kan vind ik wel zeer overdreven. Vergeten hoe de Wauters broertjes begonnen zijn?
Geef die man tijd en een betere wagen en oordeel dan.
Er rijden wel ergere gevallen in de Belcar mee.
En nu: back to topic.

vinnie belcar 04-07-2002 13:29

Quote:

Originally posted by Maarten
inderdaad het moet gezegd, superprestatie van de mini en de piloten, op het einde van de race reed de mini zelfs een pak sneller dan een aantal voorliggende gtb's, er had misschien nog meer ingezeten indien er geen safetycar had geweest op het einde
het is mij trouwens opgevallen dat de mini al iedere race heeft uitgereden, en zelfs altijd redelijk stevig in de punten in TB! chique dinges, en veel lof voor team, wagen en piloten!
hetzelfde voor telindus racing team, die normaal gezien nog een toerismewagen konden inhalen en zo dus nog een plaats algemeen winnen, maar verbergt en goossens beslisten er anders over

dank u dank u dank u, we hebben er hard moeten voor werken, en....en.... you aint see nothing yet!!!!!! we zijn nog niet echt content van de wagen hij moet nog veel evolueren, als ge ziet dat we met onze bmw gedurende 7 jaar ieder jaar 2 seconden eraf hebben gekregen, dat belooft hé

groetjes vinnie

vinnie belcar 04-07-2002 13:34

Quote:

Originally posted by Megane
Alles wat hier verteld wordt kan wel waar zijn maar het is toch spijtig dat een PORSCHE met een degelijk budget niet sneller kan dan een echt amateur team met een megane of clio met waarschijlijk een klein deel van hun budget. (wij doen misschien wel een heel jaar met wat voor hun 1 koers kost, en dan nog sneller zijn zegt veel.

Als deze teams in de TC meerijden met hun PORSCHE dan staan ze ook vanachter. Dit zegt wel veel over de eventuele kwaliteiten van TEAM en PILOTEN.

Volgens mij moeten de selectie normen worden aangepast, die rookie test is larie en apekool.

Als ge met de auto op stationair toerental rond rijdt ben je al sneller.
Van de week lees ik in een boekje dat Joyce de snelste vrouw is, dan stel ik mij toch wel vragen.
Als Lieve Thiron geen 2x pech had gehad dan was Lieve wel degelijk eerste.
En vergeten wij Fanny, Vanina, Sabine niet deze dames rijden in een andere reeks maar zijn wel veel sneller dan Joyce.

en CARLA NIE VERGETEN HE JONGENS!!!!!

vinnie belcar 04-07-2002 13:36

Quote:

Originally posted by Mistery
Om eventjes terug te komen op wat er allemaal wordt verteld of geïnsinueerd over het "Belcar-kunnen " van Harry Van Barneveld :

Harry weet idd zeer goed dat hij nog veel moet leren. Vorig jaar kon hij dat niet, daar het team waar hij toen reed er niet in slaagde de wagen in een degelijke configuratie te stellen, waardoor hij amper heeft gereden. Dit jaar, met goede hoop, werd er overgestapt naar een ander team. Maar helaas, wat blijkt : ook nu weer is de wagen absoluut niet competitief en staart de buitenwereld zich blind op één persoon. de andere piloten op de wagen, die behoorlijk sneller zijn dan Harry, slagen er echter ook niet in om een aanvaardbare tijd neer te zetten met die wagen, daar waar ze dat met andere wagens wel degelijk al bewezen hebben het wel te kunnen. De barslechte tijden van de laatste race in Francorchamps liggen volgens kenners voor het overgrote deel aan de wagen zelf. Niettegenstaande de niet wedstrijdwaardige wagen, ben ik er 100% mee akkoord dat bijscholing een goede zaak zou zijn voor harry. Daar is hij trouwens ook zelf van overtuigd. Alleen : er is nog een probleempje : als je geen wagen hebt die naar behoren functioneert, kan je niet trainen, en dat is nou net waar het schoentje knelt...

