![]() |
Quote:
|
Het was echt zeeeeer tof, ik keek er echt naar uit.
Het is dan ook zeer goed meegevallen en volgend jaar blijf ik toch ook wel dineren en slapen daar, allé wie weet is het 24h(da zien ik helemaal zitten) en dan bent ge daar toch. Enkel had ik 1 probleempje met "mijne" mobilhome, ik kreeg die niet vast langs binnenuit, ofterwel lag dat aan mij of anders aan diene mobilhome, maar aangezien mijn vriendin ook geprobeerd heeft diene vast te doen en ook gefaald is daarin kan ik het niet goed begrijpen. Op naar de volgende keer Aja, heeft er misschien nog iemand foto's getrokken? Please weet het zo snel mogelijk te zegge en als je er hebt van kart nr 27 of personen van dat team(waaronder ik :D ) weet het mij zo snel mogelijk te zegge aub |
proficiat voor de organisatie ik vond het een heel geslaagde dag,zal volgent jaar er zeker weer bij zijn
|
Het was indeed Zalig.
Merci Driesco & Co |
Ook ne goeie morgen allemaal :D
Wat de karting betreft: volledig tegen mijn verwachtingen in GEWONNEEEEEEEEUUUUUUH :eek: Echt bangelijk gewoon, ik besef het nog altijd niet goed ( da komt nog wel eens de haarpijn over is :D ) Het eten was zalig maar ik had toch wel een lichte voorkeur voor de rode wijn :) Naar goede gewoonte de keet afgesloten met enkele habitués. Het duurde wel ff voor iedereen in zenne camper stak maar het is toch gelukt :D Weer ne hele hoop mensen leren kennen: Pietje, Marc Goossens, Linsey, ma en pa van Roey (om een uur of half vijf ofzo aan den toog :D ), paddockers en natuurlijk nog sommige mensen van de organisatie die ik nog niet kende. Bij deze dank ik jullie voor de geweldige dag, het was af! Voor de rest nog één ding: VENI, VIDI, VICI :p |
Inderdaad ik heb ook een hele hoop nieuwe mensen leren kennen; den ene al wat beter dan de andere, en sommigen in beter staat dan anderen :)
ik stond er wel van versteld dat er toch wel een hele hoop mensen wisten wie ik was en ikke dan met schaamrode wangetjes niet wist wie ze waren :) maar dat is allemaal ingehaald he!! heb met veel plezier kennis gemaakt met iedereen hoor :) |
Wij 17des geeindigd blijkbaar , valt wel mee , in ieder geval nie laatste :)
Ook paar mensen irl voort eerst gezien en of leren kennen gisteren maarten heel opt einde , had u nog nie gezien :o en 'kdenk da die gast die daar iet tege mij brabbelde wa'k nie verstond da da stijn was of benk mis? :). Heb er ook een deel paddockers gezien da'k nie wist nie wie ze waren , shame on me . Scusi daarvoor. Teamleden waren tof. Enkel is de tc piloot niet komen opdagen mrja , maar race voor de rest vant team dan e , hoewel da voor mij een tol geeist heeft. khem mij leeg gestreden achter ne cliocup piloot of in ieder geval ene me ne overal vd cliocup aan. ik was kapot en kreeg opt einde men stuur niemeer gedraait :) . mja 8 jaar basket en dan ineens e seizoen stoppen en kompleet niks meer v sport behalve occasioneel karten eist zen tol... ;) |
ach ja beter laat dan nooit
proficiat aan heel de organisatie. De Belkarting 2002 was een best fijn evenement .... voor herhaling vatbaar :) |
Quote:
|
Hoe was het met het PITSTOP team, ik zie of hoor nergens wat.
Waren die niet zo goed als ze soms menen te zijn :p :p :p . |
We kregen geen enkele reactie van Pitstop, al kunnen we de medewerking van Peter zeker apprecieren. Hij heeft wel de oproep gedaan, als ze niet antwoorden kan hij daar ook niets an doen hé.
|
Dat het een toffe dag ging worden, tot daar.
Maar dit had ik echt niet verwacht. Milj***** ik ben nog altijd aan't recupereren (en het is niet van het karten hoor) ;) . Driesco & Co bedankt. |
Ik ben nog vergeten mijn teamgenoten te bedanken!
Thanks Hans, Johan, Bert, Philippe en Steven! Jammer dat ik het verknoeide ;) |
We halen zelfs autosport.be mannen. We gaan de goeie kant uit.
Bedankt yaris Cup |
Quote:
Thanks a lot aan al mijn teammates : Sonja, Freddy, Polle, Ruben en Geert !!!! :D :rolleyes: |
All times are GMT +2. The time now is 18:09. |