![]() |
Zo lang nog... ;)
|
Ondertussen staat alles online op alle 3 de talen :)
Alles gaat daar trouwens goed in Le Mans met Anthony en co. www.anthonykumpen.com |
die livery is ongelooflijk
hoe langer ik er naar kijk hoe mooier ik hem vind vooral die lichtgrijze streepjes door dat blauw aan de zijkant zijn schitterend ongelooflijk ik denk niet dat er een mooiere livery zal tussen zitten dit jaar, knap werk |
Euhm de Bio-proto nr. 14 vond ik persoonlijk mooier maar nietemin een zeer mooie livery...
|
Bio! Beuuhhrrk!!!!! (inside joke voor de Le Mans gangers)
|
Sennake, leg het eens uit voor de niet Le Mans gangers :)
|
Bon, ik probeer :
elk jaar hebben de Le Mans-gangers een (of enkele) uitspraken die tijdens of net vóór de reis op één of andere manier indruk gemaakt hebben op ons, en die dan als algemene waarheid aanvaard en als dusdanig door iedereen tot vervelens toe herhaald worden tijdens ons verblijf in Le Mans. In 2002 waren dat : "Het is verboden te lopen in het zwembad!" en "In dees café kunde alles kraaige, een frisse pint, een ferm mokke, en gaai een koek oep aa bakkes!" In 2003 waren Pascal en ikzelf enkele dagen vóór het vertrek aangeduid om te gaan winkelen, wat we met veel enthousiasme deden. Op een bepaald moment hadden we de keuze tussen "gewone" koffie of van die "bio-koffie". We keken elkaar aan, en nagenoeg tegelijkertijd trokken we een vies gezicht en beaamden we onze keuze door "Bio : beeuuhhrr!!" te zeggen. Vanaf dat moment was en is alles wat "bio" is voor ons "beeuuhhrr!!" geworden en werd dat ook prompt door alle andere Le Mans-gangers overgenomen : meteen was het nieuwe statement 2003 geboren! Het toeval wil dat er een team in Le Mans kwam aantreden met een wagen die rijdt op bio-alcohol (team Nasamax, wagen nr 14). Toen we dit op de scrutineering hoorden was onze reactie even hilarisch als onbegrijpelijk voor de omstaanders : "bio : beeuuhhrr!!!" Tot onze eigen grote hilariteit natuurlijk... Maar een buitenstaander kan dat natuurlijk niet vatten. Persoonlijk ben ik wel eens benieuwd wat 2004 gaat geven... |
Quote:
Maar één ding is zeker : "Dit gaat de verkeerde kant op...." ;) C U |
Lol! Die waren er inderdaad ook bij dit jaar!
|
Quote:
|
All times are GMT +2. The time now is 18:34. |