![]() |
Zijn er kandidaten voor een online raceke? :)
|
Niemand? Komaan, laat u niet kennen hé!
|
ikke ga het kopen voor ps2 denk ik. Mor ik twijfel nog tussen de titel van ea of die van scee
|
Als ik die graphics eens bekijk dan vraag ik mij af wat EA een heel jaar doet. Dat gras is gewoon afschuwelijk.
|
zou iemand eens screen willen posten van crashes? Zijn die ook realistisch?
|
Heb vandaag ook f1 challenge 99-02 in huis gehaald en na een paar uur spelen mag ik gerust zeggen dat dit opnieuw een grote stap vooruit is ten opzichte van f12002. Natuurlijk omdat je in de eerste plaats over 4 seizoenen met alle wagens en op alle circuits kan rijden. Maar dat is niet de grootste vernieuwing in dit spel. Het lekkerst van dit spel is het geluid. Elke auto heeft zijn eigen specifieke geluid en mits een goeie geluidskaart en een goed speakersysteem klinkt alles huiveringwekkend echt.
Naast de engine sounds zijn ook de geluidseffecten er op vooruitgegaan. Een voorbeeldje ? Ik had de hele tijd zo'n vervelend knarsend geluid onder het rijden. Nadat ik de rijhoogte had vermeerderd en de dempers harder had gemaakt kwam ik erachter dat het mijn bodemplaat was die tegen de baan schuurde. Van realisme gesproken... De graphics zijn hier en daar iets opgepoetst, en dan denk ik in de eerste plaats aan de hemel. Fotorealistisch gewoon, hoe ze die bewolking weergeven. Ook de physics zijn aanmerkelijk verbeterd. Ik heb al meermaals een slip mooi kunnen opvangen en controleren, iets wat in f12002 véél moeilijker was. Pro : - GELUID !!! (het beste wat ik ooit in een f1 sim gehoord heb) - Verbeterde graphics (niet spectaculair tov f12002 maar toch merkbaar) - verbeterde physics contra - Niet veel eigenlijk, behalve misschien de enorm lange installatietijd (meer dan 20 minuten op mijn p4) |
Vreemd, op mijn p4 installeerde de boel zich relatief snel, kleine 7 à 8 minuutjes misschien ?
|
Is inderdaad raar. Ik moet er wel bij zeggen dat ik niet de standaardinstallatieprocedure maar de custom installatiemethode genomen heb, maar dat zal er toch ook wel niet veel aan veranderen. Ook vreemd : de eerste keer dat ik het spel opstarte kreeg ik trouwens een foutmelding dat hij de cd niet vond. Door de cd in mijn dvd station te stoppen lukte het wel.
Maar voor de rest : prachtig spel. |
Online races zijn de max, alleen moet je een snelle server hebben. Zonet weer eens een raceke gereden. Laat ik m'n motor toch niet afslaan na een spin zeker :(
|
Allen naar www.emacf1.com om de 2003 patch te downloaden :)
|
AH ! Snel eens testen :)
|
Quote:
nu nog wachten op de aangepaste circuits |
Quote:
|
komaan, screens. We wachter erop. En ook ewa crashes hé ;)
|
|
All times are GMT +2. The time now is 12:52. |