![]() |
Ik moet mij toch wel bij Maarten aansluiten wat dit betreft. Het is T-O-T-A-A-L onrechtvaardig dat zo iemand aan een zitje in de Belcar geraakt, met de nadruk op Belcar! Gewoon omdat hij een BV is kan hij meerijden, als je het rijden kunt noemen eh. Dat hij weet dat hij nog veel moet leren moest er nog aan mankeren en als je het dan toch zo goed weet begin dan in TC of Starters Cup, die beide gelden als opstap disciplines.
De gebroeders Wauters hebben bewezen dat ze het nu wel onder de knie hebben maar dit heeft tijd gekost, laten we eerlijk zijn. Hét grote verschil is wel dat zij begonnen ten tijde van de Carglass Cup, wat toch wel een hemelsbreed verschil is qua niveau met de huidige Belcar, waardoor ze rustig aan konden leren. Correct me if I'm wrong. |
Die BV heeft net zoveel recht op een Belcar zitje dan eender welke andere beginneling die recht in de Belcar stapt. En zo zijn er.
Het feit is dat de wagen van Harry niet echt meewil. Daarom Harry direct afmaken als iemand die 'het' niet kan vind ik wel zeer overdreven. Vergeten hoe de Wauters broertjes begonnen zijn? Geef die man tijd en een betere wagen en oordeel dan. Er rijden wel ergere gevallen in de Belcar mee. En nu: back to topic. |
Quote:
dank u dank u dank u, we hebben er hard moeten voor werken, en....en.... you aint see nothing yet!!!!!! we zijn nog niet echt content van de wagen hij moet nog veel evolueren, als ge ziet dat we met onze bmw gedurende 7 jaar ieder jaar 2 seconden eraf hebben gekregen, dat belooft hé groetjes vinnie |
Quote:
|
Quote:
|
Ik vrees dat er hier zeer hard geroepen wordt op de BV's. Mogen we echter niet vergeten dat autosport overleeft dankzij de aanwezigheid van BV's. Zonder de Wauters broeders enz was Belcar nooit zo groot geworden. BV 's zijn de ideale publiekstrekkers en zorgen voor de noodzakelijke weerga in de pers en media. Dankzij die belangstelling is het voor een team eenvoudiger om sponsors te overtuigen !
|
En gelieve nu terug on-topic want dit heeft echt niks te maken met de stand in de Belcar!
|
Zeer juist opgemerkt Bart :D
|
Ondertussen heb ik de stand in de verschillende klasses aangepast...
Indien er fouten instaan gelieve ze te melden! Opmerkelijk: de sprong van 1 Telindus 2 Clio en 3 De Thiersen natuurlijk :D |
en waar staan die tussenstanden? want k denk ni da'k ze vindt
|
Quote:
|
Re: TB
Quote:
|
Re: TB
Quote:
Beetje benadrukken hé :D |
Nu staat overal een 5e uitslag behalve bij die van Mini...
Ge moet de post nog 1x aanpassen bartje ;), die 40 ontbreekt nog bij de mini :p Toch goed werk geleverd bart! |
Ik ben nog aan het updaten want er zitten nog fouten in...
Gelieve me (nog) niet neer te schieten... |
All times are GMT +2. The time now is 03:43. |