De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Driver's seat & Trackdays (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=22)
-   -   plaats volgende mak-karting (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=2904)

Speesman 13-08-2002 03:19

Die snap ik toch niet. :? :? :?

Flitser 13-08-2002 17:42

Quote:

Originally posted by speesman
Die snap ik toch niet. :? :? :?
Hoezo? Klopt er iets niet?

Speesman 13-08-2002 19:12

Ik heb de voorzitter van de MAK toch nog niet op het kartgrid forum gezien (allé, da denk ik toch).

Flitser 13-08-2002 20:15

Nee, maar ie heeft wel ingeschreven voor de nieuwbrief :D

flugel 18-08-2002 11:11

Gaat de volgende wedstrijd nu gewoon door in Antwerpen? Of komt er een andere lokatie of helemaal geen?

Benklak 18-08-2002 16:35

Nog niets van bekend voor zover ik weet. Men zal wel tijdig een mail sturen naar de desbetreffende deelnemers zeker? Als er iemand het weet mag hij het altijd hier komen posten.

flugel 02-09-2002 21:04

En nog altijd geen nieuws :(

Mistery 02-09-2002 21:21

Ik wacht zelfs nog steeds op de teamsamenstellingen van de vorige karting. Niettegenstaande meerdere mails en vragen kan ik dus nog steeds het klassement niet uitrekenen en publiceren op www.misteryracing.com . het nieuwe klassement zou in het clubblad van MAK staan, maar ook daar wacht ik al weken tevergeefs op. Nochtans was de deadline voor artikels zowat 5 weken geleden, en verwacht een mens dan de week erna het blad, maar helaas...alles laat daar blijkbaar op zich wachten...

Benklak 02-09-2002 22:55

Denk dat de mensen die instaan voor het mak-blad het zelf heel druk hebben op dit moment met herexamens. Niet Maarten? We zullen binnekort wel een mail krijgen waar de volgende karting plaatsvindt. En mistery das geen ramp zene dat het klassement één raceke achtersta, daar kunde gij trouwens ook nix aan doen.

Maarten 03-09-2002 11:25

ik heb het mak-magazine twee weken voor de 24u van zolder volledig in orde overgemaakt aan de voorzitter, en die ging het verder regelen vermits ik in de examens zit
ik weet ook niet waar het ondertussen zit

maarten

Werner333 03-09-2002 17:44

Ik zal eens horen hoe het zit.

ydg 03-09-2002 19:30

Het MAK-clubblad gaat morgen woensdag op de post. De uitslag van de vorige wedstrijd kon Serge niet doorgeven wegens even geen computer... Komt tegen donderdag in orde...

Maarten 03-09-2002 20:19

voila seh,

nu nog de plaats van de volgende mak-karting officieel bevestigd zien en alles is in orde !

thx yves

flugel 03-09-2002 22:09

Quote:

Originally posted by ydg
Het MAK-clubblad gaat morgen woensdag op de post. De uitslag van de vorige wedstrijd kon Serge niet doorgeven wegens even geen computer... Komt tegen donderdag in orde...
En laat ons nu maar hopen dat het clubblad tot in Hamme geraakt, want ik heb er tot nu toe nog geen enkel thuis ontvangen

Maarten 03-09-2002 23:02

Quote:

Originally posted by flugel

En laat ons nu maar hopen dat het clubblad tot in Hamme geraakt, want ik heb er tot nu toe nog geen enkel thuis ontvangen

er zijn inderdaad wat foutjes in de verspreiding van het vorige clubblad geslopen. tegen volgend seizoen moet het systeem volledig op punt staan. dit is een testjaar :D voor mij. ik ga proberen om iemand te strikken die de kwaliteit nog wat kan opvoeren en dan kunnen we misschien denken aan nog professionelere middelen en ...

wie weet wat de toekomst dan brengt
voor dit jaar moet alles vanaf volgend clubblad terug normaal verlopen want dan heb ik eindelijk eens geen examens meer voor een paar maand, en dan zullen we eens een kalender opmaken met vaste verschijningsdata. is altijd beter hé

All times are GMT +2. The time now is 20:29.