De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Endurance (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=33)
-   -   FIA GT Brno (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=5125)

Mistery 26-05-2003 10:31

Waarom toch enkel vergelijken met Belcar ?

Kijk eens naar het Franse GT Kampioenschap, daar rijden 550's mee en andere wagen van dat niveau. En wie wint er de vorige wedstrijd ? Juist ja, Carsport Force One...en met wat rijden die ? Toch wel puur toevallig met een Chrysler Viper GTS-R...

Dat FIA GT toch nog een ander niveau is, zal ik zeker niet tegenspreken, maar een vergelijk maken dat enkel met Belcar rekening houdt is toch wel uit den boze...

laurent 26-05-2003 12:13

Het is dan ook Gilles die die vergelijking maakt...

Megane 26-05-2003 14:25

Misschien vragen de piloten te veel van de Viper om die tijden te draaien, en gaat dat ding dus kapot.
Ik zou er anders geen uitleg voor weten. Zo een team en dan al die fouten lijkt mee een beetje teveel van het goeie.
Ook niet echt een reclame voor de sponsors.

Mistery 26-05-2003 15:22

Ik begin mij af te vragen waar sommigen eigenlijk op aan sturen : nadat een wagen buiten strijd wordt gesteld door een stuk verloren geraakt carbon beginnen sommige mensen zich vragen te stellen over de degelijkheid van de wagen en de piloten die de wagen besturen... Dit gaat echt mijn petje te boven en bewijst voor mij maar één ding : die personen kijken enkel naar het gevolg, maat niet naar de oorzaak. Uit dat gevolg worden dan nog verkeerde en volledig ongefundeerde conclusies getrokken...triestig mannekes, heel triestig...

En wat het vergelijk met het Belcar Kampioenschap betreft : het is maar al te makkelijk een redenering op de bouwen op basis van iets wat iemand anders heeft gezegd, en zelfs daarmee direct teruglinkte naar naar het kampioenschap waarover het hier in kwestie handelt. En als daar dan reactie op komt dan wordt de hele zaak maar weer naar die basis verschoven. Natuurlijk is het leuk als je zaken die je probeerde te staven naar anderen kan afschuiven hé... ruikt aardig naar frustratie me dunkt!

Voor mij is deze discussie dan ook gesloten. Ik trek er mijn conclusies uit en hou deze voor mezelf. Lullen jullie maar rustig ongefundeerd verder met de afbrekende kritiek...

Scapa 26-05-2003 16:08

Quote:

raakte een stukje carbon dat op de piste lag echter de wagen. Hierbij werden zowel de banden als olieleiding van de versnellingsbak beschadigd.
Een stukje carbon dat een olieleiding van de boîte beschadigd? Dat vind ik wel straf! Dan ligt die leiding volgens mij op een slechte plaats en/of zijn dat geen goede leidingen... Just my opinion off course! Achja, een klasse-overwinning in Le Mans en al het leed is weer vergeten :)

De vierde opeenvolgende zege van Bobbi/Biagi is echt een opmerkelijke prestatie. Ik ben eens benieuwd naar wat de stijgerende paardjes er op de 24u van Spa van gaan bakken.
Bij Freisinger ( en Porsche) zijn ze na de rampzalige seizoensstart ook serieus in actie geschoten blijkbaar. Goede zaak voor Bert :)

Megane 26-05-2003 16:34

Natuurlijk wel kl*te dat net de force one viper over dat stuk carbon rijdt.(32 auto's) :confused:
Maar sorry hé mistery van mijn reactie (dit is niet negatief bedoeld hé), maar het is toch altijd iets dat net die 2 mannen aan de hand hebben. Het is alsof de 24H van francorchamps die 2 blijft achtervolgen.
Al een geluk dat het in de belcar anders gaat anders zou A. Kumpen nog beginnen twijfelen aan zichzelf.

Keep up the good works.

Gilles 26-05-2003 17:42

Quote:

Originally posted by laurent
Het is dan ook Gilles die die vergelijking maakt...
Ik heb hier gene vergelijking gemaakt hé manneke
er stond: Vipers heersen nog steeds over de Belcar ... maak ik hier een vergelijking? Nee, ik stel een feit vast!

