De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Formule 1 (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=2)
-   -   Button zwaar gecrascht (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=5211)

Raceboy 31-05-2003 13:34

Quote:

Originally posted by Finish
In de programmatie staat dat Tennis voorrang krijgt....
Als ik me niet vergis speelt Clijsters vandaag nog tegen Suarez, mogelijk binnen dit en een uur. Schakelt Canvas dan zomaar over ? :s

die match is al lang afgelopen.

HHugo 31-05-2003 13:36

Button zou niet meedoen aan de quali's, maar morgen mss wel vanuit de pitlane starten...

Eric Dupain 31-05-2003 13:39

Inderdaad HHugo, is net bevestigd door Lammens vanuit Monaco.

Ottooke 31-05-2003 13:40

Wat een crash. Ik ben eens benieuwd wat er nu weer gaat gezegd worden over HANS. Mij lijkt het dat HANS wel degelijk een efficiënte maatregel is om de veiligheid te verhogen.

Finish 31-05-2003 13:42

Quote:

Originally posted by raceboy
die match is al lang afgelopen.
idd, ik sta momenteel achter op de wereld :)
examens bij dit weer enzo......

ontopic dan: Verdomde pech voor Button, zeker na die knappe 3de tijd van gisteren :(

Gilles 31-05-2003 15:12

Er waren op diverse F1 sites het gerucht opgedoken dat Sato wel eens overgevlogen zou komen, maar volgens de reglementen mag dat niet ... dus dat gerucht mag de prullebak in!

Zoals Eric al zei: het zal starten worden uit de pitlane voor Jenson, als hij kan deelnemen ..

redje 31-05-2003 15:18

Quote:

Originally posted by Gilles
Er waren op diverse F1 sites het gerucht opgedoken dat Sato wel eens overgevlogen zou komen, maar volgens de reglementen mag dat niet ... dus dat gerucht mag de prullebak in!

Zoals Eric al zei: het zal starten worden uit de pitlane voor Jenson, als hij kan deelnemen ..

Als Sato wil meedoen, moet da toch de vrijdag bekend zijn, dus da kon nie.

sledge 31-05-2003 16:19

video1
Video2

Gilles 31-05-2003 17:49

fout redje ...
voor de eerste vrije training op zaterdag moet dat bekend worden ...

Burti dachtik, moest ooit es invalle voor Irvine, die iets aan zen blindedarm had ... in Oostenrijk was dat toen

redje 31-05-2003 18:18

Quote:

Originally posted by Gilles
fout redje ...
voor de eerste vrije training op zaterdag moet dat bekend worden ...

Burti dachtik, moest ooit es invalle voor Irvine, die iets aan zen blindedarm had ... in Oostenrijk was dat toen

Alle, kzat er bijna op. Dus sowieso zou t nie kunnen.

Ottooke 31-05-2003 19:16

Ik heb zojuist gelezen dat Button door zijn eigen fout in de vangrails is gegaan. Bij het naderen van de chicane heeft hij de metalen vangrail aan de rechterkant geraakt, is rondgegaan en heeft de vangrail aan de linkerkant ook geraakt en is tenslotte de bandenmuur in gegaan.
De hoofdsteun van Buttons BAR zou gescheurd zijn maar het HANS-systeem zou niet beschadigd zijn.

Bronnen:
www.f1racing.nl
www.britishamericanracing.com

sledge 01-06-2003 11:29

Volgens de laatste berichten start hij NIET in de race. Officiele bevestiging moet er wel nog komen.

Gilles 01-06-2003 11:33

das just sledge...
trouwens ...

De laatste weersvoorspellingen zeggen dat het in Monaco bewolkt zal zijn, met een vochtigheidsgraad van 78%. De kans op een regenbui is nog altijd bestaande, wat de race misschien nog een andere wending kan geven.

Temperaturen gaan van 17 tot 24 graden Celsius, een pak minder warm dan gisteren, wat natuurlijk de kans op regen vergroot, en ook al het feit dat het de afgelopen dagen al snikheet is geweest in Monaco.

Gilles 01-06-2003 12:22

Jenson Button zal verstek moeten geven voor de Grote Prijs van Monaco, na zijn zware crash gisteren bij het uitkomen van de tunnel, waar hij volgens B.A.R te laat geremd zou hebben. Uit voorzorg, vanwege het zware circuit van Monaco, werd besloten Button niet te laten deelnemen.

Dit bericht is door teambaas David Richards nu officieel bevestigd. "Zowel Jenson als het team zijn zeer erg ontgoocheld over zijn niet-deelname, maar we zijn er van overtuigd dat we de jusite beslissing hebben gemaakt." Op medisch advies van de FIA en Sid Watkins mocht Button wél rijden.

B.A.R komt dus met één wagen aan de start, die van Jacques Villeneuve. Button zal volgende week te Monza testen, en zijn deelname aan de Canadese GP komt niet in gevaar.

Mario 01-06-2003 12:34

't Kan zelfs zijn dat geen enkele BAR meerijdt. Er hangt hen een inbeslagname boven het hoofd.

All times are GMT +2. The time now is 19:46.