Jammer voor zowel Harry als zijn medepiloten dat ze nu door de buitenwereld met de vinger worden gewezen, daar waar het falen van de wagen zelf toch de hoofdoorzaak blijkt te zijn...

groot gelijk, kijk maar ne keer waar wij reden de eerste koers, en misschien ook eens waar we reden de laatste koers, maar daar heeft het team veel mee te maken!!!!

Kurttigerracing 04-07-2002 15:22

Ik vrees dat er hier zeer hard geroepen wordt op de BV's. Mogen we echter niet vergeten dat autosport overleeft dankzij de aanwezigheid van BV's. Zonder de Wauters broeders enz was Belcar nooit zo groot geworden. BV 's zijn de ideale publiekstrekkers en zorgen voor de noodzakelijke weerga in de pers en media. Dankzij die belangstelling is het voor een team eenvoudiger om sponsors te overtuigen !

Bart.Vandecavey 04-07-2002 15:31

En gelieve nu terug on-topic want dit heeft echt niks te maken met de stand in de Belcar!

Werner333 05-07-2002 18:35

Zeer juist opgemerkt Bart :D

Bart.Vandecavey 26-08-2002 11:47

Ondertussen heb ik de stand in de verschillende klasses aangepast...

Indien er fouten instaan gelieve ze te melden!

Opmerkelijk:
de sprong van 1 Telindus 2 Clio en 3 De Thiersen natuurlijk :D

laurent 26-08-2002 12:25

en waar staan die tussenstanden? want k denk ni da'k ze vindt

Bart.Vandecavey 26-08-2002 12:28

Quote:

Originally posted by laurent
en waar staan die tussenstanden? want k denk ni da'k ze vindt
De eerste pagina misschien Laurent... ;)

vinnie belcar 26-08-2002 14:02

Re: TB

Quote:

Originally posted by Bart.Vandecavey
1. Derdaele/Verhoeven 16 16 18 12 62
2. Qvick/Beernaert 12 10 12 20 54
3. Vandevelde/Vandevelde/Jaenen 20 6 8 16 50
4. Beckers/Cassiers/Roelands 0 12 16 18 46
5. Brackx/Verpoort 0 14 14 14 42
6. Van Bellingen/Leysen 0 20 20 0 40
7. Van Cleemputte/Gabriel 18 8 10 0 36
8. Moore/Cox 0 18 0 0 18
9. Jeuris/Van Samang 14 0 0 14
10. Dentant/François 0 0 6 0 6

Teamsamenstellingen zijn die van de laatste race...

?????? Da klopt toch nie,, ik zie maar 4 uitslagen en geen 40 punten voor ons?

Bart.Vandecavey 26-08-2002 14:08

Re: TB

Quote:

Originally posted by Bart.Vandecavey
[B]1. Qvick/Beernaert/Blaise/Van Roey 12 10 12 20 40 94
2. Derdaele/Verhoeven16 16 18 12 20 82
3. Beckers/Cassiers/Roelands 0 12 16 18 32 78
4. Van Bellingen/Leysen/Vandermaesen 0 20 20 0 36 76
5. Brackx/Verpoort/Van Asch/Dentant 0 14 14 14 24 66
6. Vandevelde/Vandevelde/Jaenen 20 6 8 16 50
7. Van Cleemputte/Gabriel 18 8 10 0 36
8. Jeuris/Van Samang/Van Gorp 14 0 0 16 30
9. Heyman/Voet/Cleynhens 0 0 0 0 28 28 :cool:
10. Moore/Cox 0 18 0 0 18

Teamsamenstellingen zijn die van de laatste race... [/B]
Sorry ik had het vergeten op te slaan :frusty:

Beetje benadrukken hé :D

Oneliner 26-08-2002 14:19

Nu staat overal een 5e uitslag behalve bij die van Mini...
Ge moet de post nog 1x aanpassen bartje ;), die 40 ontbreekt nog bij de mini :p

Toch goed werk geleverd bart!

Bart.Vandecavey 26-08-2002 14:22

Ik ben nog aan het updaten want er zitten nog fouten in...
Gelieve me (nog) niet neer te schieten...

All times are GMT +2. The time now is 03:43.