![]() |
ik kon da vroeger ook uithouden, dan downde ik nog alleen maar kleine dingskes
mor ik ben nu vree blij me telenet, de puntjes op school gaan wel beetej achteruit morkom...daar valt me te leven :D :D mor nu down ik graag groite dingen, mor nie overdreven... |
Amaai beamer...., proficiat zenne, kzou men telenet nooit meer willen verwisselen(of er moest iets sneller en beter en goedkoper komen :D)
|
ni alles moet rap gaan as d'otoos ma rap zen. 't heeft misschien me mijne leeftijd te maken we worden al wat ouder ;-)
|
allez jong, er staat nochtans JUNIOR member.....
|
/me heeft (gelijk alle NORMALE mensen :))) telenet
|
Quote:
|
hm, nog een sjans dat ik hier nie me een pen moet schrijven, da wordt de laatsten tijd ook moeillijk met dat beven van mijn handen ;-)
|
Zitte weer aan den drank ja?????? ;) ;) ;)
|
tegenwoordig pillekes
|
effe discussie leven inblazen. Vanaf februari: ADSl download: 3Mbits. hehe we are ccoming close :p
|
bwa ... Ik zit nog altijd regelmatic te downloaden aan 700 kb/sec zene (omgerekend is dat 5,6 megabit) ...
Ivm met kabelinternet is er onlangs een belangrijk experiment gelukt .... Op verschillende plaatsen is dmv een nieuwe modem een downstream en upstream bereikt van 16 Mbit/seconde (2 mb/sec) maar wat maakt het allemaal uit ... soon zitten we toch allemaal aan het sateliet internet :) |
Quote:
ik zit namelijk ook bij telenet en ik ben ook niet echt tevreden mee ik heb ooit eens webspace extra aangevraagt en toen zag ik een goedkopere oplossing en cancelde dat die annulering is blijkbaar nooit doorgekomen de eerste factuur kwam binnen en moest alles dus betalen ik teleofoneerde en ze zeiden dat ik het moest betalen en dat zij het gingen anuleren, en de 2de factuur kwam naa een mand terug in hetzelfde ik telefoneerde terug en zeidne dat ik het nog steeds niet geanuleerde en ik dreigde dat ik nie ging betalen zolang het nie in orde was en ze dreigden terug met mijn internet af te sluiten toen ik zei dat het geen probleem was en ik zou overstappen zongen ze een toontje lager tot nu toe (4 maanden later ) is het nog steeds nie in orde maar ik betaal ,al veel minder dai met die extra webspace mijn conclusie is zodra ik wegben van thuis en alleen ga wonen vliegt telenet eruit en ga ik naar adsl |
ach ja ....
zo heeft elk ISP, elk bedrijf wel zijn kwaaltjes ... Ik ben ondertussen al meer dan 3 jaar een tevreden telenet-klant. Geloof me, er zijn ook ontevreden ADSL'ers. Ik denk dat de ervaring(verhalen) van EEN persoon niet echt relevant is bij de keuze van een ISP. Je moet het geheel in een beetje een ruimere context zien ... airco |
Ik kan u een ding zeggen: Toen ik op de adsl helpdesk van turboline werktte hadden daar al mijn collegas thuis telenet, hoewel wij goedkoper adsl konden krijgen. Ik denk dat dat toch wel iets wilt zeggen
FF PS: ik kreeg genoeg telefoontjes van mensen die ermee dreigden naar telenet te gaan. Vergeet echter niet dat het nergens alleen maar rozengeur en maneschijn is |
that's what i mean :)
|
All times are GMT +2. The time now is 07:22. |