De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Formule 1 (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=2)
-   -   GP F1 Groot-Brittanië : de race ! (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=5648)

redje 20-07-2003 23:51

Quote:

Originally posted by Oneliner
Amaai, ik loop al de gasnen dag met hetzelfde gedachte rond, en ik wilde het nog posten in den thread over de tour.

Iets in de aard van "als Lance de tour niet wint, wordt Schumi niet opnieuiw WK"

Blijkbaar een parallel lopende hersenkronkel dan die van sennake :)

Me tree. Misschien is die gedachte besmettelijk.

Obi-Jan 21-07-2003 00:30

met th... nu heb je "ik boom" i.p.v. "ik ook" gezegd.

Jan. :D
=---

Maarten 21-07-2003 02:02

ik zou m schumacher niet tot de flops rekenen
bij die tweede pacecar is iedereen gaan 'pitten' (in de pits hé :D) en schumacher zat gewoon vast achter barrichello, vandaar zijn 14de plaats na die procedure, toch mooi tot plaats 4 teruggekomen, mede door enkele mooie inhaalmanoevres, bv op villeneuve, hetgeen ralf niet gelukt is

verder zou ik raikkonen, niet echt tot de tops rekenen. Hij reed namelijk aan de leiding, maar is pas derde geëindigd. Hetgeen toch maar matig is, ondanks enkele mooie inhaalmanoevres.

Montoya, heel sterk gereden. Na de pacecar 12de, en mooi naar voren gereden.

Spijtig van de strategie van Toyota zowel voor panis als en vooral voor da matta. Hetzelfde voor Coulthard, de eerste pacecar kwam voor deze drie heren té vroeg, een paar ronden later en da matta stond op het podium, maar soit ...

Erg genoten, in de formule 1 inhalen is dus wel degelijk mogelijk. Schrap silverstone niet alsjeblieft, hetzelfde voor Francorchamps, laat ons nog liever monaco en hongarije schrappen, want dit beginnen toch gp's te worden, waar inhalen niet mogelijk is! Monaco is voor de teams niet plezant, alhoewel ik wel vind dat het een serieuze charme heeft, maar als racecircuit voldoet het wel niet helemaal meer, hetzelfde wb de accomodatie, maar soit .. vooral hongarije dan maar hé

Mario 21-07-2003 08:27

En schrap in een moeite dan ook Imola.

redje 21-07-2003 09:24

Quote:

Originally posted by Obi-Jan
met th... nu heb je "ik boom" i.p.v. "ik ook" gezegd.

Jan. :D
=---

:D :D :p :p T is dan toch opgevallen. :p

joost 21-07-2003 11:07

Genoten van een GP in normale omstandigheden dwz. zonder crashes, regen, met inhaalmanoevres, geweldig?

Guido 21-07-2003 11:17

De Armstrong-Schumi besmetting heeft nog een slachtoffer gemaakt :D

Dit was zonder twijfel een van de betere races van de afgelopen jaren. Wie zei dat er in F1 niet meer ingehaald wordt? Amai, zoveel aktie, en dat al vanaf het begin van de race en in alle gelederen van het peleton. Top!

De omstandigheden hebben geholpen, maar dat is wel vaker zo bij goeie races. En wanneer gaat Rubinho nu eens ophouden met huilen als ie een race wint. Bij de 7de keer staat ie er nog altijd traantjes weg te pinken. :rolleyes:

sledge 21-07-2003 11:24

Quote:

Originally posted by Huudo
De Armstrong-Schumi besmetting heeft nog een slachtoffer gemaakt :D

Dit was zonder twijfel een van de betere races van de afgelopen jaren. Wie zei dat er in F1 niet meer ingehaald wordt? Amai, zoveel aktie, en dat al vanaf het begin van de race en in alle gelederen van het peleton. Top!

De omstandigheden hebben geholpen, maar dat is wel vaker zo bij goeie races. En wanneer gaat Rubinho nu eens ophouden met huilen als ie een race wint. Bij de 7de keer staat ie er nog altijd traantjes weg te pinken. :rolleyes:

Voor hem betekent een overwinning nog iets. Heb je gezien hoe hij Senna gedag zei toen hij op het podium kwam?

yvdp 21-07-2003 11:26

6de keer Huudo ;) (wat ze zeiden op vrt)

Guido 21-07-2003 12:37

Quote:

Originally posted by yvdp
6de keer Huudo ;) (wat ze zeiden op vrt)
Sorry, my mistake. Ik dacht dat het er 7 waren. ;)

Guido 21-07-2003 12:40

Quote:

Originally posted by sledge
Voor hem betekent een overwinning nog iets. Heb je gezien hoe hij Senna gedag zei toen hij op het podium kwam?
Gezien ja, maar het moet niet blijven duren he. Dat had hij voor mijn part ook in de auto kunnen doen he. Hij zal wellicht nooit van zijn Senna complex afraken.

