![]() |
Die snap ik toch niet. :? :? :?
|
Quote:
|
Ik heb de voorzitter van de MAK toch nog niet op het kartgrid forum gezien (allé, da denk ik toch).
|
Nee, maar ie heeft wel ingeschreven voor de nieuwbrief :D
|
Gaat de volgende wedstrijd nu gewoon door in Antwerpen? Of komt er een andere lokatie of helemaal geen?
|
Nog niets van bekend voor zover ik weet. Men zal wel tijdig een mail sturen naar de desbetreffende deelnemers zeker? Als er iemand het weet mag hij het altijd hier komen posten.
|
En nog altijd geen nieuws :(
|
Ik wacht zelfs nog steeds op de teamsamenstellingen van de vorige karting. Niettegenstaande meerdere mails en vragen kan ik dus nog steeds het klassement niet uitrekenen en publiceren op www.misteryracing.com . het nieuwe klassement zou in het clubblad van MAK staan, maar ook daar wacht ik al weken tevergeefs op. Nochtans was de deadline voor artikels zowat 5 weken geleden, en verwacht een mens dan de week erna het blad, maar helaas...alles laat daar blijkbaar op zich wachten...
|
Denk dat de mensen die instaan voor het mak-blad het zelf heel druk hebben op dit moment met herexamens. Niet Maarten? We zullen binnekort wel een mail krijgen waar de volgende karting plaatsvindt. En mistery das geen ramp zene dat het klassement één raceke achtersta, daar kunde gij trouwens ook nix aan doen.
|
ik heb het mak-magazine twee weken voor de 24u van zolder volledig in orde overgemaakt aan de voorzitter, en die ging het verder regelen vermits ik in de examens zit
ik weet ook niet waar het ondertussen zit maarten |
Ik zal eens horen hoe het zit.
|
Het MAK-clubblad gaat morgen woensdag op de post. De uitslag van de vorige wedstrijd kon Serge niet doorgeven wegens even geen computer... Komt tegen donderdag in orde...
|
voila seh,
nu nog de plaats van de volgende mak-karting officieel bevestigd zien en alles is in orde ! thx yves |
Quote:
|
Quote:
wie weet wat de toekomst dan brengt voor dit jaar moet alles vanaf volgend clubblad terug normaal verlopen want dan heb ik eindelijk eens geen examens meer voor een paar maand, en dan zullen we eens een kalender opmaken met vaste verschijningsdata. is altijd beter hé |
All times are GMT +2. The time now is 20:29. |