![]() |
ik heb de info doorgestuurd mannen
is er nog iemand die info wil, laat dan hieronder je email en ik stuur je zo snel mogelijk een mailtje met de gegevens! groeten maarten |
Mail goed ontvangen en reeds op geantwoord, laat maar iets weten, liefst ditmaal naar flitserstays@hotmail.com want ik zit op het werk en kan de mails op mijn ander adres slechts deze avond lezen.
|
Quote:
maarten |
Wij willen zeker deelnemen. Morgen heb ik verslag van mijn sponsor. De namen hebben we al, juist nog een go van de geldschieter.
Stuur me een mail met telefoongegevens en ik bel alles door. Of bel me zelf nog even, ik ben nog thuis tot 22.00, dan gaan werken. Ik heb nachtproeven op de drukkerij :( |
check pm dries
anders zal ik proberen om je morgen nog te bellen! nu geen tijd, examen binnen een paar uurtjes |
Maarten, wij hebben reeds vorige week betaald maar ik krijg geen bevestiging ondanks de mails die ik reeds verstuurd heb, kan jij niets bevestigen?
|
ik zal er direct eens achter horen
geef me een paar minuten dries is bijna ok .. hoop ik |
voila mijn vader heeft het bevestigd
flitser, je bent ingeschreven! alles is ok! |
Perfect, bedankt!
|
Voila wij zijn ingeschreven. Sponsor al bedrag morgen overschrijven.
Naam van het team : Deckers Druk Piloten : Dries Heyman ( Belkarting.be - touring-cup.be ) Sonja Hensen ( misteryracing.com ) Philippe Leybaert ( autosport.be ) Met vriendelijke groeten |
thank you very much
weer een sterk team, ik heb het al lang gezien! het niveau van de race zal waarschijnlijk redelijk hoog liggen belangrijke teams: kartgrid: zondag nog winnaar van een vier uurs race in Inkart optiek vleeracker: met benklak en kompetitiekarter Rijmenam/ O&O Optics: jonge kerels + ex competitie karter Asterix: reeds vier jaar aanwezig en zodoende sterk geevolueerd BCC: winnaar van vorig jaar Deckers druk: Driesco(Belcar!) - Philippe Leybaert (yariscup) Perdieus Power: 3 op 4jaar op het podium, resp 2de, 4de,1ste,3de IM Racing: Kartboyke, Breezz en co Kobelco1: 1vd 3, dit is het topteam: sterke vrouw+ervaren karters om er maar enkele te noemen uiteraard nemen er ook minder ambitieuze teams deel aan deze koers voor het goede doel. het verschil tussen de rijders op de baan kan wel eens groot worden! |
Quote:
|
Quote:
en naar ik heb vernomen gaan er veel teams op voorhand oefenen! |
Spijtig genoeg wordt het circuit pas verlegd na 20 september, er is nu niet echt veel uitdaging aan :( (het binnencirciut bedoel ik dan)
|
Is het nu binnen en buiten te doen of enkel binnen ? Kwestie van het te weten als we gaan trainen hé :)
|
All times are GMT +2. The time now is 07:56. |