Oh well, real men don't cry. Maar ja, ik denk dat dat in deze emo-maatschappij wel geen goede aarde meer vindt.

:Offtopic: Sorry. ;)

Werner333 21-07-2003 12:48

Quote:

Originally posted by Maarten
ik zou m schumacher niet tot de flops rekenen
bij die tweede pacecar is iedereen gaan 'pitten' (in de pits hé :D) en schumacher zat gewoon vast achter barrichello, vandaar zijn 14de plaats na die procedure, toch mooi tot plaats 4 teruggekomen, mede door enkele mooie inhaalmanoevres, bv op villeneuve, hetgeen ralf niet gelukt is.

Vind ik ook. MS zat vast door de warboel in de pits. Maar dat hoort er natuurlijk bij. Toch knappe, zij het wat anonieme inhaal race.
Quote:

verder zou ik raikkonen, niet echt tot de tops rekenen. Hij reed namelijk aan de leiding, maar is pas derde geëindigd. Hetgeen toch maar matig is, ondanks enkele mooie inhaalmanoevres.
Ja de iceman is bijlange zo koel niet als iedereen hem voordoet.
Als je al zijn fouten optelt :rolleyes: Hij kraakt onder het minste beetje druk. Kimi moet nog heel veel bewijzen.
Quote:

Erg genoten, in de formule 1 inhalen is dus wel degelijk mogelijk. Schrap silverstone niet alsjeblieft, hetzelfde voor Francorchamps, laat ons nog liever monaco en hongarije schrappen, want dit beginnen toch gp's te worden, waar inhalen niet mogelijk is! Monaco is voor de teams niet plezant, alhoewel ik wel vind dat het een serieuze charme heeft, maar als racecircuit voldoet het wel niet helemaal meer, hetzelfde wb de accomodatie, maar soit .. vooral hongarije dan maar hé
Voor mij mag Monaco direct weg.

Mario 21-07-2003 13:29

Raikkonen is nog vrij jong hé. Iedereen maakt in zijn beginjaren fouten, ook MS. Bovendien zal hij zelf die bijnaam niet hebben uitgevonden, maar heeft hij die hoogstwaarschijnlijk aan de pers te danken. Hij heeft zelf al toegegeven dat hij ook angst kent. Ken er niet veel die dat zouden doen, want dan ben je zogezegd een zacht eitje en laat je je van je zwakke kant zien.

In Brazilië is het niet meteen een schande om te wenen. Die mensen zijn gewoon iets emotioneler dan Noord-Europeanen. Bovendien weende hij ook (volgens mij dan toch) om de last die van zijn schouders is afgevallen (nog geen race gewonnen dit seizoen, mensen die aan hem twijfelden). Ook weende hij vorig jaar niet (voor zover ik het mij kan herinneren) toen hij zeges cadeau kreeg.

Finish 21-07-2003 13:35

Die zeges vorig jaar waren vooral te danken aan een superieure Ferrari. Deze zege heeft hij aan zichzelf te danken, na Hockenheim 2000 toch z'n mooiste tot nu toe. Hockenheim was natuurlijk superspeciaal omdat hij daar vanaf de 15de (of 18de?) startpositie vertrok. Hier vertrekt hij van pole, valt hij terug naar plaats 3 én weet hij op een prachtige wijze z'n foutje goed te maken. Op de koop toe eindigt hij deze race voor z'n kopman Schumacher. In Hockenheim 2000 had hij de chance dat Schumacher er bij de start zichzelf en Fisichella uitkegelde, zodat Ferrari als 1 team achter Barrichello stond.

Werner333 21-07-2003 14:08

Quote:

Originally posted by Mario
Bovendien weende hij ook (volgens mij dan toch) om de last die van zijn schouders is afgevallen (nog geen race gewonnen dit seizoen, mensen die aan hem twijfelden). Ook weende hij vorig jaar niet (voor zover ik het mij kan herinneren) toen hij zeges cadeau kreeg.
Ik denk dat je het hier correct samenvat, Mario.

All times are GMT +2. The time now is 20:14.