De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Autosport algemeen (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=6)
-   -   SWS Zolder - Yaris Cup (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=4817)

Autosport.be 27-04-2003 23:16

Quote:

Originally posted by flugel
yups daar heb je gelijk in, ik zeg alleen maar wat ik gezien heb (btw 't was vandaag ook weer gene vette), de manier waarop je zaterdag de 1ste linkse inging was totaal anders (lees een stuk trager) dan de andere yaris cup piloten... maar bon dat zal alleen iemand zien die zelf koerst verzekers.
Tja, je hebt het recht op een eigen mening. En wat vandaag betreft: ik was vandaag aan het wegrijden van uw lievelingske toen mijn motor de geest gaf. Of is uw lievelingske ook een schotelvod? Ik ben er in ieder geval van overtuigd van niet.

Ik ga mij vanaf nu van verdere commentaar onthouden. Dit is te belachelijk voor woorden.

Ik pretendeer niet een superpiloot te zijn (verre van), maar als mijn chrono 0,4" trager is dan de beste chrono van de winnaar, en dat na amper 4 wedstrijdronden, dan vind ik het woord "schotelvod" een regelrechte belediging, zeker van iemand die totaal geen kennis van zaken heeft.

Werner333 28-04-2003 17:46

Quote:

Originally posted by Autosport.be
Tja, je hebt het recht op een eigen mening. En wat vandaag betreft: ik was vandaag aan het wegrijden van uw lievelingske toen mijn motor de geest gaf. Of is uw lievelingske ook een schotelvod? Ik ben er in ieder geval van overtuigd van niet.

Ik ga mij vanaf nu van verdere commentaar onthouden. Dit is te belachelijk voor woorden.

Ik pretendeer niet een superpiloot te zijn (verre van), maar als mijn chrono 0,4" trager is dan de beste chrono van de winnaar, en dat na amper 4 wedstrijdronden, dan vind ik het woord "schotelvod" een regelrechte belediging, zeker van iemand die totaal geen kennis van zaken heeft.

Agreed.
Iets verkeerd gegeten Flugel?

Werner333 28-04-2003 18:53

Quote:

doet niets af van het feit dat die mens niet veel te zoeken heeft op een racecircuit.
Gebaseerd op wat? Op 1 fout? Goed bezig.
Dat de actie van Holvoet onder geel niet kan, akkoord.
Maar daarom moet je die man niet meteen helemaal afmaken.

flugel 28-04-2003 21:06

woowoowoow... euhm, ik heb mijn excuses aan Philip aangeboden, dus 'k denk nie dat het nodig is om nog wat te gaan koteren eh Werner...
Ik had ingezien dat ik er een beetje overgegaan was, en Philip heeft mijn excuses aanvaard, dus voor mij is dit "incident" gesloten.

flugel 28-04-2003 21:08

Quote:

Originally posted by Werner333
Gebaseerd op wat? Op 1 fout? Goed bezig.
Dat de actie van Holvoet onder geel niet kan, akkoord.
Maar daarom moet je die man niet meteen helemaal afmaken.

1 fout, die wel heel zware gevolgen kon hebben eh...

Werner333 28-04-2003 21:22

Quote:

woowoowoow... euhm, ik heb mijn excuses aan Philip aangeboden, dus 'k denk nie dat het nodig is om nog wat te gaan koteren eh Werner...
Ik had ingezien dat ik er een beetje overgegaan was, en Philip heeft mijn excuses aanvaard, dus voor mij is dit "incident" gesloten.

OK Sorry. Case closed.

All times are GMT +2. The time now is 19:21.