De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   De Paddock - Meetings (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=20)
-   -   student racing cup (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=2393)

Benklak 19-07-2002 20:49

Stuur dan ma een mailtje naar de speesman!

Scapa 19-07-2002 21:13

Quote:

Originally posted by speesman
Iedereen die wil meedoen stuurt ofwel een mailtje naar mij (echtespeesman@hotmail.com) of post hier gewoon in deze thread (is eenvoudiger!!!!)

ik heb voor de eenvoudige weg gekozen :D

Speesman 19-07-2002 21:39

Das goe (dan weet iedereen ook onmiddellijk wie er meedoet)!! We zijn dus nu met 4 (Maarten er al bijgerekend).

Ik kom morgen niet naar de 25u. In ieder geval veel succes en zaag maar wat bij Maarten dat die moet meedoen ;)

Scapa 22-07-2002 20:02

Quote:

Originally posted by Benklak

P.S: Morgen zien ik Maarten op de 25u en dan zal ik dieje da is vragen want dieje is ook nog ma enkele dagen terug van op reis.

en doe ge mee Maarten?

Speesman 05-08-2002 21:29

Nog steeds niets gehoord van Maarten. Heb nog eens een mailtje gestuurd naar zijn broer.

Speesman 05-08-2002 21:31

Ik denk dat ik ook best de inschrijvingen stilltetjes aan stop. Heb namelijk al enkele weken geleden een mail gekregen van de organisatie met de vraag om niet te lang meer te wachten met de inschrijving. Ik weet ook nog 1 iemand van buiten de paddock die graag zou willen meedoen, ik hoop dat daar niemand iets op tegen heeft (zal wel niet zeker :) )

Pascal 05-08-2002 21:40

Quote:

Originally posted by speesman
Ik denk dat ik ook best de inschrijvingen stilltetjes aan stop. Heb namelijk al enkele weken geleden een mail gekregen van de organisatie met de vraag om niet te lang meer te wachten met de inschrijving. Ik weet ook nog 1 iemand van buiten de paddock die graag zou willen meedoen, ik hoop dat daar niemand iets op tegen heeft (zal wel niet zeker :) )
Voor mijn part zeker niet maar kan jij er niet voor zorgen dat hij WEL van depaddock wordt.

:) :) :)

C U

Speesman 05-08-2002 21:42

Dat ben ik ook van plan ;) ;) , maar heb er de tijd nog niet voor gehad

Maarten 06-08-2002 20:16

tuurlijk doet de maarten mee
sorry, maar ik heb de tijd niet meer om alle posts te lezen, en deze is mij dus ontglipt

effe resumeren: de rijders :
speesman
benklak
stijnconinx
maarten
'de niet paddocker' die niet lang meer niet paddocker zal zijn dankzij speesman

Speesman 06-08-2002 20:31

Heel goe geresumeerd, ik had het zelf ni beter kunnen doen ;)
Ik zal de inschrijvingen nu maar stoppen, ik denk ni dat er iemand nog zal bijkomen (en anders kan da achteraf nog geregeld worden).
Ik zal dan nu direct eens een mailtje sturen om ons in te schrijven. Als ik antwoord krijg, laat ik het weten.
We gaan dan ook een voorschot moeten betalen (zal daarvoor iedereen wel een mailtje sturen als het zover is).
Laat ons hopen dat er nog plaats is ... .

Scapa 07-08-2002 16:33

Quote:

Originally posted by Maarten
effe resumeren: de rijders :
speesman
benklak
stijnconincx
maarten

:no:
grote fout maarten!
stijn coninx zonder c eh... :D

Maarten 07-08-2002 16:51

oei oei ai ai

bij deze wordt het aangepast

Scapa 07-08-2002 16:53

Quote:

Originally posted by Maarten
oei oei ai ai

bij deze wordt het aangepast

vele vele beter :D

Speesman 07-08-2002 19:12

Voila, we zijn bijna ingeschreven. We moeten enkel nog 150 euro voorschot betalen. Aangezien we met 5 zijn, is dat 30 euro per man. Ik denk dat het het eenvoudigste is als iedereen dat op mijn rekening stort, ik zal het dan op de rekening van studentrace storten (echt waar :) ). Zal iedereen nog eens voor de veiligheid een emailtje sturen met oa mijn rekeningnr.

Speesman 07-08-2002 19:13

Oh ja, onze teamnaam is uiteraard 'de paddock' aangezien we met 4 en binnekort met 5 paddockers zijn.

All times are GMT +2. The time now is 05:59.