Sennake 26-05-2003 18:09

Quote:

Originally posted by stijnconinx
Een stukje carbon dat een olieleiding van de boîte beschadigd? Dat vind ik wel straf!
Ik weet niet of je de beelden gezien hebt op Eurosport, maar het stuk carbon heeft dus de rechterachterband aan flarden geslagen, en dan nog wel nét achter de inrit van de pitlane. Dat betekent dat Mike nog een volle ronde moeten rijden heeft met een band waar de flarden nog aan hingen en de ganse carrosserie en alles wat ook maar enigszins in de buurt zat, in gruzelementen geslagen heeft. Op de TV-beelden, van buitenaf gefilmd, kon je na een halve ronde gewoon Mike Hezemans zien zitten... Dus dat daar een olieleiding mee afgrukt wordt lijkt me niet zo straf eerlijk gezegd. Wat wél straf is, is dat het weer net bij Force One gebeurt én dan nog net nà de inrit pitlane. Meer pech kan je moeilijk hebben...

Mistery 26-05-2003 18:15

Een foto van de beschadigingen is te zien op de website van Anthony Kumpen, onderaan het wedstrijdverslag.

laurent 26-05-2003 18:58

Quote:

Originally posted by Gilles

Quote:

Originally posted by JPMontoya

Ik bemerk na 4races dat de Vipers er gewoon niet meer aan te pas komen. De hegemonie van vipers op het allerhoogste niveau is voorbij.

De Vipers heersen nog steeds over de Belcar ...

De manier waarop je op de post van JPmontoya reageert, impliceert een vergelijking....
VOlgens JPMontoya komen de Vipers er niet meer aan te pas, en jij reageert dat de Vipers nog steeds heersen over de Belcar.. Is toch wel een vergelijking IMHO

Sennake 26-05-2003 19:01

Quote:

Originally posted by Mistery
Een foto van de beschadigingen is te zien op de website van Anthony Kumpen, onderaan het wedstrijdverslag.
Daar helpt zelfs de beste Ducktape niets meer tegen :(

Gilles 26-05-2003 19:08

Quote:

Originally posted by laurent De manier waarop je op de post van JPmontoya reageert, impliceert een vergelijking....
VOlgens JPMontoya komen de Vipers er niet meer aan te pas, en jij reageert dat de Vipers nog steeds heersen over de Belcar.. Is toch wel een vergelijking IMHO

Kerel ...
Volgens JPM komen de Vipers niet meer aan de bak in FIA GT ... ik zeg dat ze nog aan de bak komen in de Belcar... probeer het nog een paar keer te herlezen, mss dat het dan duidelijker wordt ...

Scapa 26-05-2003 19:53

Quote:

Originally posted by Sennake
Ik weet niet of je de beelden gezien hebt op Eurosport, maar het stuk carbon heeft dus de rechterachterband aan flarden geslagen, en dan nog wel nét achter de inrit van de pitlane. Dat betekent dat Mike nog een volle ronde moeten rijden heeft met een band waar de flarden nog aan hingen en de ganse carrosserie en alles wat ook maar enigszins in de buurt zat, in gruzelementen geslagen heeft. Op de TV-beelden, van buitenaf gefilmd, kon je na een halve ronde gewoon Mike Hezemans zien zitten... Dus dat daar een olieleiding mee afgrukt wordt lijkt me niet zo straf eerlijk gezegd. Wat wél straf is, is dat het weer net bij Force One gebeurt én dan nog net nà de inrit pitlane. Meer pech kan je moeilijk hebben...
Ah, het stuk carbon is dus "slechts" onrechtstreeks de oorzaak van de beschadiging van de leiding. Ik kon uit het verslag opmaken dat dat stukje carbon rechtstreeks de beschadiging had aangebracht en vandaar dus mijn opmerking... Een olieleiding die enkel door een stukje carbon stuk gaat zou wel straf zijn ;)

Sennake 26-05-2003 19:57

Quote:

Originally posted by stijnconinx
Een olieleiding die enkel door een stukje carbon stuk gaat zou wel straf zijn ;)
Akkoord :)

redje 26-05-2003 20:04

Quote:

Originally posted by Sennake
Daar helpt zelfs de beste Ducktape niets meer tegen :(
Da gat is een bikke te groot ze. Nie normaal en da van een stukske carbon da de band kapot doet.

All times are GMT +2. The time now is 06:47.